[O1] Pompa SDI do ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • GPM
    Classic
    • 2011
    • 15

    [O1] Pompa SDI do ASV

    Kolejne małe podsumowanie.

    Powoli zbliża się III rocznica naszego związku

    Muszę przyznać, że partnerka mnie nie zdradziła - chociaż raz próbowała.

    Na dzień dzisiejszy licznik pokazał 224.740 km

    Próba zdrady przy ca. 160.000 km - blokujący się zawór pompy wody, poszła wymiana rozrządu przy okazji i partycypacja serwisu (Skody)w naprawie

    Co do "próby zdrady II" to 2 miesiące temu -198.000 km straciła moc. Na szczęście tylko jeden z czujników przy DPF przestał dobrze - liczyć do wymiany 650 zł

    No, a tydzień temu wracając do domu zacząłem słyszeć na wolnych obrotach "klepanie" pod maską.
    Od razu kierunkowskaz w lewo i do serwisu.
    Lekarz zdiagnozował usterkę koła dwu masowego, a przy okazji przebiegu kpl. sprzęgła. - 6600 zł.

    Więcej usterek nie było. Samochód dalej prowadzi się jak na początku. Jeździłem przez ostatni tydzień taką samą nową OIII jak moja OIII i nie zauważyłem większych różnic.
    Może za wyjątkiem wysiedzianego trochę siedzenia, wyślizganej kierownicy, i nie śmierdzi nowością.


    Podsumowując cały mój związek przebiega do dzisiaj bez żadnych problemów.
    Pewnie jeszcze pojeżdżę nią do końca roku, a w międzyczasie zamówię coś nowego.

    CO?

    Jeszcze nie wiem. Morda śmieje mi się w kierunku OIII, a może sobie polepszę trochę.
    Może zdrada Skody i pójdę po Talisman'a Kombi.
    Może coś innego.

    Na razie mam jeszcze 2 miesiące żeby coś wybrać i zamówić na nowy rok.

    Poniżej zdjęcie z licznikiem z 12 lipca 2016
    [img][/img]
    paweł
  • K_Popiel
    Rider
    • 2010
    • 608

    #2
    [O1] Pompa SDI do ASV

    Witam.
    Pacjent, Octavia I silnik ASV. Padła pompa wtryskowa i trzeba ją wymienić. W samochodzie jest pompa o numerach:

    0 460 404 977
    038 130 107 D B00

    Chcemy założyć pompę od SDI ( mamy takową na półce ) o numerach:

    0 460 404 972
    038 130 107 B B00

    Jedna i druga to pompa 10 mm. Pytanie czy ta pompa będzie działać prawidłowo, nie będzie spadku mocy itp. Jak z nastawnikiem, zostawić tak jak jest, czy do pompy od SDI założyć nastawnik od tej pompy co padła. Wszelkie sugestie mile widziane.
    // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
    ------------------------------------------------------

    Komentarz

    Pracuję...