myślę, że wszystkie interesujące Cię informacje znajdziesz u producenta
[O2] gwint do octavii II RS
Zwiń
X
-
Grzeniu, O2 jest na tej samej plycie podlogowej co Golf/Leon/A3 wiec tylko z tych modeli moga pasowac, ale tez nie zawsze, bo w przypadku np. O1 i golfa 4 roznily sie mocowaniami.
I moja dobra rada z wlasnego doswiadczenia! Nic ponizej KW.
Tylko KW, D2, Blistein, KONI. Zadnych pseudoniemieckich wynalazkow, bo to pieniadze wyrzucone w bloto :!: :idea:
I montaz TYLKO w specjalistycznym zakladzie, ktory sie zna na konfiguracji i montazu takiego zawieszenia :!:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Nexus6, zalosne sa twoje oceny jak mnie nie znasz :roll:
nie myslce ze Octavia jest moim pierwszym autem i teraz tylko Wy fachowcy sie znacie...
zalosne ogolnie... chociaz szanuje wasza opinie... od tego jest w koncu forum...
i jeszcze raz sie spytam czy ktos posiada adres jakiejs firmy ktora zajmuje sie importem zawieszen KW, Koni badz H&R??
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Grzeniunie myslce ze Octavia jest moim pierwszym autem i teraz tylko Wy fachowcy sie znacie...
zalosne ogolnie...
I jak widac nie tylko dla mnie (vide post Pafa). Purchawa tez chyba cos tam podpowiedzial.
Ja akurat nic nie podpowiem, ale mam pytanko - czemu gwint w RS? Zle Ci sie jezdzi, czy po prostu chcesz ulepszyc?
Czy moze chodzi o obnizenie?TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaTylko KW, D2, Blistein, KONI
aha mowa jest o autach uzytkowanych cywilnie - inna sprawa ze D2 uchodzi za zawias tylko na rowne jak stol powierzchnie.
co do miejsca zakupu to poszukalbym na niemieckich i angielskich stronach internetowych - moze wyjsc duzo taniej niz przez jakegos "lokalesa" importujacego.nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975nie wiem Piotrek co na tej liscie robi D2 - bo jest raczej gowniane - przynajmniej wsrod posiadaczy podobnych aut jak moje - uchodzi za tania tajwanszczyzne bardzo malo trwala i czesto naprawiana (co prawda na gwarancji ale jednak) - nie sadze zeby do VAGa D2 mialo diametralnie inna wytrzymalosc.
Zamieszczone przez Grzeniuczy ktos posiada adres jakiejs firmy ktora zajmuje sie importem zawieszen KW, Koni badz H&R??
Lub Zerkopol:
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Grzeniu, slusznie Mikrus pyta, jaki jest cel tego zabiegu?
Moze prosciej wsadzic Eibachy i jakies dobre amorki (koni z regulacja albo Bilstein)nasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Jabar1975, obowiazkowo musi byc gwint kolo planowane to szerokie 17", przod ok 9j tyl ok 10j Twoja propozycja moze jest i dobra ale nie lubie KITow, dobry gwint zupelnie inaczej pracuje...
najbardziej zalezy mi na KW, najlepiej var. II lub mniej wymagajacy street comfort
MiKruS, zalezy mi bardzo na obnizeniu bo jak planuje zalozyc 17" to bedzie duza "dziura" w nadkolu
Komentarz
-
-
MiKruS, zgadza sie w 100%. a teraz jest fabryczne 18"
Zamieszczone przez MaicroftTo by opona musiala byc z 245 z tylu, zeby to wygladalo jakos. Inaczej IMO jest to brzydkie i niepraktyczne, bo jesli opona ma nawet rant ochronny to w koncu i tak felga poobciera sie o krawezniki przy parkowaniu
opony beda troche inne niz 245... a jesli chodzi o krawezniki to trzeba umiec po prostu jezdzic, a ww omijac z daleka...
a gdybym szukal bardzo praktycznego auta to kupilbym diesla.. koniec OT Panowie
Komentarz
-
Komentarz