Dwa pytanka naraz

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • markuss
    Classic
    • 2006
    • 13

    Dwa pytanka naraz

    Mareque1, Podłokietnik działa w 2 kierunkach wysuwa się do przodu oraz ustalasz wysokość. Wysokość regulujesz następująco. Opuszczasz na max w dół i powoli podnosisz. Ciche kliknięcie ustala zapadkę na określonej wysokości.

    IMHO podłokietnik ma zbyt małą regulacje na długość, albo ja mam zbyt krótkie ręce. :lol:


    pzdr
    szerokości
  • Dezet
    Ambiente
    • 2005
    • 136

    #2
    Dwa pytanka naraz

    Siemka,

    Od razu uprzedzam, że szukałem w wyszukiwarce, ale nic nie znalazłem na te tematy.

    Pytanko 1.

    Czasem, ni stąd ni z owąd czuję spaliny w kabinie. Nie jadę wtedy za nikim (zwłaszcza dieslem), jak też nie ruszam z postoju. Zdarza się to rzadko, ale jednak. Ma ktoś z mądrych głów jakiś pomysł, co może być nie tak?

    Pytanko 2.

    Podczas przyśpieszania (nie za szybkiego) o ile się nie mylę na wszystkich biegach, w okolicy 1500 obrotów do około 2000 słychać z przodu (patrząc zza kierownicy) szum. Można go porównać do odgłosu jajowatej aluminiowej felgi toczonej po gładkim betonie. I ten odgłos toczenia "spóźnia się" w stosunku do odgłosu pracującego i przyśpieszającego silnika. Najlepiej słyszalne jest gdy silnik nie do końca się rozgrzeje, potem już słabiej, ale jednak... Silnik chodzi równo, nie szarpie, przyśpiesza normalnie. Przebieg mam ok. 10 000.

    Pewnie uśmiejecie się z tego opisu, ale tak mi się kojarzy. Ciężko jest opisać dźwięk ops:

    Czy to jest normalne? Też tak macie w swoich Octavkach? Może to te koło dwumasowe albo coś z turbiną?
    Pozdrawiam, Dezet

    Komentarz

    Pracuję...