[O1] Centralny zamek z pilota

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomi98
    Rider
    • 2004
    • 564

    [O1] Centralny zamek z pilota

    Zamieszczone przez Marx
    A zeby bylo bardziej on-topic to napiszcie co robicie z ptasimi bombardowaniami. Macie jakis dorazny srodek, ktory to usuwa, czy od razu mycie calosci...?
    Ptasie guano oczywiscie usuwamy tak szybko jak tylko się da (inaczej pozostaną wżery w lakierze). i nie ma na to żadnych specjalnych środków. Wystarczy wzmożona uwaga, i mokra sciereczka. Kładziesz ściereczką na chwilę na taką "bombę" żeby ja namoczyć i po chwili ścierasz.
    Dodatkowym zabezpieczeniem jest dobrej klasy wosk który izoluje lakier od takich rzeczy i powoduje, że dużo łatwiej się je ściera.
  • _tm_
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 2333
    • Superb III (3V3)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

    #2
    [O1] Centralny zamek z pilota

    Sprawa dotyczy O1 w wersji Ambiente z 2004 roku. Seryjnym wyposażeniem mojego samochodu jest centralny zamek, ale działający tylko z kluczyka, tzn. przekręcenie kluczyka w drzwiach kierowcy otwiera wszystkie drzwi, natomiast seryjnie nie było do tego pilota. W samochodzie miałem również alarm, który rozwiązywał problem, ponieważ był połączony z centralnym zamkiem, więc otwierałem drzwi z pilota. W innym wątku pisałem o mojej ostatniej przygodzie z alarmem (zrobił zwarcie i przy okazji popsuł zegary), więc kazałem go wywalić z samochodu. Nie jest mi potrezbny, ponieważ w obecnych czasach i tak nikt nie reaguje na wyjący alarm. Będzie mi jednak brakowało możliwości otwierania z pilota, więc zapytałem się w ASO czy da się z coś z tym zrobić i gość mi powiedział, że musi doinstalować jakąć centralkę - koszt 480 zł. Mam wrażenie, że to sporo za samą możliwość podpięcia pilota do centralnego, ale może się mylę ?
    Generalnie chciałbym mieć to tak rozwiązane jak mam w Roomsterze. Nie mam tam alarmu, ale mam seryjny kluczyk-scyzoryk z guzikami do otwierania centralnego. Podczas otwierania i zamykania z pilota migają mi kierunki, więc dla osoby postronnej wygląda to jak standardowy alarm.
    Co możecie mi poradzić ? Zrobić to w ASO, bo cena jest rozsądna, czy udać się do jakiegoś niezależnego warsztatu ? Może jest jakiś polecany w Warszawie ?
    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
    -------------------------------------------------------------------------
    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

    Komentarz

    • Krzycho-63
      Rider
      • 2007
      • 628
      • Superb II (3T4)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #3
      Jak dla mnie ta cena nie jest atrakcyjna.Możesz zakupić np. takie coś:

      lub to:

      lub inny dowolny sterownik i podłączyć do fabrycznego zamka.
      Skoda Superb II Ambition
      2.0 TDI CR 170 KM

      https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

      Komentarz

      • _tm_
        RS
        S_OCP Member
        • 2004
        • 2333
        • Superb III (3V3)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CDAA 1.8 TSI 160 KM
        • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

        #4
        Zamieszczone przez Krzycho-63
        Jak dla mnie ta cena nie jest atrakcyjna.Możesz zakupić np. takie coś:

        lub to:

        lub inny dowolny sterownik i podłączyć do fabrycznego zamka.
        Faktycznie, cena zdecydowanie bardziej atrakcyjna. To jakby ktoś znał namiar na warsztat, który mi takie coś zamontuje to bym już w ogóle był happy
        S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
        Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
        -------------------------------------------------------------------------
        O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
        O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
        O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

        Komentarz

        • Krzycho-63
          Rider
          • 2007
          • 628
          • Superb II (3T4)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Podłączenie nie jest zbyt skomplikowane-jeżeli masz trochę smykałki technicznej to sam poradzisz sobie z podłączeniem.Na życzenie kupujacego mogą dołączyć opis co i gdzie podłączyć.Jest również forum i tu napewno ktoś doradzi.
          Skoda Superb II Ambition
          2.0 TDI CR 170 KM

          https://www.facebook.com/kjautoelektronika/

          Komentarz

          • _tm_
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 2333
            • Superb III (3V3)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #6
            Montaż prawdopodobnie jest łatwy i sobie z nim poradzę (dawno temu sam montowałem centralny zamek - siłowniki i centralka - w Matizie), ale mam jedną wątpliwość. W obu tych zestawach jest kluczyk-scyzoryk, który trzeba dorobić i zakodować immobilizer. Gdzie to się robi ? Tylko w ASO, czy kodowanie immobilizera to nie jest żadna wiedza tajemna ?
            S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
            Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
            -------------------------------------------------------------------------
            O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
            O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
            O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

            Komentarz

            Pracuję...