[O1] ASR w okcie z ABS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • komarek80
    Drive
    • 2010
    • 55

    [O1] ASR w okcie z ABS

    Jestem za jak zwykle :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Pon 16 Lut, 09 14:41 ]
    a poki co w sobote do Danii smigam i znowu te autostrady :diabelski_usmiech
    KoMaReK80
  • Damianjg
    Rider
    • 2008
    • 621

    #2
    [O1] ASR w okcie z ABS

    Hej
    Czy da sie zalozyc ASR w octavi I z ABS??
    Duzo z tym roboty?? Co trzeba zmienic a co dolozyc??
    Pozdro

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Damianjg, imho ASR nie warto. Nie daje za wiele, a czasami wręcz przeszkadza. Co innego ESP.
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • Damianjg
        Rider
        • 2008
        • 621

        #4
        Ale z ESP to juz wieksza zabawa i wieksza koszta. Ale wiem jak to sie przydaje bo mam w busie Rewelacja ale za duzo przeróbek wiec chcialem zalozyc samo ASR

        Komentarz

        • shado
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 5315
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Damianjg, uzasadnij dlaczego chciałbyś mieć ASR.
          BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

          SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

          Komentarz

          • rezon
            RS
            • 2006
            • 1894
            • Volvo
            • AKL 1.6 MPI 101 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez shado
            Nie daje za wiele, a czasami wręcz przeszkadza. Co innego ESP.
            popieram. O1 miałem bez ASR, O2 mam z ASR i nie wzbudza to mojego zachwytu.

            Komentarz

            • herman
              Rider
              • 2005
              • 456

              #7
              W zime tez Wam przeszkadza?
              --------------

              Komentarz

              • rezon
                RS
                • 2006
                • 1894
                • Volvo
                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                #8
                Zamieszczone przez herman
                W zime tez Wam przeszkadza
                zwłaszcza w zimie, bo latem się praktycznie nie włącza. A zimą na skrzyżowaniu, jak skręcasz i potrzebujesz ruszyć nieco ostrzej żeby się zmieścić, to przymuli silnik i tyle będziesz miał ostrego ruszania, tylko dlatego że jedno z kół na zakręcie będzie nieco w poślizgu. BLokada mechanizmu różnicowego EDS jaką miałem w O1 była o wiele lepszym rozwiązaniem (i skuteczniejszym) zarówno podczas ruszania na śliskiej nawierzchni jak i np. podczas wjechania z większą prędkością w głęboką kałużę.

                Komentarz

                • pablo_doctor
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 791

                  #9
                  LUDZIE !! czlowiek pyta czy moze zamontowac ASP a nie czy jest doby czy nie i c warto.
                  Po grzyba pisac takie posty.

                  Damianjg - swego czasu sie dopytywalem na jakims innym forum /specjaliscznym od ABS`u itp/ to koledzy odradzali ze wzdgledu na koncnosc wymiany pompy, i sterownika.
                  Pompa ma o jeden obwod wiecej niz ta ze samym ABS`em.
                  Temat sobie puki co darowalem pozdro!
                  pablo_doctor

                  Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje

                  CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160

                  http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl

                  Komentarz

                  • rezon
                    RS
                    • 2006
                    • 1894
                    • Volvo
                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez pablo_doctor
                    Po grzyba pisac takie posty.
                    chociażby dlatego
                    Zamieszczone przez herman
                    W zime tez Wam przeszkadza?
                    posty czytają nie tylko ich autorzy, wydawało mnie się że forum jest po to aby dzielić się doświadczeniami, a nie jak na przesłuchaniu odpowiadać tylko na pytania, ale mogę się mylić...

                    Komentarz

                    • mateo
                      Ambiente
                      • 2007
                      • 172

                      #11
                      Zamieszczone przez shado
                      Damianjg, uzasadnij dlaczego chciałbyś mieć ASR.
                      1. w zimie spokoj z ruszaniem
                      2. brak piszczenia opon przy ruszaniu czy przy zakretach
                      3. brak sciagania na boki jesli jedna strona auta zlapie inna nawierzchnie

                      a co do przeszkadzania - udawalo mi sie wycisnac 11 z groszami do 60 mil uzywajac ASR'a

                      np porownujac z ESP z golfa V to w O2 ASR to inna klasa
                      Mateo
                      chip'ed

                      Komentarz

                      • lukas_ig
                        Ambiente
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 230

                        #12
                        Jak dla mnie ASR jest naprawdę fajny, szczególnie zimą jak jest przymrozek i jedziesz np. w nocy po jakichs krętych zadupiach. Migajaca kontrolka dobrze sygnalizuje co masz pod kolami jak pozornie wydaje Ci sie ze wcale nie jest slisko. Nie rozumiem tez jaki problem w wylaczeniu ASR jak w niektórych sytuacjach przeszkadza - z auta raczej nie trzeba wysiadac :roll:
                        PerfectService by

                        Komentarz

                        • rezon
                          RS
                          • 2006
                          • 1894
                          • Volvo
                          • AKL 1.6 MPI 101 KM
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez lukas_ig
                          jaki problem w wylaczeniu ASR jak w niektórych sytuacjach przeszkadza
                          nie da się go wyłączyć na stałe. Po wyjęciu kluczyka jest ponownie włączony :evil:
                          Zamieszczone przez mateo
                          . brak piszczenia opon przy ruszaniu czy przy zakretach
                          przy ruszaniu owszem, ale zakrętach??? :twisted:
                          Zamieszczone przez mateo
                          co do przeszkadzania - udawalo mi sie wycisnac 11 z groszami do 60 mil uzywajac ASR'a
                          zimą? bo latem mi nie przeszkadza.

                          Komentarz

                          • shado
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 5315
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez mateo

                            1. w zimie spokoj z ruszaniem
                            2. brak piszczenia opon przy ruszaniu czy przy zakretach
                            3. brak sciagania na boki jesli jedna strona auta zlapie inna nawierzchnie
                            Mam ASR w Fabii i OII i z żadnym z tych stwierdzeń się nie zgadzam. A to piszczenie na zakrętach to już jakaś fantazja.
                            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

                            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

                            Komentarz

                            • Damianjg
                              Rider
                              • 2008
                              • 621

                              #15
                              No wiec po co chciałbym miec ASR:
                              -bo ładnie kontrolka wyglada
                              - bo fajnie jest miec wiecej wlaczników w samochodzie
                              A tak powaznie to mieszkam w górach i takie cos bardzo sie tutaj przydaje zwlaszcza w zimie.
                              Moze niektorym jest to niepotrzebne ale w niektórych sytuacjach jest bardzo przydatne.
                              Generalnie uwazam ze kazdy ma swoj gust i nie kazdemu niektore rzeczy musza sie podobac.
                              Narazie chciałbym sie zorientowac czy jest to mozliwe i jakie sa koszta.
                              A przypuszczam ze i innym taka porada by sie przydala
                              Pozdrawiam

                              Komentarz

                              • rezon
                                RS
                                • 2006
                                • 1894
                                • Volvo
                                • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Damianjg
                                takie cos bardzo sie tutaj przydaje zwlaszcza w zimie.
                                pomijając pozycję LOCK na zdjęciu obok zimą do wykopywania znacznie lepszy jest EDS niż ASR ale to chyba znacznie trudniej dołożyć. O1 jeździłem jeszcze w czasach jak były prawdziwe zimy i zdecydowanie lepiej można było korzystać z EDS. ASR można zastąpić lekką nogą przy ruszaniu i jeździe, ale zablokować dyferencjału się ręcznie nie da.
                                Zamieszczone przez Damianjg
                                bo ładnie kontrolka wyglada
                                - bo fajnie jest miec wiecej wlaczników w samochodzie
                                to może sam włącznik do kontrolki :idea: , ale poważnie to lepiej coś (ASR) niż nic. Zanim zaczniesz rzeźbić to może odczekaj do zimy i wypróbuj na testowym działanie ASR. Po doświadczeniach z EDS ja jestem nieco rozczarowany możliwościami ASR, m.in. stąd zakup Outka z pokrętłem.

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  EDS w OII dziala przynajmniej przyjemniej dla ucha. W OI dzwiek jest taki, jakby skrzynia, albo kola mialy za chwile odleciec.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • rezon
                                    RS
                                    • 2006
                                    • 1894
                                    • Volvo
                                    • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    W OI dzwiek jest taki, jakby skrzynia, albo kola mialy za chwile odleciec.
                                    to prawda,

                                    Komentarz

                                    • herman
                                      Rider
                                      • 2005
                                      • 456

                                      #19
                                      Zamieszczone przez lukas_ig
                                      Jak dla mnie ASR jest naprawdę fajny, szczególnie zimą jak jest przymrozek i jedziesz np. w nocy po jakichs krętych zadupiach. Migajaca kontrolka dobrze sygnalizuje co masz pod kolami jak pozornie wydaje Ci sie ze wcale nie jest slisko. Nie rozumiem tez jaki problem w wylaczeniu ASR jak w niektórych sytuacjach przeszkadza - z auta raczej nie trzeba wysiadac :roll:
                                      Świete slowa)
                                      Tez to lubie bo wiem ze juz jest granica i uwazam ze w tdi z duzym momentem obrotowym w zimie jest znacznie latwiej manewrowac pedałem przyspieszenia bo jest jakis margines a bez niego to kazdy wie..Klep w pedał i juz poslizg kola murowany
                                      --------------

                                      Komentarz

                                      Pracuję...