Drodzy koledzy i być może koleżanki
Wybaczcie ten być może spam, ale muszę się pochwalić od zakupu szkodnika minęło półtora roku, a ja zawzięcie walczyłem z falującymi obrotami, gaśnięciem na niskich obrotach itp.
Wymieniona była przepustnica, świece, kilka czujników oraz kable i uszczelki kolektora dolotowego. Sprawdzona była szczelność całego układu. Komputer nic nie pokazywał. Wszyscy obstawiali problemy z nową przepustnicą (zamiennik, ale nie najtańszy).
Ostatecznie zakupiłem nową cewkę Delphi i jak ręką odjął. Zero falowania, zero gaśnięcia. Wcześniejsze wymiany niwelowały problemy w widocznym stopniu, jednak dopiero teraz rozwiązałem go definitywnie.
Może to było mi pisane, gdyż wymienione wcześniej elementy były w kiepskim stanie (przepustnica zaklejona sadzą, o świecach i kablach nie muszę mówić), a nie poniosłem przy tym dużych kosztów.
Co jest najlepsze? Wszyscy internetowi znawcy i znane portale piszą, że wadą Octavii z tym silnikiem (i ogólnie tego silnika) jest niska żywotność cewki i problemy z nią. Moja była fabryczna mimo przelotu 300 tyś
Tym miłym akcentem kończę i służę radą.
Wybaczcie ten być może spam, ale muszę się pochwalić od zakupu szkodnika minęło półtora roku, a ja zawzięcie walczyłem z falującymi obrotami, gaśnięciem na niskich obrotach itp.
Wymieniona była przepustnica, świece, kilka czujników oraz kable i uszczelki kolektora dolotowego. Sprawdzona była szczelność całego układu. Komputer nic nie pokazywał. Wszyscy obstawiali problemy z nową przepustnicą (zamiennik, ale nie najtańszy).
Ostatecznie zakupiłem nową cewkę Delphi i jak ręką odjął. Zero falowania, zero gaśnięcia. Wcześniejsze wymiany niwelowały problemy w widocznym stopniu, jednak dopiero teraz rozwiązałem go definitywnie.
Może to było mi pisane, gdyż wymienione wcześniej elementy były w kiepskim stanie (przepustnica zaklejona sadzą, o świecach i kablach nie muszę mówić), a nie poniosłem przy tym dużych kosztów.
Co jest najlepsze? Wszyscy internetowi znawcy i znane portale piszą, że wadą Octavii z tym silnikiem (i ogólnie tego silnika) jest niska żywotność cewki i problemy z nią. Moja była fabryczna mimo przelotu 300 tyś
Tym miłym akcentem kończę i służę radą.