Zamieszczone przez ketivv
Bzdura.
piszesz ze dsg to "osiagi kosztem komfortu"... trudno mi sie z tym zgodzic. Raz jechalem autem z dsg - jechalo sie idealnie. Zadnego szarpania, komfort, i oczywiscie szybkosc zmiany przelozen. Ale caly czas komfort ta przekladnia zapewnia bardzo wysoki. Na pewno wyzszy niz tym starym Chryslerze z USA ktory prowadzilem.
Dlatego jeszcze raz podkreslam - Opcja nr 1 - a wiec Octa III elegance z dsg to bylby moj wybor wlasnie z uwagi na wygode jazdy z automatem. Dodatkowo w tym wypadku wygode polaczona ze sprawnoscia z jaka ta skrzynia pracuje.
[ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 13:51 ]
Zamieszczone przez blackrs
[ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 13:58 ]
Zamieszczone przez test15510
O2 kombi bym sobie odpuscil.
Materialy wykonczeniowe w kabinie sa lepsze w G6, podobnie jak kwestie techniczne (chodzi o tylne zawieszenie wielowahaczowe) i przypuszczam, ze moze tez tak byc z wygluszeniem (czy O3 ma te specjalna szybe z folia w srodku co G6? Ciekawe ze jakos przy G7 VW sie juz nia nie chwali... moze za droga w produkcji?). Golf 6 kombi ma teraz tez wesje specjalna z lepsza cena...
Z drugiej strony O3 moze bedzie miala konkurencyjna cene transakcyjna (czyli nizsza od G6) za podobne wyposazenie i bylo nie bylo - nowy wyglad, nieopatrzony na rynku.
Moja rada - przejedz sie O3 liftbackiem teraz i Golfem kombi. Bedziesz mial porownanie. Jak Ci sie O3 spodoba to poczekaj te dwa miechy na kombi, a jak swierdzisz ze GOlfem Ci sie jedzie lepiej to kupuj VW.
Ps. za te kase masz poza tym tez inne auta - moze warto obejrzec cos jeszcze?
Komentarz