Alternator w 2.0TDi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dynia
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 134

    Alternator w 2.0TDi

    W. mnie to źle założona instalacja LPG. Znajdź odpowiedni serwis do instalacji, zapłać za diagnostykę i sprawdzenie całego montażu. Może coś znajdą...

    Chcesz namiar na Warszawę?
    No to masz... http://www.autowis.com.pl/?dzial=16
    Kupujac Polskie produkty w polskich sklepach likwidujesz polskie bezrobocie .... Nie mow ze made in Poland to beee bo to tez twoja robota ..
  • palioza
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 417

    #2
    Alternator w 2.0TDi

    Witam,

    czy ktos jest w stanie mi zmierzyc pare rzeczy jesli chodzi o alternator? (+ ewentualnie zdjecia)
    (nie chce wyciagac odemnie z auta na pomiary a moze ktos ma na szafce, czy tez w ASO pracuje )
    chodzi mi o sposob mocowania kolka pasowego na osi alternatora czy to jest na wcisk, nakretka itp itd?
    Jaka jest srednica osi (moze to byc stozek)? Jaki jest gwint (jezeli jest to przykrecane)?

    Cel potrzebuje przerobic kolko pasowe alternatora na inne... nie powiem dlaczego... jeszcze :-)
    Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      palioza, jutro dam ci znać

      Komentarz

      • palioza
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 417

        #4
        dzieki dj
        Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #5
          Zamieszczone przez palioza
          Cel potrzebuje przerobic kolko pasowe alternatora na inne... nie powiem dlaczego... jeszcze
          czuje "kompresor" w powietrzu :diabelski_usmiech
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          • juchas
            Classic
            • 2008
            • 13

            #6
            Koło tam masz ze sprzęgłem jednokierunkowym, jest ono nakręcane na oś wirnika. Jest tam chyba zwykły gwint, oś ma średnicę 17mm. Nie będzie najłatwiej zmienić koła na inne bo musi się ono charakteryzować taką samą głębokością wpustu w środku. Zakładanie innego powinno się wykonywać rozważnie, bo zmiana głębokości wpustu w kole może zaowocować biciem koła pasowego lub nawet jego odkręceniem się w trakcie jazdy.

            Komentarz

            • palioza
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 417

              #7
              Nexus6... jakbym mogl! :-)

              Zamieszczone przez juchas
              Koło tam masz ze sprzęgłem jednokierunkowym, jest ono nakręcane na oś wirnika. Jest tam chyba zwykły gwint, oś ma średnicę 17mm. Nie będzie najłatwiej zmienić koła na inne bo musi się ono charakteryzować taką samą głębokością wpustu w środku. Zakładanie innego powinno się wykonywać rozważnie, bo zmiana głębokości wpustu w kole może zaowocować biciem koła pasowego lub nawet jego odkręceniem się w trakcie jazdy.
              to akurat nie problem, bo bede nowe kolo robic customowe w zakladzie gdzie bedzie to dopilnowane ;-)

              idealnie by bylo jakby byl ktos tak mily i pokazal mi takiego alternatora na 15 min... bym sobie zwymiarowal i ladnie podziekowal
              Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

              Komentarz

              Pracuję...