Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Odcinanie turbiny 17965

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Odcinanie turbiny 17965

    DJ MŁODY, sam sobie odpowiedziałeś na temat diod
    efekt czerwonych wskazówek - jak wolisz, kwestia gustu
    pod wskazówkami są po dwie diody, czyli łącznie 8

  • #2
    Odcinanie turbiny 17965

    Witam

    Pacjent Octavia 1 Drive 2004
    205.000 przebieg aktualny (auto po ojcu)

    Odcina turbinę w okolicach 100 km/h błąd17965
    wymieniona przepływka, czujnik ciśnienia doładowania, egr wyłączony na stałe, nowy N75

    logi poniżej dziękuję Robson 16 za pomoc !!!!
    DYNAMICZNE:
    Grupa 001, 004: 403 Forbidden
    Grupa 003, 011: 403 Forbidden
    Grupa 008, 010: 403 Forbidden

    BASIC SETTINGS:
    Grupa 003: 403 Forbidden
    Grupa 011: 403 Forbidden

    Komentarz


    • #3
      ale wali przeladowaniem. Dalsza taka jazda i Smierc turbo jak nic.
      Po co wymieniales przpelywomierz to ja nie wiem Tak jak reszte. Zaczoles od tylka strony.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz


      • #4
        to auto jest po programie

        geometria stoii lub rozleciała sie gruszka- do sprawdzenia podciśnienia !!! lub turbo do wyjęcia.
        OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

        DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

        Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

        Komentarz


        • #5
          Wymieniłeś dużo a nie napisałeś czy sprawdziłeś jak pracuje geometria, z logów widać że nie pracuje. Duże przeładowanie oraz wysokie wysterowanie zaworu N75 wskazuje na zasyfioną geometrię. Tak jak pisali koledzy zacznij od sprawdzenia "swobodnej" pracy geometrii turbiny. Ja to robię w ten sposób: klucz płaski 14 w lewą łapkę, nakładam na dźwignię od geometrii i sprawdzam czy pracuje swobodnie, nic na siłę, jeżeli stawia opór sprawa jest wiadoma. Sprawdzam oczywiście na zimnym silniku. Ciężko trafić jak się tego nie robiło, ale dla chcącego ...
          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz


          • #6
            imo turbo na stół i czyszczenie, ale najpierw wykonaj czynności jakie piszą koledzy wyżej.
            VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
            Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

            Komentarz


            • #7
              M4D, Na początek sprawdz ruch sztangi turbo.Około 1,8-2,0cm.I oczywiście czy gruszka jest cała,bez korozji i przewody czy szczelne.
              http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
              Pozdrawiam ANIOL

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez wesol
                ale wali przeladowaniem. Dalsza taka jazda i Smierc turbo jak nic.
                Po co wymieniales przpelywomierz to ja nie wiem Tak jak reszte. Zaczoles od tylka strony.
                przepływomierz wymieniłem 2 lata temu, gdyż był uszkodzony

                Komentarz


                • #9
                  A co tu sprawdzac.... im szybciej wyjmie sprezarke i wyczysci tym lepiej.... szkoda tylko ze dobre rzeczy wymieniłes po drodze...
                  Przemek
                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                  Komentarz


                  • #10
                    Witam

                    Był problem ze sterowaniem turbiny ( zmienna geometria była cały czas ustawiona na maksymalną wydajność przy każdym obciążeniu) po naprawie auto gorzej się zbiera (nieznacznie) ale już nie odcina turbiny, poza tym spalanie znacząco spadło. Bardzo dziękuję za pomocne rady! Kolegom z Okolic Płocka polecam ten warsztat Link

                    Komentarz

                    POWRÓT NA GÓRĘ
                    Pracuję...
                    X