[O1] BRAK KATALIZATORA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rodzynek86
    Classic
    • 2019
    • 0

    [O1] BRAK KATALIZATORA

    cycus, ten czerwony sensowniejsza cena, ma świeże lpg, ale wiadomo, że trzeba by przejrzeć go
    Tu byś miał jeszcze więcej w kieszeni myślę na mody :P
    tylko jest jedno ale, nie wiem czy ona ma klimę (a taki brak w ogóle auto dyskwalifikujej dla mnie). Patrząc na panel na jednym zdjęciu mam wątpliwości, a chyba bywały takie "bida edyszyn" wersje na polski rynek, nawet z silnikiem 180 ps... :roll: choć aż trudno w to uwierzyć, to trzeba by zadzwonić i zapytać, bo na rozum to wersja "sport" powinna mieć klimę
  • rodzynek86
    Classic
    • 2014
    • 7

    #2
    [O1] BRAK KATALIZATORA

    witam posiadam octavie I z 2003r poj 2.0 115 koni wypaliło mi kata kat jest na 2 sondy czytałem bardzo duzo na ten temat ale moje pytanie jest takie czy podszedł by kat od skody 2.0 ale od TFSI bo te katy sa bardzo podobne a może ktoś ma orginałnego kata na sprzedanie albo dobry pomysł jak sobie z tym poradzić, dziękuje za odp

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      kat to kat kwestia tylko zamontowania ale z tym pewnie sprawny fachowiec da sobie rade w TFSI bedzie wieksza srednica niz u Ciebie
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • rodzynek86
        Classic
        • 2014
        • 7

        #4
        jego wspawanie to najmniejszy problem, pytanie czy sonda nie bedzie wywalała czeka

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          mysle ze nie ja mialem w swojej oct seryjny kat , potem sportowy i nic sie nie swieciło a teraz go nie mam i tez sie nic nie swieci

          jak bedzie sprawny to mysle ze bedzie OK
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • rodzynek86
            Classic
            • 2014
            • 7

            #6
            to co teraz masz zamiast kata i jak sobie poradziłeś z świecącym czekiem

            Komentarz

            • Bartek.K
              Rider
              • 2012
              • 396

              #7
              Ja mam wycięty katalizator i nie mam żadnych błędów. Raz po 500km wywaliło mi bląd za mała wydajność katalizatora ale po usunięciu jest spokój. Możesz albo wywaliś 2 sondę programowa alo wstawić tulejkę podwyższającą sonde na kilka zł z allegro i już.
              Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

              Komentarz

              • rodzynek86
                Classic
                • 2014
                • 7

                #8
                Tak myślałem żeby ją wyłączyć ale u nas nie znam dobrego tunera wyłączenie by rozwiązało problem całkowicie, też myślałem nad tą tuleja u jednych to działa u drugich nie bardzo. sadze ze u tych co niedziała to myśle ze maja zamałylub zadóży otwór na spaliny kwestia zabawy z dobraniem otpowiedniego otworu ale może sie myle

                Komentarz

                • Bartek.K
                  Rider
                  • 2012
                  • 396

                  #9
                  Ja ja na razie nie mam żadnego modu. Sonda jest na swoim miejscu tylko nie mam wkładu katalizatora. Została sama pucha. Jak błąd będzie wyskakiwał częściej niż te 500km to zaczne coś modzić :P
                  Po skasowaniu zaraz wywala ci błąd? W golfie 4 po wycięciu katalizatora błąd wywalało zaraz po skasowaniu i okazała się uszkodzona 2 sonda. Po wymianie na używaną sprawną po 2 tyśkm wywaliło błąd zbyt mała wydajność katalizatora, czyli taki sam błąd jak u mnie.
                  Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.

                  Komentarz

                  • rodzynek86
                    Classic
                    • 2014
                    • 7

                    #10
                    u mnie tak po 200 km,

                    Komentarz

                    • S3 CHRIS
                      Elegance
                      • 2006
                      • 979
                      • Octavia I (1U2)
                      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                      #11
                      ja mam wyłączoną programowo
                      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                      Komentarz

                      • rodzynek86
                        Classic
                        • 2014
                        • 7

                        #12
                        sam wyłączałeś czy jakiś spec ile w ogóle taka przyjemność no chyba że fri

                        Komentarz

                        • S3 CHRIS
                          Elegance
                          • 2006
                          • 979
                          • Octavia I (1U2)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez rodzynek86
                          sam wyłączałeś czy jakiś spec ile w ogóle taka przyjemność no chyba że fri
                          nie ja nie mam czym, GTO digitun.pl mi to wyłączył jak robiłem program

                          byś musiał jakiegoś tunera obok siebie znaleź i zapytać ile $,
                          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                          Komentarz

                          Pracuję...