Zaloguj się lub zarejestruj
Logowanie...
Zapamiętaj mnie
Zaloguj się
Przypomnieć hasło lub nazwę użytkownika?
lub
Zarejestruj się
Zaloguj się za pomocą
Facebook
Szukaj tylko w tytułach
Szukaj tylko w Tuning - chiptuning, mechaniczny i wizualny
Szukaj
Zaawansowane wyszukiwanie
Forum
Octavia I (1U)
Octavia II (1Z)
Octavia III (5E)
Octavia IV
Blogi
Artykuły
Grupy
Dzisiejsze posty
Kalendarz
Strona główna
Forum
Octavia I / Octavia Tour (1U)
Tuning - chiptuning, mechaniczny i wizualny
Forum ponownie uruchomione. Tymczasowo nie działa wyszukiwarka w czasie odbudowy.
Cichociemna Octavia 1.8T by leff
Zwiń
X
Zwiń
Posty
Ostatnia aktywność
Zdjęcia
Szukaj
Strona
z
2
Filtr
Czas
Wszystko
Dzisiaj
Ostatni tydzień
Ostatni miesiąc
Pokaż
Wszystko
Tylko dyskusje
Tylko zdjęcia
Tylko wideo
Tylko linki
Tylko ankiety
Tylko zdarzenia
Aktywne filtry:
Wyczyść wszystko
new posts
Poprzednia
1
2
template
Następny
MichalK
Drive
Dołączył:
2004
Posty:
64
Udostępnij
Tweetnij
#1
Cichociemna Octavia 1.8T by leff
22.10.2004, 01:36
Zamieszczone przez
Purchawa
OK. Ma byc Boss, jest Boss
hihihi :lol: super!
Misiek sie rano zorientuje i nam wpier... spusci przy najblizszej okazji... :lol: :lol:
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#2
22.10.2004, 01:14
Cichociemna Octavia 1.8T by leff
ale macie fajnie, moja octa lyka regularnie 12/100 :mrgreen:
Od Moderatora: Temat zostal wydzielony ze wzgledu na odrebna od pierwotnego tematu, interesujaca tresc. :wink:
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#3
22.10.2004, 01:17
Zamieszczone przez
leff
ale macie fajnie, moja octa lyka regularnie 12/100 :mrgreen:
Uhh... To troche sobie spala... :evil: :evil:
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#4
22.10.2004, 01:17
turbo zyje turbo pije a ja jeszcze lubie dolozyc czasami :mrgreen:
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#5
22.10.2004, 01:20
Zamieszczone przez
leff
turbo zyje turbo pije a ja jeszcze lubie dolozyc czasami :mrgreen:
No dobra - to co tam masz za silnik, Sciemniaczu? Bo chyba nie ten co sobie w stopce wpisales? 8)
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#6
22.10.2004, 01:21
oficjalnie ten co w stopce a przez przypadek mi wsadzili 1.8T :mrgreen:
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#7
22.10.2004, 01:26
Zamieszczone przez
leff
oficjalnie ten co w stopce a przez przypadek mi wsadzili 1.8T :mrgreen:
I jeszcze go przez przypadek podlubali pewnie??!! :twisted:
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#8
22.10.2004, 01:27
na razie tylko kilka pierdul jest zrobionych, w kolejce czeka down pipe i chip, no chyba, ze zawiecha mnie do konca wpieni.
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#9
22.10.2004, 01:33
Zamieszczone przez
leff
na razie tylko kilka pierdul jest zrobionych, w kolejce czeka down pipe i chip, no chyba, ze zawiecha mnie do konca wpieni.
No prosze... :mrgreen:
Co to za pierdoly? Napisz jesli to nie tajemnica. :wink:
A co z zawieszeniem kombinujesz?
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#10
22.10.2004, 01:41
dolocik do turbiny zmieniony na element bez zwezki, zwiekszone cisnienie doladowania bo seria dawala 0,4 w porywach.
a co do zawieszenia to amorki pojda na wymiane, chyba sie zdecyduje na bilsteiny b6
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#11
22.10.2004, 01:48
Zamieszczone przez
leff
dolocik do turbiny zmieniony na element bez zwezki, zwiekszone cisnienie doladowania bo seria dawala 0,4 w porywach.
Mierzyles furke na hamowni, moze?
Zamieszczone przez
leff
a co do zawieszenia to amorki pojda na wymiane, chyba sie zdecyduje na bilsteiny b6
Znawcy powiedzieliby - bierz B8, ale IMHO B6 tez jest okej, tyle, ze ja mam slabe porownanie.
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
QBA
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2646
Udostępnij
Tweetnij
#12
22.10.2004, 01:55
Moja pali od 10 w trasie do nawet 18~20 (przy BAAARDZO HARDCOROWEJ JEŹDZIE) po mieście, ale coś za coś
Na co dzień pali 11.8-15.5/100.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#13
22.10.2004, 02:03
Zamieszczone przez
QBA
Moja pali od 10 w trasie do nawet 18~20 (przy BAAARDZO HARDCOROWEJ JEŹDZIE) po mieście, ale coś za coś
Na co dzień pali 11.8-15.5/100.
Jak na 172PS w benzynie to mozna to uznac za wynik zadowalajacy... :wink: :twisted:
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
QBA
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2646
Udostępnij
Tweetnij
#14
22.10.2004, 02:07
To ja nie chce wiedzieć co sie bedzie działo przy ~200 kucykach!!!
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#15
22.10.2004, 02:09
Zamieszczone przez
QBA
To ja nie chce wiedzieć co sie bedzie działo przy ~200 kucykach!!!
Na Twoje szczescie - nie bedzie wiele gorzej.
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
QBA
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2646
Udostępnij
Tweetnij
#16
22.10.2004, 02:14
Mam w planach zrobienie magicznego guzika, który będzie odbierał OCTAVCE troche mocy.
Na co dzień nie potrzeba tyle mocy.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#17
22.10.2004, 09:22
Zamieszczone przez
MiKruS
Mierzyles furke na hamowni, moze?
jeszcze nie
Zamieszczone przez
MiKruS
Znawcy powiedzieliby - bierz B8, ale IMHO B6 tez jest okej, tyle, ze ja mam slabe porownanie.
B8 sa do obnizonych springow a obnizac octe to samobojstwo na polskich drogach. B6 i tak sa wystarczajaco twarde, no i cena tez nie jest niska :?
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
QBA
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2646
Udostępnij
Tweetnij
#18
22.10.2004, 14:52
Dlaczego samobójsto?
Ja mam obniżoną o 40 mm i nie narzekam.
Poza tym przy seryjnym zawieszeniu podczas hamowania przód niebezpiecznie nurkuje
i łatwo pozbyć się miski.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
leff
Elegance
Dołączył:
2004
Posty:
862
Udostępnij
Tweetnij
#19
22.10.2004, 15:19
za czesto jezdze po dziurach, nie chce obnizac a B6 wystarczajaco utwardza zawieche.
czlowiek na ziemi jest tylko sekunde, nie zmieni nic a zostawi burdel
Komentarz
Wyślij
Anuluj
arci9
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2007
Udostępnij
Tweetnij
#20
22.10.2004, 18:19
Zamieszczone przez
leff
za czesto jezdze po dziurach, nie chce obnizac a B6 wystarczajaco utwardza zawieche.
Leff, a Ty przypadkiem nie kombi jeździsz z rej. WN......?
Dzisiaj na ursynowie taka pomykał i chwilę się za nią trzymałem...a całkiem nieźle szła
)
Komentarz
Wyślij
Anuluj
misiekwaw
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7715
Auto:
Ford
Udostępnij
Tweetnij
#21
22.10.2004, 18:53
Zamieszczone przez
arci9
Leff, a Ty przypadkiem nie kombi jeździsz z rej. WN......?
Dzisiaj na ursynowie taka pomykał i chwilę się za nią trzymałem...a całkiem nieźle szła
)
raczej WX :mrgreen:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
Wyślij
Anuluj
arci9
RS
Dołączył:
2004
Posty:
2007
Udostępnij
Tweetnij
#22
22.10.2004, 19:50
Zamieszczone przez
MisiekWAW
Zamieszczone przez
arci9
Leff, a Ty przypadkiem nie kombi jeździsz z rej. WN......?
Dzisiaj na ursynowie taka pomykał i chwilę się za nią trzymałem...a całkiem nieźle szła
)
raczej WX :mrgreen:
..tak też można było się domyśleć..
ops:
a ty co rodzina WX ? :mrgreen:
Komentarz
Wyślij
Anuluj
misiekwaw
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7715
Auto:
Ford
Udostępnij
Tweetnij
#23
22.10.2004, 19:55
Zamieszczone przez
arci9
..tak też można było się domyśleć..
ops:
a ty co rodzina WX ? :mrgreen:
w pewnym sensie rodzina WX ale my nie rodzina :mrgreen:
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
Wyślij
Anuluj
MiKruS
RS
S_OCP Member
Dołączył:
2004
Posty:
7976
Udostępnij
Tweetnij
#24
23.10.2004, 07:34
Zamieszczone przez
QBA
Ja mam obniżoną o 40 mm i nie narzekam.
Ooo! I masz chyba takie felgi jak ja, czyli Enzo V 16", o ile dobrze widze w avatarze.
Ciekawi mnie jak to wyglada na zywo.
Mam nadzieje, ze bedziemy mieli okazje spotkac sie na ktoryms z najblizszych spotow OCP. 8)
TDI 205PS
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Maicroft
Moderator
S_OCP Member
Moderatorr
Dołączył:
2004
Posty:
25757
Auto:
Audi
Udostępnij
Tweetnij
#25
23.10.2004, 09:09
Zamieszczone przez
MiKruS
Ooo! I masz chyba takie felgi jak ja, czyli Enzo V 16", o ile dobrze widze w avatarze.
Ciekawi mnie jak to wyglada na zywo.
Jak zobaczylem tego avantara to wlasnie mocno sie zastanawialem kogo ta Octa jest
Bo bardzo podobnie wygladaja.
Komentarz
Wyślij
Anuluj
Poprzednia
1
2
template
Następny
Pracuję...
Tak
Nie
OK
OK
Anuluj
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎
☕
Komentarz