Tuning i ASR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gregw
    Drive
    • 2005
    • 76

    Tuning i ASR

    Bo nowy klimatronic jest dwustrefowy i dlatego ma pokretla Taka prosta przyczyna :twisted: Do tego pokretlo jest troche wygodniejsze i latwiejsze w obsludze. Dlatego nie lubie jak radia maja guziki do volume a nie galke.

    A dzis ojciec wypatrzyl w jednym katalogu Skody zonka. Na jednej ze stron jest Octavia II z manualna klima, a obok pisze na zdjeciu, ze mozna sobie wyregulowac temperature dla kierowcy i pasazera. Ktos chyba dla zle zdjecie 8)
    ASV seryjne ICE - było
    ale zostało w rodzinie
  • wpawlo
    Classic
    • 2005
    • 9

    #2
    Tuning i ASR

    Witam,
    czytam ostatnio na forum, jakie osiągacie efekty w zakresie mocy i coraz bardziej zaczynam się zastanawiać, czy jak gwarancja minie, sam nie spróbuję.
    Coraz więcej rozumiem o konsekwencjach tuningu i zależnościach między sprężarką a wydechem. Jedno nie było na forum poruszane - zależność między podwyższaniem momentu obrotowego i ASRem (albo nie znalazłem*).
    Otóż - czy tuning w silniku z ASR wiąże się z jakimiś modyfikacjami tego układu także? Czy może ASR ze względu na logikę działania "sam" się dostosuje?
    Osobiście nie uważam, że ASR to zło - jak jadę 50 kmh na mokrej nawierzchni i dam rurę na 3-ce, to koła chcą się ślizgać. Na zakręcie to równie niebezpieczne, jak hamowanie z poślizgiem.
    Pozdrawiam, Wojtek



    * w jednym z 2 postów, które zawierały "ASR" MisiekWAW napisał, że "ASR to zło" - nie jest to odpowiedź na moje pytanie ))

    Komentarz

    • PPK
      Ambiente
      • 2004
      • 188

      #3
      Jeśli chcesz wykorzystać pełen zasób mocy trzeba wyłączyć ASR. I jak to sie mówi dobremu kierowcy przeszkadzaja wszystkie takie systemy :diabelski_usmiech
      Niestety tylko 160.4 KM i 380 Nm

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #4
        Będzie częściej reagował, jak będziesz dawał buta na "śliskiej" nawierzchni.

        Pozdrawiam.
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          Zamieszczone przez Tymon
          Będzie częściej reagował, jak będziesz dawał buta na "śliskiej" nawierzchni.
          Dokladnie.

          Wiekszy moment, to wiekszy uslizg kol. Wiekszy uslizg, to czestrze reagowanie ASR.
          Ja na codzien jezdze z wlaczonym ASRem, bo mimo wszystko dla mnie jest pozyteczny. Szczegolnie w zimie.
          Jednak jak chce dac w palnik spod swiatel to wtedy ASR wylaczam.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            Wpawlo: Odpowiadajac na Twoje pytanie - nie ma koniecznosci modyfikowania ASR.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #7
              Re: Tuning i ASR

              Zamieszczone przez wpawlo
              * w jednym z 2 postów, które zawierały "ASR" MisiekWAW napisał, że "ASR to zło" - nie jest to odpowiedź na moje pytanie ))
              nie chodzi o to, że w ogóle zło, tylko o to, że często zdarza sie tak, że jak chcesz dynamicznie przyspieszyc a go nie wyłączysz to potrafi naprawdę mocno zdławić samochód :idea:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz


              • #8
                Mocno zdławia przy ostrym starcie, ja ten asr traktuję jako informator uslizgu kół gdy jest "szklanka"
                Ale dobrze że jest klawisz OFF i mozna sobie go wyłączyć, w niektóorych autach trzeba bezpieczniki wyciagać.

                Komentarz

                Pracuję...