A z jakimi prędkościami jechałeś. Jak mi się rozleciał mieszek miałem takie same objawy , ale bez ubytku płynu chłodzącego. Do 130 spoko dalej blokada, chyba że się rozbujałem. I też mi próbowali wcisnąć wymianę turbiny (1000-1500) a skończyło się na wymianie mieszka, który po demontażu rozpadł się na 2 części. Wpadnij do warsztatu na ul. syreny tani i dobry warsztat tylko skoda
Problem z przyspieszeniem
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez misiek^wrozombie, a powiedz mi, jak jedziesz te 130km/h, zgasisz/odpalisz silnik i pozniej dajesz pedal gazu to jest juz normalnie :?:
(jelsi tak to ktos zna moze manuala jak to naprawic/przeczyscic)
ps:
vag czasami wywala mi:
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
P1297 - 35-00 - -
PS2:
przy hamowaniu turbina wykazywala "wzorową" warość ciśnienia.
PS3:
Zauwazylem ejscze 1 objaw - na mocno obciazonym silniku (np 3~4 osoby + bagaz) tak jakby mu polowe mocy ucielo - teoretycznie mam porownywalna moc (265KM) z moim passatem VR6 (174KM ale pewnie z 20 zdechlo) i teoretycznie skoda ma wyzszy moment obrotowy o 25nm ale powiem szczerze ze przy obciazonym aucie passatem jezdzi sie duuzzzzoooo przyjemniej.
Komentarz
-
-
Witam, sorki ze sie tak wtrącam w trakcie debaty, ale mam ten sam problem. Szukałem ostatnio kierowniczek ale cosik ich znależć nie mogłem. Z tego co tu piszecie i z tego co wczesniej wyczytałem to oprócz standartowych objawów spadku mocy po 130Km/h dodatkowo ostatnio pojawia sie u mnie lekki zapach spalenizny w kabinie. Szukałem gdzies wycieków płynu ale nic nie widać. Dziś zobac ze jak sie jedzie bez przepływki. Może ktoś bedzie w stanie sprawdzić(jelis mi sie dzis nie uda) Vagiem na którymś z najbliższych spotów we wrocławiu co sie zepsuło. Byłby to dobry moment aby wkoncu pojawić sie na jakimś spotkaniu bo wybieram sie już od dłuższego czasu ale nigdy nie moge dotrzeć.
:?:
Pozdawiam wszystkich
Komentarz
-
-
No i niestety. Problem powrócił i to jeszcze silniej. Już nawet do 130 nie rozpędza się tylko do 110. Na zimnym silniku jest ok, ale po kilkudziesięciu km zaczyna muleć. Po wyłączeniu i włączeniu silnika jest ok przez minutę i znów to samo. Dzisiaj będę miał wynik z VAG'a tylko warsztat do którego pojechałem był chyba nieco chybiony, bo chłopcy o turbinach nie mają pojęcia. Czy postępujący muł i powyższe objawy coś wyjaśniają? Nie brałem się za przepływomierz i N75, bo musiałbym jechać w trasę, żeby to sprawdzić. Przez pierwsze 50 km jest wszystko git.
Komentarz
-
-
Geralt, błąd podany przez VAGa wskazuje na problem w dolocie powietrza trzeba by sprawdzić zawór upustowy i całe orurowanie prowadzące powietrze do cylindrów czy nie ma gdzieś przypadkiem dziurki albo jakiejś nieszczelności. Można by jeszcze logi VAGiem porobić pod obciążeniem żeby zobaczyć jak się sprawuje podczas jazdy bo piszesz że po zgaszeniu jest ok.1,8T AGU RS Look
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=34565
Komentarz
-
-
Odgrzebię kotleta a mianowicie i mnie dopadł ten problem chodzi o to że dzisiaj np jak jechałęm do pracy to ładnie szedł potem chciałem dać w pedał i straszny muł od 2tys tzn auto przyspieszcza cały czas ale conajmenij jaki to było SDI i miało z 40KM. Po zatrzymaniu się i uruchomieniu silnika od nowa auto dostało szału i poszło jak głupie.
Wczesniej miałem taki objaw że chciałem dać mocno w podłogę na 2b i wskazówka od obr zatrzymałą się na 2-3sek na 3tyś pedał cały czasy przytrzymałem wcisnięty do oporu i po tych 2-3sek dostał znowu mocy i jeździło elegancko a od tamtej pory raz na jakiś czas właśnie taki muł się robi dodam że na szafie nic nie wywala ani nie pika... a i w tedy jak wskazówka się zatrzymała na tych 3tyś na te 2-3sek to po dojechaniu do skrzyżowania na biegu jałowym auto wpadło w silne wibracje po wył/wł od nowa silnika objaw znikł ale za to teraz ten muł.
Coś czuje że sam się przyczniłem bo w zime z motorem obchodziłem się bardzo oszczędzie poniewaz do pracy mam 6km więc ciężko było mi go zagrzać do 90 przy -25~30 stopni.
Vaga podepnę dzisiaj i odłączę przepływkę i ile trzeba gdzieś tak pojeździc km aby stwierdzic czy to przepływka ???Navi:Asus A639+mod(416@640Mhz)
Mobil:Uniden PC 68 Elite<->Sirio Performer 5000/dziurka
Komentarz
-
Komentarz