kontrolka elektroniczne sterowanie silnika- check engine

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • henrygos
    Classic
    • 2008
    • 3
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    kontrolka elektroniczne sterowanie silnika- check engine

    witam
    mam takie pytanie: kiedy zapala się kontrolka ostrzegająca o małej ilości paliwa? czy wogóle się zapala czy to tylko taki niedziałający bajer?
    henry
  • marekdudi
    Drive
    S_OCP Member
    • 2007
    • 64

    #2
    kontrolka elektroniczne sterowanie silnika- check engine

    witam! kilkakrotnie w trakcie przyspieszania zapaliła mi się kontrolka check engine i silnik wszedł w tryb awaryjny. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, wszystko wraca do normy. Kontrolka sama gaśnie po jakimś czasie. Po pdłączeniu VAG-a błąd 17965. Czy ktoś z klubowiczów miał coś takiego w swojej octavii? Opisany przypadek powtarza się co jakiś cza, nieregularnie. Niedawno zmieniłem przepływomierz i zawór n-75, ale nic nie dało.
    proszę o podpowiedź co to może być.
    marekdudi

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      marekdudi, Norma, trzeba wpisac w nasza wyszukiwarke. Wyskoczy duzooooo postow :twisted: Zmieniac mozna duzo, lacznie z silnikiem, a problem pozostanie dalej. Najpierw zaczyna sie od diagnostyki, a potem sie wymiania.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Geralt
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 589

        #4
        sugeruje abys sie zapoznal z tym tematem:
        pozdrawiam
        Adam W.

        Komentarz

        • marekdudi
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 64

          #5
          dziekuje za informacje.
          marekdudi

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            marekdudi, czy np szarpie Ci samochodem przy 3 tys/obr ? Miałem to samo u siebie i czyściłem kierownice spalin


            Pozdrawiam
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • MARKOW
              Classic
              • 2008
              • 34

              #7
              zapaliła mi się kontrolka check engine i silnik wszedł w tryb awaryjny ops: - pojechałem do ASO - czyszczenie przepustnicy - problmu nie ma. Podłączenie vaga + czyszczeniw 182 zł. 8)

              Komentarz

              • marekdudi
                Drive
                S_OCP Member
                • 2007
                • 64

                #8
                dziekuje za podpowiedzi kierownice spalin czyszcze co jakis czas,co do czyszczenia przepustnicy nie wiem czy w tdi jest to wykonalne,ciekawe jest to ze problem wystepuje sporadycznie i przy małych predkosciach 70 -80 przy przyspieszaniu,szarpnięcie typowe nie wystepuje,przebiega to łagodnie.
                marekdudi

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  marekdudi, czekaj , jak to czyścisz co jakiś czas :| ? Skoro wymieniałeś N75 i Przepływkę to nic mi innego nie przychodzi do głowy . Znajomy który mi czyścił powiedział że w tym okresie (zima) najwięcej jest tego typu roboty bo kazdy jezdzi na najnizszym biegu aby nie piłować silnika itp.
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  Pracuję...