Falujące obroty i gaśnięcie silnika - rozwiązanie problemu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • nowobogacki1
    Classic
    • 2016
    • 44
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    Falujące obroty i gaśnięcie silnika - rozwiązanie problemu

    Drodzy koledzy i być może koleżanki
    Wybaczcie ten być może spam, ale muszę się pochwalić od zakupu szkodnika minęło półtora roku, a ja zawzięcie walczyłem z falującymi obrotami, gaśnięciem na niskich obrotach itp.
    Wymieniona była przepustnica, świece, kilka czujników oraz kable i uszczelki kolektora dolotowego. Sprawdzona była szczelność całego układu. Komputer nic nie pokazywał. Wszyscy obstawiali problemy z nową przepustnicą (zamiennik, ale nie najtańszy).
    Ostatecznie zakupiłem nową cewkę Delphi i jak ręką odjął. Zero falowania, zero gaśnięcia. Wcześniejsze wymiany niwelowały problemy w widocznym stopniu, jednak dopiero teraz rozwiązałem go definitywnie.
    Może to było mi pisane, gdyż wymienione wcześniej elementy były w kiepskim stanie (przepustnica zaklejona sadzą, o świecach i kablach nie muszę mówić), a nie poniosłem przy tym dużych kosztów.
    Co jest najlepsze? Wszyscy internetowi znawcy i znane portale piszą, że wadą Octavii z tym silnikiem (i ogólnie tego silnika) jest niska żywotność cewki i problemy z nią. Moja była fabryczna mimo przelotu 300 tyś
    Tym miłym akcentem kończę i służę radą.
Pracuję...