Jest git... :wink:
Nie pali na jeden cylinder 1.8 T AGU
Zwiń
X
-
Nie pali na jeden cylinder 1.8 T AGU
Witam,
od miesiąca jestem posiadaczem octavii 1.8 T L&K. Niestety pojawił się problem, z którym nie mogę sie uporać. Chodzi mianowicie o to ze auto pewnego razu zaczęło chodzić na 3 cylindry... Odkryłem że nie pracuje drugi cylinder i dla próby wymieniłem w nim świece po złożeniu auto chodziło prawidłowo przez 4 dni. I nagle problem pojawił sie ponownie wiec kupiłem świece NGK PFR6Q wymieniłem i dale to samo:/ cewki zamieniałem miejscami i wyszło na to, że to tez nie cewki. Przeczyściłem wtyczki na przepływomierzu, module zapłonowym, przepustnicy... Niestety brak efektów. Cały czas pali na 3 cylindry. Ostatnio wykręciłem ponownie te nowe świece na których możne zrobiłem 10-15 km i 3 z nich byly delikatnie czarne przy elektrodzie natomiast jedna jak nowa, tak jakby wtrysk nie podawał paliwa. Poniżej wklejam bledy, które wyskoczyly po podpieciu pod kompa. Prosze o pomoc.
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - - Intermittent
-
Komentarz