problem powyzej 120km/h

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gieu
    Rider
    • 2009
    • 607
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    problem powyzej 120km/h

    ja mam ten sam problem z trzeszczeniem drzwi, jak je przyczymam od środka to nie trzeszczy a tak to trzeszczą aż robi się to denerwujące :x ale spróbuje posmarować uszczelki sylikonem to może coś to pomoże tak jak radzi szkoda
    Octavia II FL 1.4TSI Rosso Brunello
  • krzysiekjarzyna
    Classic
    • 2008
    • 3

    #2
    problem powyzej 120km/h

    od jakiegoś czasu mam problem.
    jak jadę tak kolo 110km/h wszystko jest ok. jak wskazówka przekracza 120km/h to za kilka
    sekund czuć jak silnik traci power. Naciskam gaz do dechy a silnik zbiera sie do 130 w jakieś 40sec. Potem nie ma mocy. Bardzo wolno przyspiesza. Jak postoi jakieś 2h to znów wszystko jest ok.
    Może ktoś miał podobny problem.

    Komentarz

    • Geralt
      Rider
      S_OCP Member
      • 2007
      • 589

      #3
      czy musi stac 2h czy moze "restart" silnika wystarczy? - jelsi wystarczy najprawdopodobniej przeladowuje Ci turbina - wpisz w szukaj notlauf czy jakos tak (ewentualnie "przeładowanie turbiny" czy "urtata mocy") to znajdzie ci mase podobnych watkow z rozwiazaniami.
      pozdrawiam
      Adam W.

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        To moze czas zaczac szukac podobnych tematow na forum :roll:

        Jest takie urzadzonko VAG, ktore prawde Ci powie jak wrozka.


        Na probe mozna odpiac wtyczke z przeplywomierza (to takie cos za filtrem powietrza) i wtedy przejechac sie Cudow nie bedzie, ale moze byc lepiej niz teraz.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • thommeck
          Drive
          • 2008
          • 49

          #5
          ... a moze byc filtr paliwa po prostu...

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Jakby filtr paliwa byl zatkany, to auto by rano nie pary odpalic, bo robiloby sie zbyt duze podcisnienie na styku pompa wtryskowa - filtr paliwa.

            Trzeba sie podpiac i zobaczyc, to nie maluch, ze mlotkiem wszystko dalo sie zrobic. Szkoda czasu na zabawy - taka jest prawda. Najprawdopodobniej zdechl przeplywomierz, dlatego proponowalem odpiecie wtyczki bo wartosc zastepcza wynosi chyba 550mg/H a na padnietym jest zazwyczaj 300-350 lub nawet mniej. Prawidlowo ma byc 850 i wiecej.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Krzych
              Rider
              • 2005
              • 671

              #7
              Było dziesiątki razy...
              Może by zrobić osobny dział pod tytułem "Brak mocy powyżej 120km/h, co robić?"
              Nie ma tygodnia by ktoś nie zadawał takiego pytania
              DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
              www.chiptuning.katowice.pl
              DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

              Komentarz

              • marcin eReS
                Classic
                • 2010
                • 8

                #8
                masz zatkany Filtr czastek stalych tzw DPF
                da sie go tanio odetkac

                Komentarz

                • eX
                  Elegance
                  • 2006
                  • 980

                  #9
                  Zamieszczone przez marcin eReS
                  masz zatkany Filtr czastek stalych tzw DPF
                  da sie go tanio odetkac
                  temat z przed 3 lat !! i do tego w aucie ktore o DPF nigdy nie slyszalo i slyszec nie bedzie....

                  Komentarz

                  Pracuję...