pare problemow - zamek, tylne spryskiwanie, hamulce

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • radekgsxr
    Classic
    • 2007
    • 17

    pare problemow - zamek, tylne spryskiwanie, hamulce

    myślę, że ten myk z koniecznością podniesienia obrotów , aby zaskoczyły przekaźniki jest jak najbardziej związany z napięciem. jak pamiętam, to dopóki nie było automaciku, a paliłem na światłach, to widać było wyraźnie, że od razu po odpaleniu silnika światełka świeciły ciut ciemniej niż powinny, a dopiero po jakichś 2 sekundach widać było ewidentne podniesienie napięcia. no ale szczotki mają już 150 nalatane, więc nie mam o to pretensji - normalne zużycie. u mnie czasami jest tak, że tykną od razu, a czasami muszę podnieść obroty na 1600~1800 i pstryk.
    natomiast montowałem już u kolegi hugojugo- i tam nie było żadnych sztuczek. to samo w VW t4- poszło od kopa ( a tak na marginesie: niezłego miałem zonka w tej t4 - wszystkie kable do szafy w kolorze białym - chwilkę sobie poszukałem).
  • jabiqq
    Classic
    • 2006
    • 6

    #2
    pare problemow - zamek, tylne spryskiwanie, hamulce

    witam, mam pare rzeczy do poprawienia w O1, prosze o porade.

    1. ostatnio ciezko chodzil zamek w drzwiach kierowcy, przyblokowywal sie w polowie pozycji do otwarcia drzwi, co (nim zdazylem go odblokowac) powodowalo irytujace otwieranie sie wszystkich szyb. potraktowalem go wd40 i wszystko bylo ok przez pare dni, pozniej niestety musialem pechowo go zamknac i teraz nie dziala poprawnie, wydaje mi sie ze zamek mogl sie troche obrocic. otwieranie dziala poprawnie (chociaz zamek znow ciezej chodzi na 45 stopniach), natomiast przy zamykaniu centralny "strzela" (tak jak powinien) we wszystkich drzwiach, ale ich nie zamyka. zamykanie i otwieranie poprzez drzwi pasazera dziala poprawnie. dodam ze mam centralny ale nie na pilota, tylko przez kluczyk. da sie to jakos naprawic bez rozbierania drzwi/wymiany zamka? prosze o wstepna diagnoze co moze byc nie tak i czy warto samemu sie w to bawic. (grzebalem na forum ale nie znalazlem takiego przypadku)

    2. nie dziala mi spryskiwanie tylnej szyby, zadnych wyciekow plynu nie widzialem. rozumiem ze plyn brany jest z glownego zbiornika pod maska. gdzie warto spojrzec czy jakis wezyk nie wyskoczyl?

    3. ucieka mi plyn hamulcowy (dolane 0.5l w ciagu 3 miesiecy), chcialem zapytac czy to czesty problem i jesli ktos ma takie doswiadczenia to co w octavii jest najczestsza przyczyna.

    z gory dzieki,
    wiktor

    Komentarz

    Pracuję...