Zawirusowane BJB (odpowiednik BXE) na G-Techu Pro schodzi poniżej 9 sek. Powatarzalne 8,7-8,8 sek. Gdyby nie to że trzeba wrzucić 3 bieg przed 100 byłoby oczywiście znacznie lepiej :wink:
Zawirusowane BJB (odpowiednik BXE) na G-Techu Pro schodzi poniżej 9 sek. Powatarzalne 8,7-8,8 sek. Gdyby nie to że trzeba wrzucić 3 bieg przed 100 byłoby oczywiście znacznie lepiej :wink:
wlasnie ... i gdyby jedynka byla dluzsza to byloby lepiej - imo jest do bani zestrojona
ja swoim AGR zwirusowanym co prawda miałem 9.1 , 9,2 wyniki sie powtarzały :P mierzone na GPS.. :wink:
Te wyniki to chyba zbyt optymistyczne. AGR z chipem, bez zmian mechanicznych, bedzie mial pewnie ok. 110-115KM, czyli tyle co seryjne ASV, a ta wersja ma chyba ok. 11s do setki katalogowo. Nie mówiąc o tym, że pomiar przyspieszenia GPS'em jest tak samo dokładny jak pomiar czasu klepsydrą.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Jak mierzycie przyspieszenie? Jakoś nie przekonują mnie pomiary GPSem. Choć GPS może dokładnie określić prędkość, to ma słabą rozdzielczość - spokojnie może "zgubić" kilkanaście, czy kilkadziesiąt metrów. Przy pomiarze stałym prędkości to nie ma znaczenia (bo to co się zgubi, zaraz się znajdzie, a raczej zostanie skorygowane), ale przy pomiarze chwilowym to już obarcza wyniki błedęm rzędu sekund.
Nawiasem mówiąc, chętnie bym sobie zmierzył. :szeroki_usmiech
75KM zwłokami jakimi jest fabia wyjęczałem 11.3x do 60mph
Ciekawe dlaczego moja swietej pamieci Daewoo Nexia 8V ogarnialem Fabie, a Nexia ma w katalogu 12.5... Mialem krotsza skrzynie biegow ale to niczego nie zmienia :diabelski_usmiech
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Nie to żebym wnikał w temat jakoś szczególnie, ale chyba większość odbiorników GPS próbkuje sygnał z częstotliwością 1 na sekundę. Te programy może i coś pokazują, ale pytanie na ile są to dokładne wyniki, a na ile pewna aproksymacja.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Przyklad 1:
Pamiętam jak ze dwa lata temu sprawdzalismy na spocie dwa rozne gtechy w jednym aucie.
Nie pamietam juz dokladnej roznicy pomiedzy wynikami, ktore pokazywaly (moze QBA będzie pamietal), ale byla spora. AFAIR cos pomiedzy powtarzalne 0,5 - 1 sek.
Przyklad 2:
Innym razem mierzylismy gtechem zmodyfikowne auto mojego kumpla.
Pamietam, ze ten sam gtech pokazywal u niego zauwazalnie lepsze czasy niz w moim aucie. Co bylo dla mnie lekkim zdziwieniem, bo jego auto bylo slabsze.
Wiec stanelismy dwukrotnie na kresce i dwa razy jego auto dostalo spore bęcki.
Wiec wniosek z tego IMO taki:
Gtech jest dobrym urządzeniem do potrenowania startów, porównywania efektow modyfikacji czy zmiany opon, itd., bo wyniki ma wzglednie powtarzalne - wazne, zeby mierzyc sie caly czas tym samym gtechem.
Nie ma jednak sensu prownywanie sie z innymi nawet tym samym gtechem, bo jest to zupelnie niewiarygodne.
A jak juz stosuje sie rozne gtechy do porownan, to juz w ogole nic to nie jest warte.
Nie to żebym wnikał w temat jakoś szczególnie, ale chyba większość odbiorników GPS próbkuje sygnał z częstotliwością 1 na sekundę. Te programy może i coś pokazują, ale pytanie na ile są to dokładne wyniki, a na ile pewna aproksymacja.
Próbkowanie to jedna sprawa, ale wyobrażam sobie, że można zrobić taki co próbkuje co 1/100 s. Problem w tym, że taki odbiornik jest tylko na tyle dokładny na ile sam system satelit. A ten ma dokładność rzędu kilkudziesięciu metrów - w dobrych warunkach do 15 bodajże.
I teraz ten system jest tym mniej dokładny im użytkownik wolniej się rusza. Jak jest szybko, to jest OK, szczególnie na długim dystansie, kiedy błędy się znoszą (bo raz jest in plus, raz in minus). Ale na początku - przy starcie - możemy zgubić nawet do sekundy, kiedy system w ogóle nie będzie wiedział, że jesteśmy w ruchu. Potem równie dyskusyjna jest kwestia przekroczenia 100 kmh - to chyba też niezbyt łatwo dokładnie uchwycić.
Ciekawe dlaczego moja swietej pamieci Daewoo Nexia 8V ogarnialem Fabie, a Nexia ma w katalogu 12.5... Mialem krotsza skrzynie biegow ale to niczego nie zmienia :diabelski_usmiech
nie obrażaj się ale może nie ogarniałeś samochodu na tyle... nie twierdze że ja to robie bo daleko mi do tego miana i twierdze że wynik można jeszcze wyśrubować, ale to i tak moim zdaniem rozpedzało sie wieki
Yogi, zapewniam ze i ja i kolega ogarniamy bardzo dobrze samochody I to ja Nexia bylem szybszy od Fabii, wiec nie mam za co sie obrazac :P
1.2htp ma w katalogu ok 13. cos
Edit: to nie bylo htp tylko 1.4 16V 75KM
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Innym razem mierzylismy gtechem zmodyfikowne auto mojego kumpla.
Pamietam, ze ten sam gtech pokazywal u niego zauwazalnie lepsze czasy niz w moim aucie. Co bylo dla mnie lekkim zdziwieniem, bo jego auto bylo slabsze.
Wiec stanelismy dwukrotnie na kresce i dwa razy jego auto dostalo spore bęcki.
no i to jest też mój przypadek, na g-techu powalający czas, lepszy od innych a na kresce sytuacja sie odwraca :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Przyklad 1:
Pamiętam jak ze dwa lata temu sprawdzalismy na spocie dwa rozne gtechy w jednym aucie.
Nie pamietam juz dokladnej roznicy pomiedzy wynikami, ktore pokazywaly (moze QBA będzie pamietal), ale byla spora. AFAIR cos pomiedzy powtarzalne 0,5 - 1 sek.
wtedy ścigałem się miedzy innymi ja z Jabarem w każdym aucie g-tech i u mnie były czasy gorsze niż u Jabara a za każdym razem byłem szybszy i to róznice były spore - typu u mnie pół sekundy gorszy czas, a auto sporo z przodu :roll:
Zamieszczone przez MiKruS
Wiec wniosek z tego IMO taki:
Gtech jest dobrym urządzeniem do potrenowania startów, porównywania efektow modyfikacji czy zmiany opon, itd., bo wyniki ma wzglednie powtarzalne - wazne, zeby mierzyc sie caly czas tym samym gtechem.
Nie ma jednak sensu prownywanie sie z innymi nawet tym samym gtechem, bo jest to zupelnie niewiarygodne.
A jak juz stosuje sie rozne gtechy do porownan, to juz w ogole nic to nie jest warte.
zgadzam sie z tym w 100% k ale jak wiadomo można równiez trafic na wyznawców gtech'ow którzy nasz test uznają za niewiarygodny, bo my napewno nie umiemy gtecha przykleic do szyby i wypoziomowac a oni TAK :shock: i ich czasy sa pewne :P
Co ciekawe Yarka gtech pokazywal w jego RSce niemalze idealnie to co mu wychodzilo na zawodach na fotokomorkach :lol:
[ Dodano: Sro 02 Lip, 08 13:32 ]
Zamieszczone przez szkoda
Zamieszczone przez Bazyli76
Zamieszczone przez szkoda
na g-techu powalający czas, lepszy od innych a na kresce sytuacja sie odwraca
MiKruS, szkoda udało się to w jakiś racjonalny sposób wyjaśnić :?:
nie wiem, gtech nie ogarnia DSG :?: :roll:
mam nieodparte wrazenie ze nie ogarnia rowniez miekkich zawieszen- jesli auto podczas przyspieszania bardzo sie buja wychodzi mu duzo lepszy wynik niz w identycznym aucie ktore sie nie buja bo ma twardy zawias :idea: :roll:
mam nieodparte wrazenie ze nie ogarnia rowniez miekkich zawieszen- jesli auto podczas przyspieszania bardzo sie buja wychodzi mu duzo lepszy wynik niz w identycznym aucie ktore sie nie buja bo ma twardy zawias
jak bardziej buja to i czas szybszy - chyba jasne
mierzylismy sie tez ze szkoda i czasami szlismy leb w leb i pokazywaly urzadzenia roznice plus minus sekunda - co bylo totalnym absurdem. Tyle ze Szkoda mial serie zawias a ja z RS-a
Komentarz