[O1] Odma 2.0 APK

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bielinek
    Ambiente
    • 2008
    • 157

    [O1] Odma 2.0 APK

    Katarzyna Pakosińska jakiej nie znacie
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rXNXg69xAcU[/youtube]

    [ Dodano: Wto 26 Kwi, 16 23:02 ]
    Jajcarze :lol
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vrNN1cg_i1g[/youtube]

    Kliknij "POMÓGŁ" jeśli wkurzyłem Cię tak, że brakuje Ci bluzg
    ________________________________________
  • utek
    Elegance
    • 2007
    • 867
    • Superb II combi (3T5)
    • APK 2.0 MPI 115 KM

    #2
    [O1] Odma 2.0 APK

    Mam pytanie do użytkowników który mieli kontakt z odmą w powyższym silniku, choć myślę że w pozostałych 2.0 będzie podobnie. Konkretnie chodzi o miejsce gdzie wąż odmy wchodzi do rury dolotu. Wchodzi tam również wężyk od filtra par paliwa. W środku jest siateczka / filterek który patrząc od strony przepustnicy, pokryty jest tak jakby pomarańczową folią lub czymś takim. Pytanie jest takie, czy ta "folia" powinna być na całości, czy tylko częściowo. "Filterek" jest jakby podzielony na 3 części i u mnie na 1/3 "folia" nie przylega. Jest, ale wygląda jakby się oberwała. Jaka jest w ogóle jej rola.

    Komentarz

    • pablo_doctor
      Elegance
      S_OCP Member
      • 2007
      • 791

      #3
      dej fotę -w AQY nie widziałem folii
      pablo_doctor

      Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

      CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

      http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

      Komentarz

      • utek
        Elegance
        • 2007
        • 867
        • Superb II combi (3T5)
        • APK 2.0 MPI 115 KM

        #4
        Udało mi się zrobić fotki


        Komentarz

        • 4tech
          RS
          • 2008
          • 4199
          • Octavia II combi (1Z5)
          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Czemu to takie czyste :shock:
          To nowe jest?
          Czyściłeś, wymieniasz, czy jak?

          Dla mnie to jakby taki zaworek jednokierunkowy, ale głowy nie dam...
          O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
          Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
          Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

          Komentarz

          • utek
            Elegance
            • 2007
            • 867
            • Superb II combi (3T5)
            • APK 2.0 MPI 115 KM

            #6
            To jest używane , po usuwaniu "majonezu".

            Komentarz

            • 4tech
              RS
              • 2008
              • 4199
              • Octavia II combi (1Z5)
              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
              • BKD 2.0 TDI 140 KM

              #7
              Ładnie wyczyściłeś :szeroki_usmiech
              Jesteś w stanie zrobić więcej fotek, w sensie zbliżenia?
              Te 2 fotki mało ukazują "wnętrze" tego siteczka w tym króćcu...

              Jak robisz zdjęcie kalkulatorem, to polecam appkę do pobrania ze sklepu google, nazywa się "magnifier" czyli po prostu lupa :twisted:
              Ma zajefajną funkcję zrobienia foty powiększenia i całkiem dobrze radzi sobie z ostrością :diabelski_usmiech
              O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
              Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
              Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

              Komentarz

              • pablo_doctor
                Elegance
                S_OCP Member
                • 2007
                • 791

                #8
                spoko tak ma byc. To jakby sitko z bardzo drobnej siatki Tez tak mam - ja wyczyszcze P
                pablo_doctor

                Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                Komentarz

                • utek
                  Elegance
                  • 2007
                  • 867
                  • Superb II combi (3T5)
                  • APK 2.0 MPI 115 KM

                  #9
                  Kontynuując temat odmy w 2.0, natknąłem się na fotki silnika z prawdopodobnie innym rozwiązaniem. Nie ma plastikowego "komina", a jest całość z pokrywą zaworów. Tylko jak to wygląda w środku?

                  Komentarz

                  • Bambek1
                    Elegance
                    • 2015
                    • 963
                    • Octavia I (1U2)
                    • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez utek
                    Kontynuując temat odmy w 2.0, natknąłem się na fotki silnika z prawdopodobnie innym rozwiązaniem. Nie ma plastikowego "komina", a jest całość z pokrywą zaworów. Tylko jak to wygląda w środku?
                    To chyba mój AZJ. Ale jak to od środka wygląda to szczegółów nie znam.
                    ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                    Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                    Spalanie - Motostat.pl
                    Spalanie - Motostat.pl

                    Komentarz

                    • utek
                      Elegance
                      • 2007
                      • 867
                      • Superb II combi (3T5)
                      • APK 2.0 MPI 115 KM

                      #11
                      Zbiera Ci się masło pod korkiem i w wężyku odmy?

                      Silnik zużywa olej?

                      Komentarz

                      • Bambek1
                        Elegance
                        • 2015
                        • 963
                        • Octavia I (1U2)
                        • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                        #12
                        Tak zbiera pod korkiem i w wężyku odmy też, ale przy jeździe "wokół komina" trasy 5-30 km.

                        Pod koniec stycznia śmignąłem dłuższą trasę około 1400km i nie było masła, ale były kropelki wody pod korkiem (sprawdziłem bezpośrednio po dojeździe na miejsce około 650 km) jazda bez przerwy z kilkuminutową przerwą na tankowanie. Przed wyjazdem odmę i korek czyściłem.
                        Po trasie gdzie dało radę było 140-160km/h, także motor trochę w rurę dostał a mimo wszystko kropelki wody pod korkiem były, może to ma związek ze spalaniem LPG. Silnik dogrzany wskazówka na 90 stopni cały czas, żadnych innych dolegliwości brak póki co.

                        Od ostatniej wymiany oleju mam zrobione 5tyś km, łącznie od tego czasu olej dolewałem chyba ze 3 razy, lubię mieć pod max na bagnecie. Licząc od wymiany w sumie 0.4-0.5 l (czyli na 5000km) chyba to nieźle, zwłaszcza, że jak wyskoczę na jakąś eskę albo autostradę to włączam tryb "odmulania" wtedy zauważam ubytki, przy jeździe "wokół komina" zużycia oleju praktycznie nie zauważam. Ale jak się po trasie dmuchnie ostrzej 300-400 km to ten 1-2 mm z bagnetu schodzi.
                        Olej castrol edge 5w40.
                        ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                        Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                        Spalanie - Motostat.pl
                        Spalanie - Motostat.pl

                        Komentarz

                        • rafalagistri
                          Rider
                          • 2014
                          • 285
                          • Octavia I (1U2)
                          • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                          #13
                          Bambek1,
                          U mnie kolego jest tak samo,masło mam ale jeżdżę 5 km do pracy,jak pojadę do teściów 100 km i wrócę to masło znika,a kropelki też są.Dodam,że też mam podtlenek LPG.Czyli może tak ma być.
                          Gdyby kobieta była czymś dobrym,to i Bóg by miał z jedną.

                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                          Moje Auto

                          Komentarz

                          • Bambek1
                            Elegance
                            • 2015
                            • 963
                            • Octavia I (1U2)
                            • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rafalagistri
                            Bambek1,
                            U mnie kolego jest tak samo,masło mam ale jeżdżę 5 km do pracy,jak pojadę do teściów 100 km i wrócę to masło znika,a kropelki też są.Dodam,że też mam podtlenek LPG.Czyli może tak ma być.
                            Z podobnym zjawiskiem spotykałem się kiedyś jeszcze w FSO 125p (tu szczególnie było dużo skroplin wody a żółty syf można było łyżką zbierać z korka i puszki filtra powietrza), a pokrywa zaworów od środka była tym upaćkana na cm. Później było to jeszcze w polonezie 1.6 GLI+LPG na nieco mniejsza skalę. Ale to trochę silniki z innej epoki no i olej slektol specjal szedł wtedy .

                            Widać u nas TTM. Może mniej czy więcej to kwestia oleju. Gdzieś mi się przeczytało, że w silnikach 2.0 z LPG te skropliny powstają w wyniku właśnie spalania gazu. Niby ma to fizyczny sens ale czy to jest rzeczywiście przyczyna to nie wiem. Niech się wypowiedzą w temacie koledzy nie mający LPG.
                            ŻONA = Ekspert w każdej dziedzinie.
                            Jak ja mam mało czasu na wszystko... ale najlepszy jestem w nic nierobieniu.
                            Spalanie - Motostat.pl
                            Spalanie - Motostat.pl

                            Komentarz

                            • radogol
                              Classic
                              • 2015
                              • 30
                              • Octavia I (1U2)
                              • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                              #15
                              U mnie też jest pod korkiem taka żółta maź. Także jeżdżę małe odległości.

                              Komentarz

                              • utek
                                Elegance
                                • 2007
                                • 867
                                • Superb II combi (3T5)
                                • APK 2.0 MPI 115 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Bambek1
                                Później było to jeszcze w polonezie 1.6 GLI+LPG na nieco mniejsza skalę. Ale to trochę silniki z innej epoki no i olej slektol specjal szedł wtedy .
                                W Polonezie było mniej, bo pod pokrywą zaworów na wylocie odmy była blaszka z małymi otworami, która częsciowo wychwytywała pary oleju. Dalej w wężyku był druciak, tzw wygaszacz płomieni który również coś tam wyłapywał. W polonezie zbierał się jedynie delikatny osad na ściankach wężyka odmy. W 2.0 to w odmie jest samo masło i delikatny przelot.

                                Komentarz

                                Pracuję...