stożek

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomek_krk
    Classic
    • 2009
    • 23

    stożek

    Wlasnie ukazal sie najnowszy raport niezawodności DEKRA .
    Swietne wyniki Octavi, dokonalismy dobrego wyboru

    SAMOCHODY KOMPAKTOWE
    przebieg do 50 000 km

    1. toyota prius

    2. ford focus

    3. mazda3

    przebieg 50 000 km - 100 000 km

    1. VW golf V/jetta/golf plus

    2. mazda3

    3. skoda octavia

    przebieg 100 000 km - 150 000 km

    1. skoda octavia

    2. ford focus

    3. VW golf V/jetta/golf plus

    link
  • RALF
    Elegance
    • 2008
    • 974

    #2
    stożek

    Witam
    Moja lepsza połowa kupiła mi coś takiego na urodziny



    Nie wiem czy montować to do TDI i zrobić jej przyjemność , czy rzucić w kąt i zbywać przez następny rok mówiąc " założę w następny weekend"
    Chodzi mi o to czy to pogorszy dynamikę jazdy czy nie wpłynie na to wcale bo polepszyć to wiem że na pewno nie polepszy

    Komentarz

    • stysiek
      Rider
      • 2007
      • 537

      #3
      fajny dźwięk będzie...

      chodź w tdi to nie wiem, bo chyba nic się nie przebije przez klekot...

      Komentarz

      • arci9
        RS
        • 2004
        • 2007

        #4
        Gdzieś był na forum topic i chyba Purchawa lub Mikrus badali auto na hamowni po włożeniu chyba wkładu sportowego - o ile się nie mylę, parę koni uciekło w dieslu...

        IMO do diesla nie jest to bozpieczna rzecz, jak złapie jakiś syf to może być problem.Do benzynki faktycznie trochę zmieni IMO na "+" dźwięk i może minimalnie doda kucy jeśli filtr jest markowy (tego nie znam kompletnie) -> obowiązkow wtedy musi docierać zimne powietrze do niego

        Komentarz

        • BaPit
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 630

          #5
          Re: stożek

          Zamieszczone przez RALF
          Chodzi mi o to czy to pogorszy dynamikę jazdy czy nie wpłynie na to wcale bo polepszyć to wiem że na pewno nie polepszy
          W sumie fajnie wygląda - może po prostu zastosować go jako końcówkę wydechu? :wink: :lol: :haha: :helm

          Pozdr,
          BP
          była mocna Octa, a jest konik
          Greckie Delikatesy

          Komentarz

          • JanuszSz
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 2835
            • Superb II combi (3T5)

            #6
            Wydaje mi się,że ten filtr po myciu nasącza się olejem,który po dostaniu się na miernik masy powietrza niszczy go.A to wydatek kilkuset złotych.Nie polecam.
            Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

            Komentarz

            • RALF
              Elegance
              • 2008
              • 974

              #7
              właśnie o to chodzi że się go nie nasącza...
              Plug&Play, tak mi napisał kolo jak się go zapytałem w @
              Nie chciał bym jednak żeby po zamontowaniu tego "Czegoś" spadły mi NM lub KM

              Komentarz

              • loru
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4286
                • Octavia II (1Z3)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                Zamieszczone przez RALF
                właśnie o to chodzi że się go nie nasącza...
                czyli wymiana tak jak normalny filtr, niechce mi się wierzyć że po myciu nie trzeba go nasączać.
                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                Komentarz

                • ryhO
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1302

                  #9
                  Miałem stożek założony i naprawdę zmieniał nieco głos na niskich obrotach powolutku lansik po mieście hehe ale potem jak mi kretyn szwagier przy okazji jakiegoś grzebania przedmuchał go (tak sie zna koleś na sprzęcie którym handlował) padła przepływka więc wymienilem na standardowy filtr. W tdi przyglądnij się obudowie filtra. Jest tam taki mały wężyk który też ma łapać powietrze po przejściu przez filtr i jak założysz stożek to jest problem co z tym wężykiem zrobić. Ja dałem sobie na looz i tobie też tak radzę zrobić.
                  Żona fajna skoro takie prezenty robi hehe

                  Komentarz

                  • RALF
                    Elegance
                    • 2008
                    • 974

                    #10
                    Zamieszczone przez ryhO
                    Miałem stożek założony i naprawdę zmieniał nieco głos na niskich obrotach powolutku lansik po mieście hehe ale potem jak mi kretyn szwagier przy okazji jakiegoś grzebania przedmuchał go (tak sie zna koleś na sprzęcie którym handlował) padła przepływka więc wymienilem na standardowy filtr. W tdi przyglądnij się obudowie filtra. Jest tam taki mały wężyk który też ma łapać powietrze po przejściu przez filtr i jak założysz stożek to jest problem co z tym wężykiem zrobić. Ja dałem sobie na looz i tobie też tak radzę zrobić.
                    Żona fajna skoro takie prezenty robi hehe
                    A odczułeś dynamikę jazdy na plus czy na minus, a moze nie zmieniła się wcale ??

                    Komentarz

                    • ryhO
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1302

                      #11
                      RALF, powiem Ci, że nie specjalnie czułem jakiegoś większego kopa a jeździłem dynamicznie choćby przez sportowe sprężyny (skoda niżej o 4 cm siedziała) i oponki 225 (na 17" felach) Wg mnie niema się co napalać na odczuwalny przyrost mocy po założeniu stożka, jedyne co - to dźwięk no i bajer jak się klapę podniesie. Minus to właśnie duże ryzyko uszkodzenia przepływki która bije po kieszeni conajmniej 400 PLN

                      Komentarz

                      • Jantar
                        Classic
                        • 2006
                        • 36

                        #12
                        Dobra, żeby uciąć nie kończące się dylematy ( osobiście nie polecam stożka) zapraszam jeśli ktoś z klubowioczów ma założony albo chce to zrobić i mieszka gdzieś nie daleko Brodnicy. Zapraszam na hamownię - zrobimy pomiary przed i po za darmo, dla dobra nauki - wykresy zamieścimy.
                        TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
                        DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
                        Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
                        Brodnica kujawsko-pomorskie

                        Komentarz

                        Pracuję...