Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia bierze olej po remoncie.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia bierze olej po remoncie.

    ok, kupilem zestaw, bedziemy walczyc.
    jestem za naprawiactwem, a nie wymieniactwem


    nie wiem co z tym trybikiem zrobic, mocno objechany, chyba zajechalem jak probowalem krecic.

  • #2
    Octavia bierze olej po remoncie.

    Witam.

    Całkiem niedawno padła mi uszczelka pod głowicą i miałem wymienianą. Zażyczyłem sobie wymianę pierścieni (skoro mają już zdjętą głowice to mogą już zrobić) i wymianę uszczelniaczy na głowicy bo denerwowało mnie że bierze olej oraz szlifowanie lub wymiana zaworów bo samochód jeździ na gazie (jeżeli jest wymagane). Lane miałem półsyntetyk Mobil 10W40 i brała około 0.35l/1000km.

    Dałem do remontu jakimś magikom i niby coś zrobili ale, olej bierze dalej 0.25l/1000km (na gazie jeszcze więcej), mechanik powiedział, że mam lać syntetyk Castrol 5W40.

    Nie znam się, ale wydaje mi się, że po przejechaniu 2000km od remontu silnik nie powinien już tak brać olej, przecież już się nie dociera.

    P.S.

    Zauważyłem, że na PB silnik czasami lekko zakuleje, co jest denerwujące, takie małe wibracje co przenoszą się na cały samochód...

    Na LPG to wypadanie zapłonu... komputer wskazuje na cylindrze 1 ale jak się sprawdzi komórki missfire to rejestruje wypadanie na 1 i 3 cylindrze...

    Zamierzam się za umówić na pomiar sprężania bo czuje ze chyba wyłudzili kasę i nic nie zrobili jak powinno.
    Przez weekend przeczyszczę sobie wtryski gazu, obstawiam również świece, co prawda są nowe, przejechałem na nich 10 000km. Cewka i kabe nowe tak jak świece.

    Pozdrawiam i czekam na porady.

    Komentarz


    • #3
      Pytanie jest następujące: jakie założyli pierścienie? Takie jak były fabrycznie (3 częściowe) czy starszego typu (1 częściowe). Bo domyślam się ze pierścienie zakwalifikowano jako źródło poboru oleju a nie zużyte tuleje.