Hamulce tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lukas90086
    Classic
    • 2018
    • 0

    Hamulce tył

    Zamieszczone przez Kacu
    Tranself NFP 75W-80
    Miałem ta oliwe, ale chyba coś im w rozlewni poszło nie tak i wylałem ją po 20tys :roll:
  • lukas90086
    Classic
    • 2014
    • 20

    #2
    Hamulce tył

    Witam.. od trzech dni walczę z bębnami. Na początku miałem zapieczone prawe koło po zdjęciu bębnów w środku jeden syf wymieniłem cylinderki bo już puszczały oraz zamontowałem nowe szczęki. Po tym zabiegu koła hamują na nożnym równo z 51% różnicy udało mi się uzyskać 7%. Ale pojawił się problem z hamulcem ręcznym wiem jak się go reguluje itd. Ale różnica w ręcznym wynosi 49 % nożny działa idealnie jedyne co mi pozostaje to wymiana linek ręcznego chyba że ktoś z Was ma inny pomysł, ale podejrzewam, że tylko wymiana linek mi pomoże skoro nożny jest ok. Pozdrawiam

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Linki załatwią temat. Warunek - dobrze wyregulowane szczęki na klinie.
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • aniol
        RS
        • 2012
        • 5228
        • Octavia I combi (1U5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

        #4
        robekcool, A czy czasem klin nie jest samoregulatorem ręcznego jak w vw polo :?:
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz

        • b-bar01
          Elegance
          • 2007
          • 985
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          Zamieszczone przez aniol
          czy czasem klin nie jest samoregulatorem ręcznego jak w vw polo
          klin jest na sprężynce i reguluje nożny i ręczny.
          jeśli różnica na ręcznym jest taka duża to stoi jedna linka, przy wymianie nie sprawdziłeś ? linka powinna lekko wchodzić w pancerz.
          *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

          Komentarz

          • aniol
            RS
            • 2012
            • 5228
            • Octavia I combi (1U5)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

            #6
            b-bar01, Jak robiłem żonie hamulce tylne w polo (bębnowe) posiedziałem troche na forum polo i wyczytałem a potem zrobiłem tak.Po założeniu nowych szczęk trzeba kilka krotnie nacisnąć pedał hamulca i wtedy ten klin na sprężynce sam się ustawia.I prawie nie trzeba było regulować ręcznego.Oczywiście wszystkie bebechy były czyszczone na cacy i co można lekko posmarowane.I też uprzednio sprawdzałem jak chodzą linki Autko rok czasu hamuje bez problemów i ręczny też.
            http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
            Pozdrawiam ANIOL

            Komentarz

            • b-bar01
              Elegance
              • 2007
              • 985
              • Octavia I (1U2)
              • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

              #7
              Zamieszczone przez aniol
              Po założeniu nowych szczęk trzeba kilka krotnie nacisnąć pedał hamulca i wtedy ten klin na sprężynce sam się ustawia
              tak samo jest w O1, jak są bębny
              *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

              Komentarz

              • aniol
                RS
                • 2012
                • 5228
                • Octavia I combi (1U5)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                b-bar01, No toś my się w końcu dogadali :diabelski_usmiech
                http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                Pozdrawiam ANIOL

                Komentarz

                • robekcool
                  RS
                  • 2009
                  • 2041
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez aniol
                  robekcool, A czy czasem klin nie jest samoregulatorem ręcznego jak w vw polo :?:
                  Obie metody są prawidłowe.
                  www.k-mot.pl
                  Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                  Autoholowanie.
                  Robert Kulma

                  Komentarz

                  • lukas90086
                    Classic
                    • 2014
                    • 20

                    #10
                    Wymiana linek załatwiła sprawę. Temat dla potomnych pozdrawiam

                    Komentarz

                    Pracuję...