Wymiana wtrysków czy program?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rikki
    Classic
    • 2010
    • 4

    Wymiana wtrysków czy program?

    Zamieszczone przez Maru 123
    ja igłą czyściłem w caddy 2007r i nic sie nie stało jest ok, a wysokość reguluje się kluczem ampulowym...
    Nie wiem co jest zamontowane w Caddy i jak je się to reguluje a igłą to możesz co najwyżej wepchnąć zanieczyszczenia z powrotem do środka.
    W O2 reguluje się bez żadnych narzędzi a tym bardziej igieł. Jak dysza jest zapchana to trzeba ją zdemontować i przedmuchać sprężonym powietrzem oraz oczyścić rurki w których może się coś zbierać tuż przed dyszą. Żadna igła tutaj nie jest dobrym rozwiązaniem.
  • szan
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    Wymiana wtrysków czy program?

    Chciałbym dodać parę koników do swojego AGR-a -90 . Po wstępnym badaniu okazało się iż jeden z wtryskiwaczy lekko niedomaga. Gostek polecił abym dolał do paliwa jakiegoś oczyszczacza wyjeździł to i ponownie się sprawdzi.Jeśli będzie ok. to wtedy wgra program.
    I tutaj mam pytanie.Czy nie lepiej od razu wymienić silniejsze wtryski do 110?/ew. jakie?/Jeśli tak, to czy tak samo jest wtedy potrzebna zmiana oprogramowania?

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      szan, jak zmienisz wtryski to osiągniesz więcej po programie.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • elemenateur
        Elegance
        • 2007
        • 803

        #4
        wtryski minimum od ASV/AHF/AFN i program :diabelski_usmiech

        Komentarz

        • koja86
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 3178

          #5
          szan, wtryski 211 .Ale zbyt wiele Ci to nie da na AGR . Acz kolwiek kolega NECK99 z takiego silnika zrobił 155kM i 335NM .Ale wiąże się to z wymianą turbinki ,wtrysków ,hłodnicy oleju no i programem.
          Takie zwykłe Ambiente

          Komentarz

          • jaro4444
            Rider
            • 2006
            • 508

            #6
            Zamieszczone przez koja86
            szan, wtryski 211
            A co to za cudo? Ja znam 0.205mm (AFN,AHF, ASV i parę innych), 0.216mm (AXG i AHY) oraz 0.184mm (np. ALH i AGR)

            Wtryski 216 możesz śmiało dawać do AGR pod warunkiem zmiany oprogramowania. Wbrew pozorom silnik na tych wtryskach mniej dymi jak na seryjnych AGR czy też na na AHF. Spowodowane jet to tym, że przy tej samej dawce paliwa (fizycznej nie z VAG-a) wtrysk trwa krócej i paliwo ma czas się dopalić. Poza tym on rozpyla a AGR już potrafi sikać przy większych dawkach.
            U mojego brata daliśmy 216 do staruteńkiego Passata B4 AFN kombi (miał przebieg już ponad 260 kkm w momencie moda). Oczywiście ciśnienia ustawione na 220/300. Skończyło się tym, że po programie (by Rogal) wóz ma 139 KM i blisko 300 Nm, praktycznie nie kopci poza ostrym butem, a w trasie goniony non stop w granicach 140-160 pali ok 6,5 l/100 km z 2 osobami i ładunkiem ok 150 kg w bagażniku.
            Oczywiście nie przekroczysz na takim setupie mocy rzędu 120-125 KM bo dalsze przyrosty blokuje turbina. Ale jak coś masz potencjał na przyszłość
            Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

            Komentarz

            • rekin
              Rider
              • 2008
              • 398

              #7
              Zamieszczone przez jaro4444
              Zamieszczone przez koja86
              szan, wtryski 211
              trasie goniony non stop w granicach 140-160 pali ok 6,5 l/100 km z 2 osobami i ładunkiem ok 150 kg w bagażniku.
              W moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina

              Komentarz

              • jaro4444
                Rider
                • 2006
                • 508

                #8
                Rekin wynik sprzed ok 3 tygodni. Byliśmy aż za Essen. Wyjazd 130 km od Kołbaskowa i po 50 km wjechaliśmy na starą niemiecką autostradę (pod Chociwlem) i dalej non stop przez Kołbaskowo, Berlin i A2 przez góry koło Hannoveru do Essen. Utrzymywane obroty 3000-3400. Po dojechaniu do Essen tankowanie i stąd ten wynik. Jak na skrzynię 5 i starego dziadka uważam, że całkiem OK.
                Z powrotem już lecieliśmy grzecznie bo kupiliśmy samochód terenowy i powolutku się turlaliśmy by nam się przypadkiem nie rozkraczył po drodze

                Aha tu jest historia reanimacji Passata po jego zakupie rok temu prawie:

                Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                Komentarz

                Pracuję...