check engine auto szarpie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marcin10991
    • 2024

    check engine auto szarpie

    Witam,
    Od marca śmigam O III style+amazing (poprzenia czeszka OII Ambiente uratowała mi życie). W odbiorze auta otrzymałem na theronach 17 dunlop sporty letnie. Nie zamierzam zmieniać felg, bo wiosną kupię nowe. Moje pytanie brzmi: czy ktoś z Was próbował Dunlop Winter Sport 5 225/45 R17 H 94 XL, MFS na theronach 17 i jakie są ewentualnie wasze wrażenia, sugestie? Dzięki
  • marcin10991
    Classic
    • 2015
    • 2

    #2
    check engine auto szarpie

    Witam wszystkich forumowiczów.

    Mam nadzieję, że dobry dział itd.
    Mam problem ze swoim samochodem którym jest skoda octavia I kombi 2.0 85 kW 116 KM Pb+LPG.
    Czytałem duża liczbę postów i jednak nie znalazłem odpowiedzi na to co dzieję się z moim samochodem. Problem polega na tym że od czasu do czasu pokazywała mi się kontrolka check wtedy silnik tracił moc. Pokazywała się tylko w wilgotne dni. Idąc śladem forum wymieniłem przewody, świece. Problem znikł albo i nie, bo po wymianie swiec padl przeplywomierz - auto odpalilo po czym gaslo. Wymieniłem przepływomierz, filtr powietrza silnika i było w porządku przez pewien czas. Pozniej zostal wymieniony czujnik temperatury plynu chlodniczego. Nic to jednak nie dalo, przy wlaczaniu wycieraczek glosno zaczynalo cos tykac, tak jakby przekaznik. Potem zaczal kopac prąd przy dotykaniu karoserii. Bylo przebicie na kablach więc została wymieniona cewka, sprawdzone sondy lambda-sprawne. Jednak znów coś zaczął się palić check ale zaczął pulsować. Chodził na nie wszystkich garach. Wypadanie zapłonu na drugim i trzecim cylindrze.Błąd był kasowany lecz znów tylko było czuć lekkie szarpnięcie przy przyspieszaniu na benzynie jak i na lpg wtedy kontrolka check dawała znać o sobie. Samochód nie chciał jechać nie miał mocy, skakał na obrotach kiedy miał bieg jałowy. Odwiedziłem gazownika listwa wymieniona, filtry wymienione. Ale znów to samo- check. Drugi raz wymienione świece i przewody jednak nic nie dalo. Najgorzej faluje na obrotach w biegu jałowym a gdy odpale klime to już w ogóle skacze na benzynie jak i na gazie. Rozrząd też był zmieniany. Odwiedziłem inny warsztat. Sprawdzili ciśnienie na cylindrach i było w porządku, wtryskiwacze benzyny i gazu równierz, przepustnica sprawna wymieniana 40 tys km. Przeplywomierz kiedy sie wyciagnie z wtyki to dziala silnik poprawnie. Lewego powietrza do kolektora nie łapie byl caly zapryskany plakiem i nic nie bylo widac. szlamu pod korkiem od oleju zero.
    Wypielem nawet gaz i skasowalem bledy zeby zobaczyć czy ten sam problem jest na benzynie.
    I występuje na benzynie nic do tego nie ma gaz.

    Komentarz

    • sebastianpo
      Classic
      • 2011
      • 10

      #3
      Witaj przyczyn może być wiele. Wszystko zależy też ile kilometrów masz przejechane. Falowanie obrotów to może być przyczyną egr jeśli nie znalazłeś lewego powietrza. Wypadanie zapłonow to mogą kończyć się wtryski ale nie muszą. Miałem podobnie z silnikiem żaden mechanik nie dawał rady w Krk. Przyczynę znalazłem sam z zamiłowania jestem samoukiem mechanikiem. Jeśli przeczyscisz egr i przepustnice zmień adaptacje w vag i jeden dzień pojeździj na benzynie. Problemy zapłonowe leży po stronie kolektora powietrza dolna połówka od silnika należy ją rozebrac . Przy wtryskach tworzy się nagar taki szłam który zacina wtryski. U mnie przy 200 tys czyszczenie tego elementu pomogło nowe ustawienia vag bez żadnych wymian przewodów cewki przepływki i jeszcze wielu elementów które obstawianie mechanicy . Auto zaadoptować vag silnik 672 obroty skasować niedrgnie chodzi jak dziewica :lol:

      Komentarz

      • marcin10991
        Classic
        • 2015
        • 2

        #4
        Wielkie dzięki za odp. Sprobuje to zrobic i zobaczymy czy zadziala

        Komentarz

        • knocx
          Classic
          • 2012
          • 12
          • Octavia I combi (1U5)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM

          #5
          Podepnę się pod temat. U mnie poszarpywało zawsze od kiedy je kupiłem. Ale dziś na krzyżówce dałem porządnie w pedał i stracił moc oraz zaczął chodzić jakby na 3 gary. Nie idzie jechać. Na kompie pojawiło się wypadanie zapłonu na 1 i 3 cylindrze. przewody świece i cewka wymienione. P.S Na zimnym pali dobrze.

          Komentarz

          Pracuję...