Emissions Workshop - ale ossso chodzi???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Toldi
    Classic
    • 2005
    • 25

    Emissions Workshop - ale ossso chodzi???

    Zamieszczone przez Kmab
    Czy geometria może wychodzić O.K. a samochód mimo to ściągać??
    Mam taki przypadek u siebie. Opcje są dwie:
    - albo to bardzo specyficzny przypadke
    - albo dupa nie specjalista robił diagnostyke.

    Nie wiem która opcja jest prawdziwa :wink:
    na geometrie podjedź do ASKO :!: ja wychodzę z załozenia, żeby pewne rzeczy robić raczej w sprawdzonych miejscach :wink:


    a co do samego ściągania jezeli nie masz kierunkowych opon to zamień przednie lewe koło z prawym :idea: jak nie pomoze grzej do ASKO :wink:
    OCTAVIA 1.9 TDI 90/210 ALH 101kkm
  • zeb
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 415

    #2
    Emissions Workshop - ale ossso chodzi???

    Wlasnie zaczal mi sie palic żółty symbol silnika/pompki?!?
    A na maxidot'cie wyświetla komunikat - Emissions workshop! :?

    Poza tym wszystko normalnie...
    Ktoś wie o co może chodzić??? Czy walić w te pędy do srASO???

    Komentarz

    • mirus
      Ambiente
      • 2005
      • 213

      #3
      Re: Emissions Workshop - ale ossso chodzi???

      Zamieszczone przez zeb
      Wlasnie zaczal mi sie palic żółty symbol silnika/pompki?!?
      A na maxidot'cie wyświetla komunikat - Emissions workshop! :?

      Poza tym wszystko normalnie...
      Ktoś wie o co może chodzić??? Czy walić w te pędy do srASO???
      Tutaj jest coś:
      Link
      Sprzdana - Octavia II 1.9 TDI Elegance
      Obecnie Ford Focus II 1.6 - najlepszy bo służbowy

      Komentarz

      • MiKruS
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7976

        #4
        Nie mam pojecia o co chodzi, ale lecialbym w te pedy do srASO
        TDI 205PS

        Komentarz

        • zeb
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 415

          #5
          Dzięki Mirus!

          ale googla też już użyłem :wink:
          BTW, ze tego co widzę mamy identyczne octavki k

          moja jak widać po 3000 zaczyna świrować... zajebiście :x

          Komentarz

          • Mach
            Rider
            • 2004
            • 349

            #6
            Mozesz sprobowac zdiagnozowacsie jeszcze w Marka... ale jest cos bedzie do zrobienia to i tak sie na ASO skonczy :-(

            Napisz koniecznie jak sie sprawa fault-a wyjasni !
            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

            Komentarz

            • zeb
              Rider
              S_OCP Member
              • 2004
              • 415

              #7
              Wrocilem do chatki, dorwalem sie do ksiazki obslugi i wyczytalem ze, jak mozna sie bylo domyslac, chodzi o niewlasciwy sklad spalin... Napisane jest rowniez ze autko przechodzi w tryb awaryjny (czyt. ograniczona moc). Co zaskakujace ja spadku osiagow w zaden sposob nie zauwazylem :|

              tak wiec jutro wizyta w srASO! :evil:

              Komentarz

              • Rnest
                Drive
                • 2005
                • 68

                #8
                Może coś dziwnego zatankowałeś? W każdym razie przyłączam się do Macha - daj znać jak się wyjaśni co to było.

                --
                E
                --
                sen supermarketu: szanowni klienci, jestescie jeb...

                Komentarz

                • zeb
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 415

                  #9
                  Moze ale wszyscy maja raczej dobre zdanie o Neste na Ursynowie...

                  [ Dodano: Pią 25 Mar, 05 18:16 ]
                  ASO stwierdzilo ze to czujnik temperatury cieczy chlodzacej, wymieniono na gwarancji i jest ok, tylko mi sie wydaje, ze teraz jakby byla slabsza niz w tym "trybie awaryjnym"... :|

                  Komentarz

                  • Mach
                    Rider
                    • 2004
                    • 349

                    #10
                    sorry za odgrzwanie starego kotleta...

                    ale mnie wlasnie dzis dopadl ten sam fault :cry: na przemian z Engine Falut :cry:

                    auto zamula i gasnie... jak zgasnie to nie da sie odpalic.. jak troche poczekam to daje sie odpalic i kawalem przejechac i znow to samo

                    mam wrazenie ze wlasnie jak ostygnie troszke to przez chwile nie ma problemow :?

                    zeb: daj znac jak mozesz czy tylko na tym czujniku temperatury sie skonczylo :?:

                    jutro mam nadzieje ze Marek znajdze chwile w sytualcji awaryjnej i wgra mi serie... a potem telefon do Assistance i niech cos radza.

                    Powstrzymalem sie dzis przed Assistance zeby w razie czego zabezpieczyc sie przez wiadoma weryfikacja EDC-16 :twisted:

                    aha... i jeszcze jak sie wysra i juz nie jedzie to swieci sie oczywiscie check engine i czesem miga tez kontrolka od nagrzewania swiec (nawet jak zapale silnik) :twisted:
                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                    Komentarz

                    • zeb
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 415

                      #11
                      Cześć Mach, współczuje i wiem jaki to ból...

                      U mnie nie było żadnych ale to żadnych objawów poza komunikatem "emissions workshop" i skończyło się tylko na czujniku. Wpadłem też do Marka na krótką przejażdżkę bo coś tym ASO nie ufam i okazało się że faktycznie wsio jest już OK.

                      Życzę powodzenia!!!

                      Komentarz

                      • Mach
                        Rider
                        • 2004
                        • 349

                        #12
                        Zamieszczone przez zeb
                        Wpadłem też do Marka na krótką przejażdżkę bo coś tym ASO nie ufam i okazało się że faktycznie wsio jest już OK.
                        Czy to znaczy ze jakies mody zostaly juz poczynione :wink: :?:
                        A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                        Komentarz

                        • zeb
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 415

                          #13
                          Niestety, niestety, niestety jeszcze nie
                          Funduszy brak :evil:

                          Komentarz

                          • Mach
                            Rider
                            • 2004
                            • 349

                            #14
                            Sprawa okazala sie przykra... jednak juz opanowana i auto na chodzie

                            Ogłoszenia o tematyce: w kategorii Tuning - Kupuj i sprzedawaj rzeczy używane i nowe w kategorii Tuning na Sprzedajemy.pl


                            Szacunek dla Marka za jego podejscie do sprawy, podjecie szybkiej interwencji i obsluge (czyt. przywrocenia auto do jezdzacych).
                            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                            Komentarz

                            • karolz
                              Elegance
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 823

                              #15
                              I mnie dopadł ten komunikat :evil:

                              edit:
                              okazało sie ze to przez zaslepienie egr'a :?
                              NajtFukinPatrol North-West

                              Komentarz

                              • Mach
                                Rider
                                • 2004
                                • 349

                                #16
                                jak widac jest to bardzo "ogolny" komunikat bledu... we wszystkich trzech naszych przypadkach powod byl inny :?

                                karolz: dobrze ze udalo sie wyjasnilo :|
                                A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                Komentarz

                                • MiKruS
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 7976

                                  #17
                                  Zamieszczone przez karolz
                                  okazało sie ze to przez zaslepienie egr'a :?
                                  I co zrobiles? "Odslepiles"?
                                  TDI 205PS

                                  Komentarz

                                  • karolz
                                    Elegance
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 823

                                    #18
                                    Zamieszczone przez MiKruS
                                    Zamieszczone przez karolz
                                    okazało sie ze to przez zaslepienie egr'a :?
                                    I co zrobiles? "Odslepiles"?
                                    nie, czekam do piatku na wizyte u marka, podobno programowo da sie cos z tym zrobic :roll:

                                    a blad jest taki:
                                    19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
                                    P3130 - 35-10 - - - Intermittent
                                    NajtFukinPatrol North-West

                                    Komentarz

                                    • Laszlo
                                      Classic
                                      • 2005
                                      • 30

                                      #19
                                      Wczoraj zapaliła się kontrolka oraz komputer pokazał "Emission Workshop" więc dzisiaj była wizyta w ASO. Na gwarancji wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego.

                                      Octa II, przebieg 43 000km

                                      Komentarz

                                      • przem1978
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 201

                                        #20
                                        Witam,

                                        odgrzewam kotleta, ale pewnie mnie zrozumiecie...

                                        dopadło mnie i od tygodnia raz dziennie zapala mi się: "EMISSIONS WORKSHOP" jak wyłącze na dłużej silnik to jest OK.

                                        W poniedziałek 2 lipca mam serwis olejowy na 135 kkm , ale między czasie mam dalszy weekendowy wyjazd na ryby... hmmm?

                                        Chcecie mnie postraszyć, abym nigdzie poza Gdańsk nie wyjeżdżał ?

                                        Przyznam, że podczas tej informacji nie odczuwam róznic w mocy, mimo, ze w książce piszą ze przechodzi w tryb awaryjny.

                                        Ktoś aktualnie miał coś takiego? Jakie były tego przyczyny ?

                                        dzięki
                                        Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic

                                        Komentarz

                                        • herman
                                          Rider
                                          • 2005
                                          • 456

                                          #21
                                          ja mialem..

                                          Od paliwa..Bo przelaniu 2 baków pewnej ropy rozeszło sie po kosciach i od tamtej pory nie pojawilo sie
                                          Auto z tym samym silnikiem co ty masz
                                          Pozdrawiam
                                          --------------

                                          Komentarz

                                          • przem1978
                                            Ambiente
                                            • 2006
                                            • 201

                                            #22
                                            Zamieszczone przez herman
                                            ja mialem..

                                            Od paliwa..Bo przelaniu 2 baków pewnej ropy rozeszło sie po kosciach i od tamtej pory nie pojawilo sie
                                            Auto z tym samym silnikiem co ty masz
                                            Pozdrawiam
                                            hmmm.. zatankowałem tydzień temu na ORLEN Gdynia (na koncu obwodnicy) a wczoraj na ORLEN Gdańsk (koło 3 Maja) i jest to samo, specjalnie pierwszy zbiornik wyjeździłem do "zera", bo ktoś mi zasugerował ze od paliwa, ale po wczorajszym tankowaniu na sprawdzonej stacji już nie wiem co to...

                                            a rano dzisiaj zauważyłem, ze mimo dobrze rozgrzanego silnika spalanie chwilowe utrzymywało sie przy wolnym toczeniu auta na 2-biegu na poziomie ok. 15 l/100km - czuje , że to jest powiązane... na postoju spadało do normy 0,8 l/h
                                            Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic

                                            Komentarz

                                            • Zibi
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 491

                                              #23
                                              Hello

                                              Dopadlo mnie to dzisiaj podczas powrotnego PSJ-otu do domu
                                              Sprawdzilem przed chwila VAG-COMem
                                              Engine coolant temperature exceeded intermitient
                                              po skaskowaniu zniknelo i sie nie pojawilo
                                              Pojezdze obacze, ale z checia bym sie dowiedzial czy kogos to juz trapilo i co to bylo (i jak bardzo bolalo przy placeniu)

                                              Pozdrawiam
                                              Zibi

                                              Komentarz

                                              • przem1978
                                                Ambiente
                                                • 2006
                                                • 201

                                                #24
                                                no ja bede płacił w poniedziałek to sie pochwale, raz mi sie zapala raz nie... ale czesciej jednak pali sie
                                                Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic

                                                Komentarz

                                                • herman
                                                  Rider
                                                  • 2005
                                                  • 456

                                                  #25
                                                  U mnie tez od razu to nie zniknelo..2 razyw ASO kasowałem błąd i z tydzien jezdzilem, az sie przestało zapalac..A mialem na 100% od paliwa bo zatankowalem pzrejechalem 10km i sie zapalilo, pojechalem do aso tego samego dnia, i oni tez powiedzieli ze to od paliwa moze byc..mialem 20L tej trefnej wachy, dorzucilem mu 25 L Ultimata i sie zapalalo, potem natepne 20L Orlenu i tez sie zapalalo..Czasem i 100km przejechalem i dopiero sie zapalilo, czasem 1 km i sie zapalilo, czasem zaraz po uruchomieniu..POtem znowu tankowanie i przyszedl dzien ze sie nie zapalilo po porannym uruchomieniu silnika i juz sie nie pokazalo

                                                  Pozdro
                                                  --------------

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...