Ostatnio po umyciu auta zauważyłem, że pod gumową wykładziną po stronie kierowcy jest mokro. Po częściowym osuszeniu tego zacząłem polewać auto wodą i stwierdziłem że woda wydostaje się spod takiego przetłoczenia jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z innego forum). Przetłoczenie to znajduje się mniej więcej pod pedałem sprzęgła.
No i poza tym, że dowidziałem się gdzie ta woda ma swoje ujście to właściwie nie wiem nic.
Nie mogę stwierdzić jednoznacznie, którędy ta woda się tam dostaje. Macie jakieś pomysły? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
masz przeciek na podszybiu - tam jest taka skrzyneczka z kablami. Jest tu na forum temat - sam to przerobiłem. Po uszczelnieniu do dzisiaj bez przecieków. Jak znajdę to dam linka.
[ Dodano: Sob 28 Lut, 15 23:07 ]
o tu masz chyba na 100 % rozwiązanie
Dzięki ruwado, przy najbliższej okazji spróbuję tam zajrzeć. Mam nadzieję że to będzie tylko ta skrzyneczka, bo słyszałem że i spod szyby jakoś może się lać, zobaczymy :?
Dostęp do tej skrzyneczki jest troche kijowy, zdjac trzeba wycieraczki, uwazac by nie polamac plastikow pod szyba (w ASO ok 100zl za komplet - wymienilem bo uszczelki widoczne jak sie konczy widoczna czesc szyby, sie rozpadly).
Usunac liscie, pewnie w nadkolach masz KOMPOSTOWNIK! Odkrec nadkola, przelucz wezem. Liscie kolo czerpni powietrza itd. Sama skrzynka kijowo dostepna ale pewnie to to.
Usunac liscie, pewnie w nadkolach masz KOMPOSTOWNIK!
Przy okazji z marszu wymień filtr kabinowy. Będzie zgniły od kompostownika.
Magicznie od razu przestaną Ci szyby parować
Generalnie ja sam wymieniam w każdym swoim aucie filtr kabinowy przed zimą i po zimie.
Przy okazji zawsze czyszczę kompostownik, bo po sezonie letnim i jesiennym zawsze się coś w podszybiu zbiera.
Plastik od strony pasażera i filtra kabinowego zdejmiesz bez demontażu ramion wycieraczek.
Wpierw zajrzyj tam. Jak masz syf i kompostownik to z drugiej strony auta od strony kierowcy będzie to samo. Wtedy demontaż wycieraczek i zdjęcie drugiej części plastiku będzie raczej konieczne.
Powodzenia!
It's nice to be important but more important is to be nice
Szyberdachu nie mam, więc mam nadzieję że to tylko ta skrzyneczka będzie.
Obawiam się tylko tych wycieraczek, nie wiem jak to pójdzie, bo raz próbowałem ściągnąć (zanim dowiedziałem się, że kabinowy można wymienić bez ich ściągania ), no i szło to dość opornie więc dałem sobie spokój.
Muszę poczekać na trochę lepszą pogodę i zabieram się do pracy.
Polecacie jakis tool do sciagania wycieraczek, moze cos malego do wyciskania lozysk? Chcialbym takie cos zakupic na allegro. Musze zdjac i moje wycieraczki bo mam nowy przeciek do kabiny, tym razem wyglada na to ze cieknie od tej skrzyneczki na kable. Woda cieknie po blasze "za sprzeglem" Dostep strasznie kijowy...
Jak to silikonowac jak nie ma miejsca na operowanie koncowka tuby? Silikony sa i w malych tubach alumuiniowych ale to sa te kwasne silikony. Choc czy to auto zezre rdza jak ma juz 18lat... raczej to sprawa drugorzędna
Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka
dzieki, sciagacze te typowe do wycieraczek sa srednie, ledwo co lapal ale dal rade.
No i zdjalem podszybie. W srodku maz z brudu i wilgotno. Dostep do tego pudelka (bez dna bo dnem jest juz wnetrze kabiny) jest dosc trudny. Da sie zdjac klape (z 5 zatrzaskow) ale czy to tamtedy leci, nie wiem. Jak Wy to uszczelnialiscie? Mam silikon do szyb samochodowych ale to dluga tuba i dostep przez to jest slaby. Chyba zeby zdjac caly mechanizm wycieraczek...?
To pudelko jest przykrecone do kabiny od srodka (a dostep do srub bedzie koszmarnie trudny/niemozliwy bo by trzeba zdjac cala konsole za zegarami). Czyli zostaje od operacja od zewnatrz. Trzeba by to pedzlem umyc z brudu a i tak nie wejdziemy pod plastik (miedzy plastik a blache).
Na razie zlozylem wszystko do kupy. Zimno i juz i mi sie dzien skonczyl ;-)
Zalepilem sylikonem to wasz Plan no ale aplikacja aby byla 100% skuteczna nie wydaje sie trywialna :-(
Komentarz