[O2] CHECK ENGINE !!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ponury
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 57

    [O2] CHECK ENGINE !!!

    i widzisz Sigma_74, znowu mnie oswieciles dziekowka
    kupie na dniach, a jak bede mial transport z PL, to wtedy sie pobawie ( oczywiscie zaczynajac od instruktazu, hehe )
    Octavia Tour Ice+ 1.6
    Garmin nuvi 250W
    President Walker + Alan ML-145 + reflektometr
  • oorsoo
    Ambiente
    • 2006
    • 197

    #2
    [O2] CHECK ENGINE !!!

    witam, pojawil mi sie maly problem po zatankowniu jakiegos shitu na BP. Po kilku kilometrach pojawila sie kontrolka check engine. w ASO stwierdzili, ze moze to być zabrudzenie albo uszkodzenie czujnika filtra niskiego ciśnienia paliwa (cokolwiek to znaczy), albo uszkodzenie samego filtra. z tego co podejzałem to kod błędu to G410
    Wykasowali ten błąd i kazali obserwować, jak pojawi się znowu to do serwisu.
    No i szlag mnie trafił po 100 km znowu mam kontrolkę.
    Czy ktoś może spotkał się z czyms takim ??

    Komentarz

    • Adrian
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 662
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BKD 2.0 TDI 140 KM

      #3
      Małe OT. Zacznij kolekcjonować paragony ze wszystkich tankowań.
      PerfectService by DGW
      Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
      Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
      Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

      Komentarz

      • oorsoo
        Ambiente
        • 2006
        • 197

        #4
        to będzie moje najdroższe tankowanie, bo wlewałem koło 5 litrów, bo za długo świeciła mi się rezerwa zwykle tylko Shell i paliwo jest rewelacyjne, ale cos mnie k.... podkusiło

        Komentarz

        • karmel
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1363

          #5
          a jakie paliwo zatankowałes jesli 95 to mnie też tak czasem sie dzieje. ten silnik jest bardzo czuły na jakosc paliwa i lepiej lac 98
          TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

          Zobacz fotoblog

          Komentarz

          • oorsoo
            Ambiente
            • 2006
            • 197

            #6
            pieprzone ultimate na BP.
            a ten samochod przyzwyczajony jest do VPower Racing, bo tylko to leję w bak.
            Problem polega na tym, że po wykasowaniu błędów znowu jest kontrolka!
            Więc zastanawiam się co się zd.....

            Komentarz

            • brutus
              Rider
              • 2006
              • 329

              #7
              może cały problem w tym ze za dłgo na oparach jechałeś i jakiegoś syfu ci zassało z dana baku ( bo taki zawsze sie tam zgromadzi) a 5 litrów paliwa nie zalatwiło sprawy ;(
              OII Golas ale z 1.9 TDI BXE

              Komentarz

              • greszczyn
                Elegance
                • 2005
                • 893
                • Nissan

                #8
                Prawdopodobnie bedzie to sonda lambda , albo ta druga co jest zamontowana za katalizatorem , ( sonda tlenu ,czy siakoś tak ) - raczej do wymiany .

                Komentarz

                • oorsoo
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 197

                  #9
                  no zadziwia mnie mój szkodnik, dzisiaj pierwsze odpalenie z lekkim trudem (efekt jak przy problemie z zaciągnięciem paliwa), ale poszło. 4 godziny postoju, podobne odpalenie, ale kontrolka przestała swiecić !!

                  pytanie na ile sprawa się poprawiła

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Zamieszczone przez oorsoo
                    VPower Racing
                    Czyli co na zwyklej 95 to auto nie bedzie jezdzic :lol:

                    Coraz bardziej utwierdzam sie ze diesel VP pojedzie na wszystkim :twisted:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • oorsoo
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 197

                      #11
                      Maicroft, jak by mi nie było szkoda samochodu to zaprosiłbym cię na przejażdżkę z 95, a potem wylał wszystko i zatankował Racinga (ale tylko na 2 stacjach w Katowicach)
                      95 to katastrofa dla silników FSI, pomijam pewnie złudne wrażenie lepszego zbierania się samochodu, ale jakosśc pracy silnika przy Racingu to rewelacja.
                      Nie wspomnę już, że zawsze uwazałem, że Mobil1 to super olej Do momentu, kiedy ten samochód nie ma Motule 300V Power. Praca silnika to poezja Przestałem słuchac radia

                      Komentarz

                      • Jabar1975
                        RS
                        • 2006
                        • 3331

                        #12
                        Zamieszczone przez oorsoo
                        pieprzone ultimate na BP.
                        a ten samochod przyzwyczajony jest do VPower Racing, bo tylko to leję w bak.
                        no to go rozpieszczasz ja mam w subaru dokladnie odwrotnie na tym shicie po 5 zloty auto slabiej jedzie i pali o ponad 2litry wiecej niz na BP Ultimate Druga rzecz to 98 na jakiejkolwiek stacji jest praktycznie takie samo bez wzgledu jak sie nazywa (wszystko ciagna z tego samego zbiornika w centrali paliw ) Cala reszta to autosugestia...


                        Zamieszczone przez oorsoo
                        Praca silnika to poezja Przestałem słuchac radia
                        o jaki ja glupi jestem ..... :diabelski_usmiech


                        Wracajac do tej historii - rozumiem ze kontrolka gasnie sama? -Sprawdzil bym VAGiem kod bledu - powinien gdzies tam siedziec.
                        nasza droga: www.wpzs.pl

                        Komentarz

                        • karmel
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 1363

                          #13
                          wiecie jak producent zaleca jakies aliwo to znaczy ze cos w tym musi byś jak ja miałem poprzednia octavie z silnikiem 1,6 BFQ(102 konie) i zalałem ja VPower Racing to biedna odrazu wywalała chek engin a w obecnej jak zalewam 95 na shhel ale to niby leprza to jakos sobie radzi ale jak zalewam zwykła 95 to wali chek engin albo sie ksztusi i szarpie a nie mówie o spalaniu które odrazu idzie o około 2 litry do góry
                          TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                          Zobacz fotoblog

                          Komentarz

                          • JanuszSz
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 2835
                            • Superb II combi (3T5)

                            #14
                            Proponuję od czasu do czasu przy tankowaniu zapodać do zbiornika dodatek czyszczący układ paliwowy.Wiąże on m.in.wodę,która zbiera się na ściankach zbiornika i potem dostaje się do komory spalania.Osobiście stosuję coś takiego od jesieni do późnej wiosny przy każdym tankowaniu,w lecie co drugie-trzecie.Samochód przejechał 195kkm i nigdy nie było żadnych problemów z układem paliwowym.Zazwyczaj leję dodatek Castrola, teraz pierwszy raz zakupiłem Motula.Oczywiście odnosi się to do silników diesla i benzynowych.
                            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              To tak spytam z ciekawosci ile pala te Wasze 1.6 FSI w jezdzie po miescie Krakowie i np w jezdzie autostradowej z V sr~120-130km/h oczywiscie tej benzyny 98+ bo zaden z Was nie chwali sie takimi danymi w podpisie
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • Jabar1975
                                RS
                                • 2006
                                • 3331

                                #16
                                Zamieszczone przez JanuszSz
                                Samochód przejechał 195kkm i nigdy nie było żadnych problemów z układem paliwowym
                                a ile wydales przez ten czas na te uszlachetniacze?
                                nasza droga: www.wpzs.pl

                                Komentarz

                                • JanuszSz
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 2835
                                  • Superb II combi (3T5)

                                  #17
                                  Jabar1975, Na pewno dużo mniej niż kosztowałaby mnie pompa,może wtryskiwacze i cholera wie co jeszcze.Butelka dodatku Castrola na 1000 l ON kosztuje 26 PLN,więc wydatek nie jest wielki i rozkłada się w czasie.

                                  To nie jest żaden uszlachetniacz.Nie podnosi wartości liczby cetanowej w ON,czy oktanowej w benzynie.Ma po prostu za zadanie związać wodę znajdującą się w zbiorniku i doprowadzić do bezpiecznego spalenia tejże.
                                  Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                                  Komentarz

                                  • oorsoo
                                    Ambiente
                                    • 2006
                                    • 197

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    To tak spytam z ciekawosci ile pala te Wasze 1.6 FSI w jezdzie po miescie Krakowie i np w jezdzie autostradowej z V sr~120-130km/h oczywiscie tej benzyny 98+ bo zaden z Was nie chwali sie takimi danymi w podpisie
                                    najlepszy wynik (co prawda z komputera) ale na 200 km trasie, przy jeździe zgodnie z instrukcja (niskie obroty i maks 90km/h) potrafiła palic 4,8 l/100, standard na trasie to były granice 6l/100, ale to jeszcze na laćkach 195.
                                    Teraz przy 225 i dystansach na ośkach i klimie non stop bierze jakieś 2 litry więcej.

                                    autostradowa jazda 120-130 ?? a tak mijam takie samochody, ale juz przy zmienionej geometrii lusterek. Lubi wziąć z 12, a przy 2 paczkach jak nic bierze 15-16

                                    Zamieszczone przez Jabar1975
                                    BP Ultimate
                                    to wy chyba macie inne paliwo, bo u nas na BP to sk..... chyba wodę leją.
                                    2 razy w życiu zatankowałem po kilka litrów i raz jeździłem jak rozdupio..... melex, bo zupełnie nie miałem mocy, a drugim razem...... CHECK ENGINE

                                    Po kilku dniach lania na Shellu, ikonka zgasła

                                    Nic dodać nic ująć


                                    Jabar1975, ty naprawdę jesteś strasznym sceptykiem
                                    No co widzę twój post to mam wrażenie, że powinieneś się rozpiąć Bo cholernie spięty jesteś

                                    Komentarz

                                    • karmel
                                      L&K
                                      S_OCP Member
                                      • 2006
                                      • 1363

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Maicroft
                                      To tak spytam z ciekawosci ile pala te Wasze 1.6 FSI w jezdzie po miescie Krakowie i np w jezdzie autostradowej z V sr~120-130km/h oczywiscie tej benzyny 98+ bo zaden z Was nie chwali sie takimi danymi w podpisie
                                      ja ostatnio po niemczech dużo jezdrze i ta z predkościa 100-120 na jednym zbiorniku robie ponad 800 kilometrów a komp pokazuje spalanie 6,1 a jak jade max 100 to wychodzi mi spalanie 5,7 przy właczonej klimie a jak docisnołem ostatnio predkosc czesto w okolicach 180 wyszło mi spalanie 11,3
                                      TURBO ŻYJE - TURBO PIJE

                                      Zobacz fotoblog

                                      Komentarz

                                      • Rafi2007
                                        Drive
                                        • 2007
                                        • 71

                                        #20
                                        Moja pali w trasie przy 120-130 około 8L. Przy 160 to bedzie z 9L a poniżej 90 5,8L.
                                        Potwierdzam, że akceptuje tylko dobre 98, w Wawie BP jest OK. Wlanie 95 powoduje wyraźny spadek kultury pracy.

                                        Komentarz

                                        • miguello
                                          RS
                                          • 2008
                                          • 1849

                                          #21
                                          Zamieszczone przez oorsoo
                                          (ale tylko na 2 stacjach w Katowicach)

                                          Jestem ciekaw co to za dwie magiczne stacje :P Chyba że boisz sie podać gdzie bo np wykupimy Ci całe Twoje ukochane Vpower-> szczególnie że mam diesla

                                          Komentarz

                                          • rkb
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 2152
                                            • Rapid Spaceback (NH1)
                                            • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                            #22
                                            Nigdy wiecej BP !!! po ostatnim check engine po tankowaniu moga mnie cmoknac w pompe paliwowa :diabelski_usmiech
                                            Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                            Komentarz

                                            • kowal 2002
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 5161

                                              #23
                                              Ja tam zawsze tankuje na BP Ultimate ( no poza jakimiś pojedynczymi wypadkami losowymi typu Shell czy Statoil ) i ani teraz w Dieslu ( 80 kkm ) ani poprzednio w Pb/LPG ( ok. 90 kkm ) nie było żadnego problemu...
                                              Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                              Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                              Komentarz

                                              • rkb
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 2152
                                                • Rapid Spaceback (NH1)
                                                • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                                #24
                                                po BP ultimate ostatnio check engine po ujechaniu 5 km. VAG pokazał błąd FUEL TRAUM, albo paliwo z dupska albo z niewiadomych przyczyn silnik zdziczał
                                                Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km

                                                Komentarz

                                                Pracuję...