KIT do 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Kris
    Classic
    • 2005
    • 2

    KIT do 1.8T

    Pierwsza rzecz niech szuka TDI a nie TD, gdzie ich wlaciciele mowia, ze to sa TDI. Czyli unikac silnika AAZ bo to zwykly diesel z turbo wiec nic ciekawe.
    Poszukiwane silniki to beda najczesciej 1Z, ALE, AHU dla silnikow 90KM lub AFN, AVG
    dla silnikow 110KM. Przebiegi dziwnie niskie tzn takie ponizej 150tys km dla auta starszego niz 10 lat tez sa podejrzane. Pozatym jak bedziecie kupowac w Warszawie to adres na Alejach znasz umowic sie na podlaczenie do kompa i bedzie wiadomo co w nim siedzi. Organoleptycznie to mozna tylko sprawdzic czy na zlaczkach do turbiny nie kapie olej i czy sam silnik oraz skrzynia sa suche.
  • tomek_vw
    Classic
    • 2005
    • 4

    #2
    KIT do 1.8T

    Witam jestem nowy na tym forum i bardzo interesuje mnie temat 1.8T i wszelkich modyfikacji tej jednostki.
    Juz zaniedługo bede szczęśliwym posiadaczem takiej jednostki nie w Octavi ale z Octavi :wink:

    Pogmyra łem troszkę po necie i znalazłem taki KIT co myslicie na jego temat ciekawe bo producent niepodaje nawet przypuszczalnej MOCY po założeniu tego zestawu .

    Czekam na wasze opinie i sugestie

    Komentarz

    • BaPit
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 630

      #3
      Re: KIT do 1.8T

      Zamieszczone przez tomek_vw
      Witam jestem nowy na tym forum i bardzo interesuje mnie temat 1.8T i wszelkich modyfikacji tej jednostki.
      Juz zaniedługo bede szczęśliwym posiadaczem takiej jednostki nie w Octavi ale z Octavi :wink:

      Pogmyra łem troszkę po necie i znalazłem taki KIT co myslicie na jego temat ciekawe bo producent niepodaje nawet przypuszczalnej MOCY po założeniu tego zestawu .

      Czekam na wasze opinie i sugestie
      Nie pytasz przypadkiem o to samo na kilku różnych forach ?? Jeśli nie, to polecam forum.streetracing.pl - tam sporo osób zna się na 1.8T. Kit starczy na 280-320KM po wymianie wtrysków na te z TT 225KM i seryjnego beznadziejnego intercoolera. Efekt końcowy zależny od strojenia i od tego, co zrobisz z wydechem.

      Pozdrawiam,
      Bartek
      była mocna Octa, a jest konik
      Greckie Delikatesy

      Komentarz

      • tomek_vw
        Classic
        • 2005
        • 4

        #4
        Tam tez pytałem ale jakoś niedostałem konkretnych odpowiedzi ani za ani przeciw :cry:

        Chcę osiągnąć około 250KM ale niechce żeby wszystkie podzespoły chodziły na wroich granicznych wartościach.

        Wieksza moc niepotrzebna samochód niebędzie ważył wiecej niz 1000kg :twisted:

        Komentarz

        • BaPit
          Rider
          S_OCP Member
          • 2004
          • 630

          #5
          Zamieszczone przez tomek_vw
          Tam tez pytałem ale jakoś niedostałem konkretnych odpowiedzi ani za ani przeciw :cry:

          Chcę osiągnąć około 250KM ale niechce żeby wszystkie podzespoły chodziły na wroich granicznych wartościach.

          Wieksza moc niepotrzebna samochód niebędzie ważył wiecej niz 1000kg :twisted:
          hehehe. na 250KM to ten zestaw się nie nadaje. możesz go zamontować, dowalić IC, drugą pompę paliwa i regulator ciśnienia paliwa i wyjdzie wtedy 250KM, ale będą trzy wady (co najmniej ):

          1. potencjał zestawu jest na duuuużo więcej
          2. będzie kaszaniarska turbo-dziura
          3. będzie to jeździć dużo gorzej niż tańszy zestaw zbudowany na K04

          Jak nie chcesz więcej, niż 250KM, to polecam K04, duży IC i modyfikację układu paliwowego - albo większe wtryski, albo druga pompa + regulator ciśnienia paliwa. Do downpipe 3 cale i cały wydech 2.5 cala i po zestrojeniu wyjdzie ok. 250KM@360Nm. Jak auto będzie ważyć <1 tony, to będzie to kręcić czasy ok. 5 sek do setki i ok. 13sek na 400m (tak strzelam). tylko będzie wtedy kaszan z trakcją - może się okazać, że przydatna będzie szpera do przeniesienia tego na asfalt (rozumiem, że to FWD?)..

          Pozdrawiam,
          Bartek
          była mocna Octa, a jest konik
          Greckie Delikatesy

          Komentarz

          • tomek_vw
            Classic
            • 2005
            • 4

            #6
            Hmmmmmmmm jak zrobie więcej niż 250KM to i tak tego nieprzeniose na aswalt ( hayba że tak jak mówisz szpera ) a pozatym samochód jest budowany do codziennej jazdy jak narazie 8) i niechce zpowodować żeby palił dwa wiaderka / 100km

            Gdzie można znależć kolektor pod K04 i taką turbawkę?? IC będzie duży jeszcze niewiem jaki wejdzie to wyjdzie dopiero w praniu.

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              Montujesz to do golfa 1 moze ?
              Mi kiedys po glowie chodzily ciekawe mysli zeby w golfa 1 wsadzic tdi najlepiej ARL lub ASZ bardziej realna 90-110hp i za virusowac ,graty zbedne wywalic , wszystko wybebeszyc i zrobic sobie ekonomicznego gokarta :diabelski_usmiech
              No coz ale jak narazie za droga dla mnie taka zabawa :roll: i co uzbieram to w occte inwestuje :wink:
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • djczas
                RS
                • 2005
                • 9612

                #8
                tomek_vw, ebay kolektor od tt i k04 ic sie przyda bez niego uzyskasz cos koło 200 koni i bedziesz miał pikło w dolocie
                jestes z krakowa to skontaktuj sie ze mna na priv to sie spotkamy i moze ci pomoge
                ja mam podkrecone 1.8 T w trakcie poprawek. Jak skoncze bedzie porównywalna z BaPita :szeroki_usmiech

                Komentarz

                • tomek_vw
                  Classic
                  • 2005
                  • 4

                  #9
                  poszedł PW

                  Komentarz

                  Pracuję...