Czy geometria może wychodzić O.K. a samochód mimo to ściągać??
Mam taki przypadek u siebie. Opcje są dwie:
- albo to bardzo specyficzny przypadke
- albo dupa nie specjalista robił diagnostyke.
Nie wiem która opcja jest prawdziwa :wink:
na geometrie podjedź do ASKO :!: ja wychodzę z załozenia, żeby pewne rzeczy robić raczej w sprawdzonych miejscach :wink:
a co do samego ściągania jezeli nie masz kierunkowych opon to zamień przednie lewe koło z prawym :idea: jak nie pomoze grzej do ASKO :wink:
Wrocilem do chatki, dorwalem sie do ksiazki obslugi i wyczytalem ze, jak mozna sie bylo domyslac, chodzi o niewlasciwy sklad spalin... Napisane jest rowniez ze autko przechodzi w tryb awaryjny (czyt. ograniczona moc). Co zaskakujace ja spadku osiagow w zaden sposob nie zauwazylem :|
Moze ale wszyscy maja raczej dobre zdanie o Neste na Ursynowie...
[ Dodano: Pią 25 Mar, 05 18:16 ]
ASO stwierdzilo ze to czujnik temperatury cieczy chlodzacej, wymieniono na gwarancji i jest ok, tylko mi sie wydaje, ze teraz jakby byla slabsza niz w tym "trybie awaryjnym"... :|
ale mnie wlasnie dzis dopadl ten sam fault :cry: na przemian z Engine Falut :cry:
auto zamula i gasnie... jak zgasnie to nie da sie odpalic.. jak troche poczekam to daje sie odpalic i kawalem przejechac i znow to samo
mam wrazenie ze wlasnie jak ostygnie troszke to przez chwile nie ma problemow :?
zeb: daj znac jak mozesz czy tylko na tym czujniku temperatury sie skonczylo :?:
jutro mam nadzieje ze Marek znajdze chwile w sytualcji awaryjnej i wgra mi serie... a potem telefon do Assistance i niech cos radza.
Powstrzymalem sie dzis przed Assistance zeby w razie czego zabezpieczyc sie przez wiadoma weryfikacja EDC-16 :twisted:
aha... i jeszcze jak sie wysra i juz nie jedzie to swieci sie oczywiscie check engine i czesem miga tez kontrolka od nagrzewania swiec (nawet jak zapale silnik) :twisted:
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
U mnie nie było żadnych ale to żadnych objawów poza komunikatem "emissions workshop" i skończyło się tylko na czujniku. Wpadłem też do Marka na krótką przejażdżkę bo coś tym ASO nie ufam i okazało się że faktycznie wsio jest już OK.
Wczoraj zapaliła się kontrolka oraz komputer pokazał "Emission Workshop" więc dzisiaj była wizyta w ASO. Na gwarancji wymieniony czujnik temperatury płynu chłodzącego.
Od paliwa..Bo przelaniu 2 baków pewnej ropy rozeszło sie po kosciach i od tamtej pory nie pojawilo sie
Auto z tym samym silnikiem co ty masz
Pozdrawiam
Od paliwa..Bo przelaniu 2 baków pewnej ropy rozeszło sie po kosciach i od tamtej pory nie pojawilo sie
Auto z tym samym silnikiem co ty masz
Pozdrawiam
hmmm.. zatankowałem tydzień temu na ORLEN Gdynia (na koncu obwodnicy) a wczoraj na ORLEN Gdańsk (koło 3 Maja) i jest to samo, specjalnie pierwszy zbiornik wyjeździłem do "zera", bo ktoś mi zasugerował ze od paliwa, ale po wczorajszym tankowaniu na sprawdzonej stacji już nie wiem co to...
a rano dzisiaj zauważyłem, ze mimo dobrze rozgrzanego silnika spalanie chwilowe utrzymywało sie przy wolnym toczeniu auta na 2-biegu na poziomie ok. 15 l/100km - czuje , że to jest powiązane... na postoju spadało do normy 0,8 l/h
Octavia Combi II 2.0 TDI 140 KM Elegance + xenony '07 Black Magic
Dopadlo mnie to dzisiaj podczas powrotnego PSJ-otu do domu
Sprawdzilem przed chwila VAG-COMem
Engine coolant temperature exceeded intermitient
po skaskowaniu zniknelo i sie nie pojawilo
Pojezdze obacze, ale z checia bym sie dowiedzial czy kogos to juz trapilo i co to bylo (i jak bardzo bolalo przy placeniu)
U mnie tez od razu to nie zniknelo..2 razyw ASO kasowałem błąd i z tydzien jezdzilem, az sie przestało zapalac..A mialem na 100% od paliwa bo zatankowalem pzrejechalem 10km i sie zapalilo, pojechalem do aso tego samego dnia, i oni tez powiedzieli ze to od paliwa moze byc..mialem 20L tej trefnej wachy, dorzucilem mu 25 L Ultimata i sie zapalalo, potem natepne 20L Orlenu i tez sie zapalalo..Czasem i 100km przejechalem i dopiero sie zapalilo, czasem 1 km i sie zapalilo, czasem zaraz po uruchomieniu..POtem znowu tankowanie i przyszedl dzien ze sie nie zapalilo po porannym uruchomieniu silnika i juz sie nie pokazalo
Komentarz