Pomiary temperatury w dolocie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slg
    Classic
    • 2005
    • 26

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    slg, Wrzuc jakies fotki jak rozwiazales to pod maska. Chodzi mi o to jak sa zamocowane pozostale dwie chlodnice
    Mam szczescie ze nie mam klimy , takze tylko z jedna chlodnica musialem sobie poradzic
    Fotek jakis poszukam , ale obrazowo moge Ci powiedziec ze nawiercilem otwory w pasie przednim troche dalej i tam poszla chlodnica wody , wtedy arl wszedl elegancko (odleglosc miedzy arl a chlodnica wody to 4cm).W poniedzialek okaze sie jakie bede mial temperaturki w dolocie , bo do tej pory 90-95C to standart.
    S3 MTM

    Komentarz

    • Masmo
      L&K
      • 2005
      • 1145

      #27
      Re: Pomiary temperatury w dolocie

      Zamieszczone przez MisiekWAW
      Kolejny pomiar to test co daje natrysk. Zamontowana jest dokładnie ta sama prowizorka, którą testowałem w zeszłym roku ops: Niestety nie było czasu i warunków na zainstalowanie czegoś kulturalniejszego :roll:
      Za to natrysk jak widać daje radę k Szkoda tylko, że wystarcza na 2, max 3 przejazdy :?
      Ale na siakieś wygłupy jak znalazł 8)
      Podbnie jak koledzy jestem pełen podziwu dla pracy jaką Misiek włożyłeś w to porównaie. :shock: :shock:
      Jakbyś miał chwilkę to napisz coś o tym natrysku. Jak to zrobiłeś? Może jakieś foty? Czy moment natrysku jest odczuwalny dla dynamiki auta?
      Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD

      Komentarz

      • misiekwaw
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 7715
        • Ford

        #28
        Re: Pomiary temperatury w dolocie

        Zamieszczone przez Masmo
        Podbnie jak koledzy jestem pełen podziwu dla pracy jaką Misiek włożyłeś w to porównaie. :shock: :shock:
        ops:

        Zamieszczone przez Masmo
        Jakbyś miał chwilkę to napisz coś o tym natrysku. Jak to zrobiłeś? Może jakieś foty? Czy moment natrysku jest odczuwalny dla dynamiki auta?
        Natrysk jest zrobiony ze zbiornika spryskiwacza z pompką bodajże z Poloneza. Wybór padł na taki ponieważ nie jest to plastikowy zbiornik taki jak normalnie tylko taki worek w zasadzie a jako że miała być to prowizorka na testy w zeszłym roku. Taki zbiornik najłatwiej było gdzieś podwiesić - nie wymagał dużo miejsca :roll: Docelowo zbiornik ma być zabudowany w belce zderzaka przedniego, ale jak na razie wykruszają się kolejni potencjalni wykonawcy :?
        Na poczatku próbowaliśmy sterować tym przekaźnikiem wycieraczek (zmienne czasy pracy itd) ale kompletnie nie zdało to egzaminu i zostało zastąpione prostym przełącznikiem sika/nie sika :zlosnik:
        Sam natrysk jest przez dyszę spryskiwacza przedniego z Octavii 8)
        Jeśli chodzi o wpływ na dynamikę to jest odczuwalny ale nie w taki sposób, że dostajesz "kopa" w momencie załączenia. Natrysk nie dodaje mocy, tylko zapobiega jej zmniejszaniu w następstwie przegrzania dolotu :idea:
        IMO gdybyś postawił w upale, dwa identyczne samochody, z hipotetycznym identycznym kierowcą i jeden wyposażył w natrysk a drugi nie, to w wyscigu od 0 do 200km/h, gdzieś tak do 100km/h nie byłoby żadnej różnicy, a następnie z każdym przejechanym fragmentem dystansu auto wyposażone w spryskiwacz przyśpieszałoby lepiej... a raczej auto w niego nie wyposażone przyspieszałoby coraz gorzej...
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #29
          a ja sobie w piątek w nocy zrobiłem natrysk na cooler za 1 zł..... :wink: ..po jezdzie wpadłem na kwilkę na carmana.....wrzuciłem złotóweczkie..i zrobiłem natrysk coolerkowi........jak dałem w palnik to myslałem ze mi kapcie spadną........... :lol: :lol:


          a co myslicie o coolerze wodnym...widziałem niedawno coś takiego....zrobione idelanie jak seryjny cooler do 1.8 T..wczodzi w to samo miejsce......?

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #30
            slg, milo bylo poznac.
            Zdaj relacje jak tam po montazu rurek i jakie efekty...
            TDI 205PS

            Komentarz

            • slg
              Classic
              • 2005
              • 26

              #31
              Mikrus , mi rowniez bylo milo Cie poznac.Siedzielismy jeszcze w eltecu do 12 w nocy , ale sie udalo.Efekty przerosly moje najsmielsze oczekiwania , od 3500 do 4500obr mam takiego powera , o jakim kiedys moglem pomazyc , samochod nabral "lekkosci" , Zrobilem dzis male testy z laptopem , temperatura otoczenia 17C , no i butowanie na trasie , niestety 20C w dolocie nie udalo mi sie przekroczyc , a przy normalnej jezdzie bylo 18-19C.Zobaczymy jak bedzie w upały , ale mysle ze dobrze.Tak wiec reasumujac , polecam fmic arl do waszych skodzianek , no i koniecznie pozadne orurowanie do tego.
              S3 MTM

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #32
                Zamieszczone przez slg
                Siedzielismy jeszcze w eltecu do 12 w nocy
                Hehe - tak czulem... :twisted:
                Efekt temperaturowy rzeczywiscie imponujacy, zwlaszcza biorac pod uwage to co dzialo sie u Ciebie wczesniej.

                Taraz mozna z czystym sumieniem dlubac dalej... :twisted:
                TDI 205PS

                Komentarz

                Pracuję...