Octavia II Rs [06] TFSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tbaran
    Classic
    • 2009
    • 13

    Octavia II Rs [06] TFSI

    czy wg Was takowy programatorek

    byłby OK do zbudowania układu wyłączającego po pewnym czasie ogrzewanie tylnej szyby? Szukam od dluższego czasu jakiegoś sposobu na "zautomatyzowanie" tej czynnoości, ale podaż regulatorów czasowych na 12V jest niewielka. No chyba, że macie inne pomysły jak to zrobić.
  • zys
    Ambiente
    • 2007
    • 196

    #2
    Octavia II Rs [06] TFSI

    Witam bardzo serdecznie mam takie pytanie mam na wydatek około 15-18 tys zł czy jest jakiś tuner który może wykonać kompleksowo modyfikacje mechaniczna i przy takich kosztach na jakie osiągi mogę liczyć ??
    Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
    Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
    Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez zys
      Witam bardzo serdecznie mam takie pytanie mam na wydatek około 15-18 tys zł czy jest jakiś tuner który może wykonać kompleksowo modyfikacje mechaniczna i przy takich kosztach na jakie osiągi mogę liczyć ??
      Ale jaką modyfikację ? Jaka docelowa moc ?
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • zys
        Ambiente
        • 2007
        • 196

        #4
        mam takie finanse i dokładnie nie wiem co mogę osiągnąć. przy takich kosztach ... moc docelowa miło było zbliżyć się 300 KM w Audi z tym ślinikiem osiągają koło 320 KM

        raczej nie bardzo znam się na tym co można zrobić dlatego się pytam
        Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
        Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
        Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Uderz do firmy Comp Sport w Bielsku-Białej.

          Polecam ten temat: http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=4303


          Tam sa wykresy silnika BWA oraz BWJ.

          Rowniez tu: http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t=4448 cel taki jak Twoj.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • Jac0
            Drive
            • 2008
            • 73

            #6
            Z tego co ja sie do tej pory zorientowalem. Za ok 1600 do 2500 masz sam program. Wtedy jakies bezpieczne 230-240 koni, moment kolo 320-350 maks z samego programu na seryjnych bebechach. W naszym (skody) tfsi siedzi k03, wiec jesli cos wiecej to trzeba np turbine k04 (z S3), do tego kolektor S3( wydech) i IC S3, no i program. Robisz seryjne S3, czyli kolo 270 koni. Chcac wiecej dlubiesz to, co masz z takiego S3. Problemem pozostaje trakcja, bo im wiecej w osce tym ciekawiej sie nie robi, ale cos za cos. Mozna wrzucic dolot carbon oettingera, podnoszac maske i patrzac w wlot powietrza zauwazysz, ze czesc powietrza jest kierowana na silnik, z tego co ja sie orientuje w carbonowym wszystko idzie na filtr, podkreslam, ze to dane orientacyjne. Ja dopiero przymierzam sie do modow tego silnika, wiec mowiac szczerze w tematyce tfsi jestem rookie. Na stronie kocar.pl masz przyklady modow. Tak samo jak na stronie oettingera.
            pozdrawiam
            Jacek

            Komentarz

            • zys
              Ambiente
              • 2007
              • 196

              #7
              wielkie dzieki
              Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
              Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
              Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

              Komentarz

              • Jac0
                Drive
                • 2008
                • 73

                #8
                no i patrzac na takie stronki z modami nie warto klikac tylko w skode, bo np leon, golf V gti, a3 tez maja ten silnik i mody robi sie analogicznie do nich, IMO jak to w VAG
                pozdrawiam
                Jacek

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #9
                  Jac0, zapomniałeś o intercooleru od S3 bo inaczej auto będzie puchło. Ktoś miał ostatnio do sprzedania taki , napisz do kolegi mammoth on chyba dłubał taki silnik gdzieś w Leonie bodajże.
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Jac0
                    Drive
                    • 2008
                    • 73

                    #10
                    "wiec jesli cos wiecej to trzeba np turbine k04 (z S3), do tego kolektor S3( wydech) i IC S3, no i program"
                    IC=intercooler
                    nie zapomnialem
                    pozdrawiam
                    Jacek

                    Komentarz

                    • Ziomal
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 5841
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #11
                      Jac0, sorry moja pomyłka , nie doczytałem
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz

                      • krz_p
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 164

                        #12
                        Zamieszczone przez Jac0
                        W naszym (skody) tfsi siedzi k03, wiec jesli cos wiecej to trzeba np turbine k04 (z S3), do tego kolektor S3( wydech) i IC S3, no i program. Robisz seryjne S3, czyli kolo 270 koni.
                        kolektor wydechowy jest połączony z turbosprężarką
                        seryjnego S3 nie pokonasz ze względu na brak trakcji

                        Zamieszczone przez Jac0
                        Mozna wrzucic dolot carbon oettingera, podnoszac maske i patrzac w wlot powietrza zauwazysz, ze czesc powietrza jest kierowana na silnik, z tego co ja sie orientuje w carbonowym wszystko idzie na filtr
                        ten dolot to jedna wielka lipa, zastępuje tylko oryginalną część, lepiej wygląda i tyle, sam filtr jest z tyłu za silnikiem, więc szkoda na niego kasy, no chyba, że ktoś chce mieć kawałek carbonu pod maskądla lansu
                        aha i nie kieruje on więcej powietrza na filtr, bo niby jak jeśli ma prawie identyczny kształt z ori częścią dolotu, którą zastępuje
                        Golf V GTI

                        Komentarz

                        • Jac0
                          Drive
                          • 2008
                          • 73

                          #13
                          krz_p
                          za strona http://www.oettinger.de/index2_e.htm opis dolotu carbon firmy oettinger

                          OETTINGER RAM-AIR

                          With the standard intake most of the air stream passing through the front skirt is released in to the engine room. Once the carbon Ram-Air collector has been fitted, the complete air flow is directed in to the air filter box. Due to the optimised flow form and the excess pressure created, more air is fed to the engine as the speed increases. This in turn leads to a noticeably improved response and increased power.

                          W wolnym tlumaczeniu wiekszosc strumienia powietrza kierowana jest na komore silnika. W carbonie oettingera cale powietrze kierowane jest na filtr. Ma to ogolnie mowiac dodac mocy. Ma ktos z was/widzial taki dolot oettingera ?
                          pozdrawiam
                          Jacek

                          Komentarz

                          • krz_p
                            Ambiente
                            • 2007
                            • 164

                            #14
                            Jac0 na forum A3-clubu jest spory wątek o modyfikacjach 2.0TFSI (polecam przeczytać całość) i jeśli użytkownik takiego dolotu mówi, że to lipa i poza wyglądem nic nie daje to chyba nie ma powodu mu nie wierzyć, dodatkowo obejrzyj sobie zdjęcia takiego dolotu - nie zbiera większości powietrza jakie wpada przez gril
                            nie wierz temu co piszą na stronie oettingera
                            dodatkowo ten dolot to nie jest produkt oettingera, sprzedają pod swoją nazwą produkt firmy carbonio

                            znalazłem GTI z tym dolotem:
                            Golf V GTI

                            Komentarz

                            • MiKruS
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7976

                              #15
                              Zamieszczone przez zys
                              moc docelowa miło było zbliżyć się 300 KM w Audi z tym ślinikiem osiągają koło 320 KM
                              Proponuję dobrze to przemyśleć.
                              To znaczy zależy na czym komu zależy. Jeśli chodzi o sam fakt posiadania dużej mocy, to okej.
                              Ale trzeba mieć na uwadze, ze Octavia jest dość ciężkim autem z napędem na przednią oś.

                              Moim skromnym zdaniem przekraczanie mocy ok 250PS w tym aucie mija się zupelnie z celem. A nawet powiedzialbym, ze 230-240 to jest maks.

                              Po prostu do tej mocy to auto prowadzi się jak należy. Powyzej tego to będzie kibel IMO.
                              Niestety trzeba pamietac o tym, ze kazdy samochod powinien byc "kompletny". Czyli klocki muszą ze sobą współgrać.

                              Mozna miec i 320PS, tylko po co jesli one będą dostępone dopiero od polowy 3go beigu, albo jeszcze wyzej, a w zakręcie auto i tak pojedzie jak seryjne RS TDI.

                              IMO sam soft do tego auto styknie.
                              Ewentualnie 250PS lub lekko ponad i do tego jakies modyfikacje zawieszenia + ewentualnie szpera.

                              Przynajmniej bedzie to wtedy jezdzic, a nie bedzie tylko dyno queen.

                              Pozdro
                              TDI 205PS

                              Komentarz

                              • Grzechos
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2008
                                • 273

                                #16
                                Zgadzam się z Mikrusem w FWD to max 250KM, jest do ogarnięcia, potem juz zaczyna sie walka a nie jazda. Tym bardzie że Oct swoje waży , nie jest to lekkie autko klasy B.
                                S3 robia na 320KM ale tam jest AWD :roll:
                                Octavia RS TDI in Race Blue 205KM/443Nm by Tune-up
                                H&R springs |OZ Crono HT wheels | EBC brakes on.

                                Komentarz

                                • zys
                                  Ambiente
                                  • 2007
                                  • 196

                                  #17
                                  dlatego przy większej mocny potrzebna jest szpera
                                  Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                                  Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                                  Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

                                  Komentarz

                                  • cieplak
                                    Drive
                                    • 2007
                                    • 50

                                    #18
                                    szpera to nieproblem ! http://www.quaife.co.uk/SKODA_2, ceny sensowne jak na to co daje szpera !

                                    Komentarz

                                    • panek
                                      Classic
                                      • 2008
                                      • 35

                                      #19
                                      sorry za odgrzewanie kotleta, ale w październiku odbieram RS i tak myślę nad wgraniem nowego programu. W CS powiedzieli mi, że mogą zaoferować mi ok. 245KM i ok. 350Nm. ale teraz pytanie przecież jak w RS jest K03 czy to nie za dużo, bo chyba K03 jest do 230KM, chyba że jestem w błędzie.
                                      "Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzanie czasu między zakrętami"

                                      Komentarz

                                      • martig
                                        Drive
                                        • 2008
                                        • 63

                                        #20
                                        panek, zamierzasz miec gwarancje w d.....??
                                        martig

                                        Leon 1P Cupra+ 280KM

                                        Komentarz

                                        • zys
                                          Ambiente
                                          • 2007
                                          • 196

                                          #21
                                          wiem ze VTG robi program i jest to wszystko na gwarancji a 245KM 350 Nm to norma ja teraz robiłem w Kreatorze Mocy to wyszło 249 KM i 366 Nm
                                          Octavia II 1.9 TDI http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                                          Octavia II RS 2.0 TFSIhttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                                          Hurtownia Hydrauliczna http://www.eska.biz.pl

                                          Komentarz

                                          Pracuję...