Problem z przyspieszeniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pskosz
    Rider
    S_OCP Member
    • 2006
    • 703

    #26
    A z jakimi prędkościami jechałeś. Jak mi się rozleciał mieszek miałem takie same objawy , ale bez ubytku płynu chłodzącego. Do 130 spoko dalej blokada, chyba że się rozbujałem. I też mi próbowali wcisnąć wymianę turbiny (1000-1500) a skończyło się na wymianie mieszka, który po demontażu rozpadł się na 2 części. Wpadnij do warsztatu na ul. syreny tani i dobry warsztat tylko skoda
    pozdrowienia

    Komentarz

    • zombie
      Classic
      • 2005
      • 39

      #27
      Przedtem maksymalnie udało mi się jechać 130, ale już od 100 było czuć, że nie przyspiesza tak jak powinna. Przedwczoraj 150 i miałem jeszcze miejsce między pedałem a podłogą. Widziałem warsztat na Syreny - to 50 metrów od mojego mieszkania. Właśnie rozważałem, czy się do nich udać.

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #28
        Zamieszczone przez misiek^wro
        zombie, a powiedz mi, jak jedziesz te 130km/h, zgasisz/odpalisz silnik i pozniej dajesz pedal gazu to jest juz normalnie :?:
        Panowie jak ja mam wlasnie taki objaw ze na zimnym silniku wszystko chula az milo a jak sie zagrzeje i troche nim pojezdze (glownie ze stala predkoscia ale nie tylko) to tak jakby o polowe turbo mi siadlo - a po zgaszeniu silnika (np. tankowanie) i odpaleniu wszystko smiga tak jak powinno to to tez beda prowadnice/kierownice turbiny??
        (jelsi tak to ktos zna moze manuala jak to naprawic/przeczyscic)

        ps:
        vag czasami wywala mi:

        17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
        P1297 - 35-00 - -


        PS2:
        przy hamowaniu turbina wykazywala "wzorową" warość ciśnienia.

        PS3:
        Zauwazylem ejscze 1 objaw - na mocno obciazonym silniku (np 3~4 osoby + bagaz) tak jakby mu polowe mocy ucielo - teoretycznie mam porownywalna moc (265KM) z moim passatem VR6 (174KM ale pewnie z 20 zdechlo) i teoretycznie skoda ma wyzszy moment obrotowy o 25nm ale powiem szczerze ze przy obciazonym aucie passatem jezdzi sie duuzzzzoooo przyjemniej.
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • KzaM
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 56

          #29
          Witam, sorki ze sie tak wtrącam w trakcie debaty, ale mam ten sam problem. Szukałem ostatnio kierowniczek ale cosik ich znależć nie mogłem. Z tego co tu piszecie i z tego co wczesniej wyczytałem to oprócz standartowych objawów spadku mocy po 130Km/h dodatkowo ostatnio pojawia sie u mnie lekki zapach spalenizny w kabinie. Szukałem gdzies wycieków płynu ale nic nie widać. Dziś zobac ze jak sie jedzie bez przepływki. Może ktoś bedzie w stanie sprawdzić(jelis mi sie dzis nie uda) Vagiem na którymś z najbliższych spotów we wrocławiu co sie zepsuło. Byłby to dobry moment aby wkoncu pojawić sie na jakimś spotkaniu bo wybieram sie już od dłuższego czasu ale nigdy nie moge dotrzeć.
          :?:
          Pozdawiam wszystkich

          Komentarz

          • koja86
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 3178

            #30
            Zamieszczone przez KzaM
            Szukałem ostatnio kierowniczek ale cosik ich znależć nie mogłem.
            Stary ale AGR nie ma geometri łopatek ten problem cię nie dotyczy w twoim przypadku sprawdź przepływkę
            Takie zwykłe Ambiente

            Komentarz

            • KzaM
              Drive
              S_OCP Member
              • 2007
              • 56

              #31
              Dzięki..zrobie to dziś. To może dlatego ich znależć nie mogłem...deam :P

              Komentarz

              • koja86
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 3178

                #32
                Zamieszczone przez KzaM
                To może dlatego ich znależć nie mogłem
                Dokładnie , :lol: :lol: :lol: twoja purchawka jest nie do zajebania :wink:
                Takie zwykłe Ambiente

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #33
                  KzaM, N75 albo przeplywomierz. Wypnij przeplywke i sprawdz czy idzie jak nalezy ...
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • zombie
                    Classic
                    • 2005
                    • 39

                    #34
                    No i niestety. Problem powrócił i to jeszcze silniej. Już nawet do 130 nie rozpędza się tylko do 110. Na zimnym silniku jest ok, ale po kilkudziesięciu km zaczyna muleć. Po wyłączeniu i włączeniu silnika jest ok przez minutę i znów to samo. Dzisiaj będę miał wynik z VAG'a tylko warsztat do którego pojechałem był chyba nieco chybiony, bo chłopcy o turbinach nie mają pojęcia. Czy postępujący muł i powyższe objawy coś wyjaśniają? Nie brałem się za przepływomierz i N75, bo musiałbym jechać w trasę, żeby to sprawdzić. Przez pierwsze 50 km jest wszystko git.

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #35
                      Zamieszczone przez koja86
                      twoja purchawka
                      Od Purchawek, to sie prosze odstosunkowac :!: :twisted:

                      Purchawka, jest jedna i jest tylko moja. :P
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      • koja86
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 3178

                        #36
                        Zamieszczone przez Purchawa
                        Purchawka, jest jedna i jest tylko moja.

                        Tak jest El Comendante :wink:
                        Takie zwykłe Ambiente

                        Komentarz

                        • prodriveteam
                          Ambiente
                          • 2007
                          • 158

                          #37
                          Geralt, błąd podany przez VAGa wskazuje na problem w dolocie powietrza trzeba by sprawdzić zawór upustowy i całe orurowanie prowadzące powietrze do cylindrów czy nie ma gdzieś przypadkiem dziurki albo jakiejś nieszczelności. Można by jeszcze logi VAGiem porobić pod obciążeniem żeby zobaczyć jak się sprawuje podczas jazdy bo piszesz że po zgaszeniu jest ok.
                          1,8T AGU RS Look
                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565

                          Komentarz

                          • zombie
                            Classic
                            • 2005
                            • 39

                            #38
                            No i się sprawa wyjaśniła. Odpinanie przepływomierza nic nie dało. Pojechałem do warsztatu na Syreny, gdzie stwierdzili, że turbina jest do regeneracji. 1500 w plecy, ale teraz śmiga jak nówka!

                            Komentarz

                            • X A N
                              Classic
                              S_OCP Member
                              • 2008
                              • 32

                              #39
                              a jesli ktos jezdzi spokojnie do 120KM/H to nie odczyje roznicy problemu notlauf?

                              Komentarz

                              • misiek^wro
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 8321

                                #40
                                X A N, ale jesli turbinasie sypie, to pozniej moze odczuc ladnie po kieszeni, jak mu olej zaciagnie :roll:
                                Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                Komentarz

                                • X A N
                                  Classic
                                  S_OCP Member
                                  • 2008
                                  • 32

                                  #41
                                  czyli lepiej regularnie co jakisc zas to sobie pociagnac ponad 120-140km/h zeby to sprawdzic

                                  Komentarz

                                  • SuchyX
                                    L&K
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 1170

                                    #42
                                    Odgrzebię kotleta a mianowicie i mnie dopadł ten problem chodzi o to że dzisiaj np jak jechałęm do pracy to ładnie szedł potem chciałem dać w pedał i straszny muł od 2tys tzn auto przyspieszcza cały czas ale conajmenij jaki to było SDI i miało z 40KM. Po zatrzymaniu się i uruchomieniu silnika od nowa auto dostało szału i poszło jak głupie.
                                    Wczesniej miałem taki objaw że chciałem dać mocno w podłogę na 2b i wskazówka od obr zatrzymałą się na 2-3sek na 3tyś pedał cały czasy przytrzymałem wcisnięty do oporu i po tych 2-3sek dostał znowu mocy i jeździło elegancko a od tamtej pory raz na jakiś czas właśnie taki muł się robi dodam że na szafie nic nie wywala ani nie pika... a i w tedy jak wskazówka się zatrzymała na tych 3tyś na te 2-3sek to po dojechaniu do skrzyżowania na biegu jałowym auto wpadło w silne wibracje po wył/wł od nowa silnika objaw znikł ale za to teraz ten muł.
                                    Coś czuje że sam się przyczniłem bo w zime z motorem obchodziłem się bardzo oszczędzie poniewaz do pracy mam 6km więc ciężko było mi go zagrzać do 90 przy -25~30 stopni.

                                    Vaga podepnę dzisiaj i odłączę przepływkę i ile trzeba gdzieś tak pojeździc km aby stwierdzic czy to przepływka ???
                                    Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                                    Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                                    Komentarz

                                    • przemik
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 1610

                                      #43
                                      Podłacz VAGa ... i wykonaj logi dynamiczne.... odpinanie przeplywomierza jest bez sensu.... nie w nim lezy problem.
                                      Przemek
                                      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                      80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                      Komentarz

                                      • SuchyX
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 1170

                                        #44
                                        Dobra jeszcze na jakich kanałach mam zrobić i jakie biegi oraz w jakim zakresie obr/min??
                                        Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                                        Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                                        Komentarz

                                        • przemik
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 1610

                                          #45
                                          Logujesz na 3 biegu od 1500 do 4200 obr... na pełnym palniku
                                          Grupy - 011,010 i 008

                                          Dodoatkowo zaloguj statycznie(bieg jałowy)... 011 Basic Settings
                                          Przemek
                                          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                          80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                          Komentarz

                                          • SuchyX
                                            L&K
                                            S_OCP Member
                                            • 2007
                                            • 1170

                                            #46
                                            Odpiąłem przepływkę i od samego początku muł nie pomagało gaszenie ślinka itd.. jak podłączyłem od nowa auto dostało kopa takiego jakie zawsze ma więc co przepływka??
                                            Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
                                            Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka

                                            Komentarz

                                            • przemik
                                              RS
                                              • 2012
                                              • 1610

                                              #47
                                              Ech
                                              No to chyba raczej nie przeplywka.
                                              Wykonaj logi... i bedziesz widział gdzie lezy problem....
                                              Przemek
                                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                              Komentarz

                                              Pracuję...