Maicroft, w passacie mialem dokladnie to samo (tez na motgum)
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
[O1] Koniec turbiny?
Zwiń
X
-
Sigma_74
powodów może być wiele,
najpierw wez zdiagnozuj VAGIEM i będziesz wiedział wszystko co go boli, później sie podejmie decyzje,
poza tym jest tu opcja szukaj i tam znajdziesz informację na ten temat.
Komentarz
-
Więc może kilka powodów:
- zawór n75 powiedział dość, znalazłem gdzieś na innym forum że można go "kompresorem przedmuchać" nie robiłem tego więc nie wiem czy to działa
- mieszek przy turbince albo zardzewiał albo jest dziurawy
- zapieczone kierownice w turbince (najgorsza opcja)
Tanim sposobem możesz zrobić tak: odkręć mieszek i rozruszaj porządnie kierownice, myślę że na jakiś czas pomoże.
Ja mam podobny problem tyle tylko że ja usunąłem błąd przeładowania w zamian za to pojawił się nowy problem :cry: . Spadek mocy w całym zakresie obrotów, turbinka daje mniej i troszkę później.
Komentarz
-
Zamieszczone przez hodsonWięc może kilka powodów:
- zawór n75 powiedział dość, znalazłem gdzieś na innym forum że można go "kompresorem przedmuchać" nie robiłem tego więc nie wiem czy to działa
- mieszek przy turbince albo zardzewiał albo jest dziurawy
- zapieczone kierownice w turbince (najgorsza opcja)
Tanim sposobem możesz zrobić tak: odkręć mieszek i rozruszaj porządnie kierownice, myślę że na jakiś czas pomoże.
Ja mam podobny problem tyle tylko że ja usunąłem błąd przeładowania w zamian za to pojawił się nowy problem :cry: . Spadek mocy w całym zakresie obrotów, turbinka daje mniej i troszkę później.
Mnie kosztowalo to jakiej 400zł i po problemie.
A mozna i taniej jak sie nie zapiekly na amen, koszt kilku cudownych plynów WD40 i do roboty :szeroki_usmiech
Poszukaj na forum jest tego na prawde wiele min. TUDostojnie do przodu by Dynosoft
Komentarz
-
witam wtrące moje 5 groszy zobacz czy masz w intercoolerze olej bo mogl sie zdarzyc scenariusz ze twoja turbina puscila olej do intercoolera i potocznie mowiac go "udusila" a to wiarze sie z remontem turbiny nie chce krakac :? ale i tak sie moglo stac a zywotnosc naszych turbin to niestety 200tys. oczywiscie zalezy jak kto jezdzi.pozdrawiam i zycze aby moj scenariusz sie nie sprawdzil
Komentarz
-
dawid201, proszę Cie.... gdyby w dolocie zebrało się tyle oleju żeby zatkać IC to wcześniej silnik by wybuchł ze względu na to że olej zamieniłby się w paliwo :idea: Poza tym w 90% przypadków turbina wysrywa się do wydechu a olej w dolocie nie pochodzi z turbiny.
Należy kierować się tym:
Zamieszczone przez MaicroftTo zacznij szukac co to jest notlauf i potem jakie sa powody wystepowania czegos takiego, co z tym zrobic. Mamy duzo tego na forum :twisted: :roll:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
Komentarz