Zwracam sie z zapytaniem o opinie odnośnie katalizatora uniwersalnego do mojej Skody (silnik w opisie) i podanie marki która nadaje się do założenia, bądź tez namiary na dobry tłumik w miejsce katalizatora (od czego będzie pasował bez większych przeróbek) Na chwilę obecną mam wspawaną chyba strumienice (katostrumienice) ale nie da się z tym dalej życ :cry: potrzebna jest błoga cisza!!! Nie ma nacisku na drugą sondę bo aktualnie mam zastosowana tulejkę odsadzającą i jest wszystko w porządku, żadnego błędu.
W trakcie poszukiwań znalazłem uniwersalny katalizator Mgnaflow, na wielu forach zakładany przez innych użytkowników innych marek
ma może ktoś doświadczenie z ta firma? maja tez tłumik ze nierdzewki niewiele tańszy ale czy bedzię tak samo cicho jak katalizatorem....http://katalizator24.pl/pl/katalizat...7mm-sonda.html
Wstaw rurę 55mm i już. Bo wkładać znowu katalizator to chyba nie ma sensu. Zamienik kata najtańszy chyba 400zł. Ja mam wyciągnięty tylko wkład z katalizatora i nie jest tak głośno. Obawiałem się dzięku pokrywki na garnku, ale jest ok.
Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Temat rury przerabiałem w GOLFIE III i szały nie było. wtedy nie zwracałem na to az tak dużej uwagi gdyż miałem zamontowany jakiś tam głośniejszy wydech końcowy. Teraz jest wszystko w oryginale i potrzebna jest cisza.
Do głowy przychodzi mi jeszcze rozlatujące sie juz sprzęgło, bo podczas ruszania a zwłaszcza rano słychać takie metaliczne wycie... a bierze już na samym chyba możliwym końcu. na postoju także słychać jakieś klekotanie jak wcisne sprzęgło jest cisza. nawet podczas jazdy z małą prędkością na 2 biegu słychać jakby coś się wpadało w delireeee
sam nie wiem....
Zastanawiam sie na założeniem tłumika przelotowego z kwasówki od RM Motors RM01 z dodatkowym przetłoczeniem aby zyskać na wyciszeniu
Ma ktos wiedze jak to jest w praktyce z tym tłumikiem?
[ Dodano: Nie 18 Sty, 15 23:24 ]
Pisze i objaśniam, najpierw pokusiłem się o założenie małego tłumika początkowego od audi 80 i okazało się że jest jeszcze gorzej niż na tej ale strumienicy z przetłoczeniami zwężającymi. Nie móc znieść tego buczenia postanowiłem założyć katalizator uniwersalny padło na BOSAL z wkładem ceramicznym ( przy składaniu zamówienia miał byc metalowy w IC) ale to już szczegół, po założeniu wszystkiego po raz nty buczenie pozostało, Także to nie koniec wydatków .....
tłumik końcowy się kłania i tu pytanie czy inwestować grubą kasę w Eberspacher czy jest cos bardziej sensownego w mniejszych pieniądzach?
Komentarz