Koledzy mam problem z autem jak w tytule.
Auto ma fabryczne lgp Landi Renzo ale wina instalcji zostala raczej wyeliminowana gdyz zostal spuszczony gaz zakrecony zawor przy butli i od tygodnia jezdze na benzynie.
Otoz probkem jest taki ze auto normalnie jezdzi odpala ale momentami przestaje jakby niala jakies odciecie zaplonu i wtedy mozna krecic do bolu. Bywa tak ze kolejne przekrecenie kluczyka i pali a bywa ze kilka razy pod rzad kreci i nic.
Na VCDS jedyny blad to sonda lambda ktroego teraz juz np nie ma.
W blokach pomiarowych zauwazylem tez jedna rzecz. Jest opcja dissmiss fire czy cos takiego i tam na 2 cylindrze caly czas pokazywalo "niewybuchy" po kilka 4, 5 itp a na reszscie bylo caly czas 0.
Swiece sa nowe. Rorzad nowy. Filtry nowe. Przepustnica czyszcona.
Co jej jest bo juz rozkladam rece...
Ma ktos jakis pomysl?
Poza tym czy obroty wg VCDS na poziomie 640 sa ok w tym silniku czy troche za male?
Kiedyś dawno temu w poprzednim aucie miałem podobne historie - cała elektryka sprawdzona, rozrząd zrobiony, a sporadycznie nie mozna było uruchomić. Problemem okazał się... korek wlewu paliwa, w którym przytkały się zaworki i w zbiorniku paliwa robiło się podciśnienie. Można spróbować odkręcić gdy nie chce zapalić.
a może mieć coś wspólnego to, że nie włącza się wentylator od chłodnicy?
[ Dodano: Nie 28 Cze, 15 20:16 ]
koledzy pomoze ktos?
duzy wentylator wynieniony ale obydwa wlaczaja sie pod odpaleniu auta nawet gdy stal 2 dni i chodza jakies 20 min po wyjeciu kluczyka.
przeciez tak nie moze byc chyba.
czy ktos moze pomoc i podlaczyc vcds i jakos to zdiagnozowac?
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88960 przechodzę właśnie podobną historię, sprawdź czy paliwo dochodzi do listwy wtryskowej
dodam tylko, że auto dziś normalnie odpaliło, wczoraj nie dochodziło paliwo, a dziś już jest :| no i o so cho?!
jak byś czytał ze zrozumieniem mój post to byś wywnioskował że u mnie też raz chodzi na benzynie a raz nie. Do rzeczy, w najprostszy sposób można sprawdzić czy w listwie jest paliwo czy go nie ma używając kombinerek w celu zdjęcia cybanta z górnego węża doprowadzającego paliwo do listwy i wyciągnąć wężyk, jeśli paliwo nie tryśnie z niego, oznacza to że paliwo nie dochodzi do listwy. Może to być też problem związany z przekaźnikiem pompy, jego też musisz sprawdzić. proponował bym też sprawdzić czy prąd dochodzi do pompy paliwa gdy samochód nie chce pracować na benzynie (wypinasz wtyczkę od pompy paliwa i sprawdzasz multimetrem podłączając się pod dwa skrajne konektory we wtyczce jakie masz napięcie- powinno oscylować w granicach 12V na pracującym silniku). Jeśli masz jakieś pytania, bądź nie rozumiesz czegoś to wal na pw
Zabawy ciąg dalszy.
Sprawa z wentylatorami ogarnięta, ale nadal auto pali jak sobie chce.
Sprawdziłem ten dopływ paliwa i paliwo jest, dochodzi, ciśnienie tez jest.
Jest tam też regulator ciśnienia, wyjąłem go , przedmuchałem i zapalała zarówno na podpiętym i odpiętym przewodzie podciśnienia więc chyba trzeba wykluczyć powód paliwa...
Jakie sugestie ktoś może ma jeszcze?
ja już ustaliłem co się u mnie stało, pompa po prostu czasami przestaje działać, ciśnienie na listwie jest, ale zbyt niskie, więc wtryski się nie otwierają. Pompa do wymiany i już po problemie.
Komentarz