weitec widac po napisach :wink: , używka, pytanie tylko jak mocno uklepane są :szeroki_usmiech , widze ze zagoszczą w tdi.....bedzie sie działo :lol: :wink:
one nie tylko obnizaja ale i utwardzaja - wlasnie po to zeby tak nie bylo
wiesz -35mm jestem w stanie sobie jeszcze wyobrazić, ale już -50mm to dla mnie lekki hardcore, co prawda na serii najgorszym możliwym wyborem jest nagłe hamowanie przed garbem itp, bo nura daje niesamowitego, ale -50mm na drogach na których zdarza mi się przytrzeć opadniętą nieco osłona, sobie nie wyobrażam.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
one nie tylko obnizaja ale i utwardzaja - wlasnie po to zeby tak nie bylo
oczywiście masz rację tylko po przeczytaniu tego wątku nie widzę nigdzie info do jakich amortyzatorów chcesz te springi założyć?
jeśli do seryjnych to powiem Ci z własnego doświadczenia:
założyłem sprężyny eibacha -30mm do seryjnych amorów z przebiegiem 60kkm i nie pamiętam dokładnie ile wytrzymałem ale po około tygodniu, dwóch miałem dosyć bo bujanie było gorsze jak na serii tylko częstotliwość się zmieniła.
Przy seryjnych sprężynach i jakimś tam przebiegu, amortyzatory sobie nie radzą a jeśli wkładasz twardsze to będzie naprawdę źle
A dla kolegów którzy twierdzą że obniżenie auta równa się pęknięta miska to pragnę donieść że są w bardzo dużym błędzie. Oczywiście zależy od warunków w jakich się auto porusza ale jeżdżę po Warszawie, okolicach jak i po Polsce od kilku lat na obniżeniu -30mm i miska cała mój styl jazdy od kapeluszowego plasuje się zupełnie po drugiej stronie skali :diabelski_usmiech
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Grzechu, wszystko zajebiaszczo.. ale jak np w moim przypadku... na seryjnych sprezynach i b6 przy zjezdzie do garazu tre spodem zderzaka... to co byloby po chocby sprezynach od Rsa?
fakt, po samych twardszych amorkach jest mega roznica na "policjantach"
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
one nie tylko obnizaja ale i utwardzaja - wlasnie po to zeby tak nie bylo
oczywiście masz rację tylko po przeczytaniu tego wątku nie widzę nigdzie info do jakich amortyzatorów chcesz te springi założyć?
jeśli do seryjnych to powiem Ci z własnego doświadczenia:
założyłem sprężyny eibacha -30mm do seryjnych amorów z przebiegiem 60kkm i nie pamiętam dokładnie ile wytrzymałem ale po około tygodniu, dwóch miałem dosyć bo bujanie było gorsze jak na serii tylko częstotliwość się zmieniła.
Przy seryjnych sprężynach i jakimś tam przebiegu, amortyzatory sobie nie radzą a jeśli wkładasz twardsze to będzie naprawdę źle
A dla kolegów którzy twierdzą że obniżenie auta równa się pęknięta miska to pragnę donieść że są w bardzo dużym błędzie. Oczywiście zależy od warunków w jakich się auto porusza ale jeżdżę po Warszawie, okolicach jak i po Polsce od kilku lat na obniżeniu -30mm i miska cała mój styl jazdy od kapeluszowego plasuje się zupełnie po drugiej stronie skali :diabelski_usmiech
witam
tzn. zobacze po zimie czy bede zmienial amorki czy nie. przed zakupem skody jezdzilem golfem III na sprezynkach -40 i seryjnych amorach (fele 16") i jakos dawalem rade :diabelski_usmiech
marcello, sprężyna obniżająca o -35 do seryjnego amora, pasuje jak świni siodło.
Jednym słowem obniżysz sobie auto, ale właściwości jezdne będziesz miał do dupy :!:
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 BMW serii 3... Radość z jazdy.
marcello, sprężyna obniżająca o -35 do seryjnego amora, pasuje jak świni siodło.
Jednym słowem obniżysz sobie auto, ale właściwości jezdne będziesz miał do dupy :!:
z tego co ja wiem to do -40 mozna stosowac seryjne amorki - ponizej juz z krotkim skokiem
co ja wiem to do -40 mozna stosowac seryjne amorki
można oczywiście jeździć na seryjnym amorze.. słyszałem o takich, którzy robią to przy obniżeniach większych niż 40mm. Tu nie chodzi o to czy auto na takim zestawie pojedzie tylko w jaki sposób to zrobi :wink:
Tu masz zdjęcia mojej Octavii: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20760 - zawieszenie Koni Sport, ktore obniza o 30 lub 35 mm (nie pamietam dokladnie) i felgi 17". Generalnie nie jest wcale zbyt nisko. Od kiedy zalozylem to zawieszenie to o nic nie zawadzilem, a wczesniej buda tak sie bujala, ze co chwila w cos uderzalem.
tak na oko wysokosc zblizona do mojej na sprezynach od RSa
Podzielę się z wami moimi doświadczeniami związanymi z zestawem seryjny amor + springi -35mm. A wiec tak, posiadając seryjne amory (olejowe) i zakładając do tego sprężyny -35 to możemy być przygotowani na to, że amortyzatory szybko się wyleją (moje olejowe wytrzymały tydzień), rozwiązaniem na to są amory gazowe, najbardziej sprawdzonymi były KYB Exel - G (nie wiem czy dobrze pamiętam), bynajmniej były to KYB gazowe, te amortyzatory znosiły bardzo dobrze glebę, jeździłem na nich prawie 2 lata i zrobiłem jakieś 30 000km bez najmniejszych problemów. Tak więc jeśli ktoś chce założyć na seryjne amory (olejowe) te sprężyny to niech się nad tym dwa razy zastanowi, bo prędzej czy później znów nie musiał jechać do warsztatu i drugi raz płacił, ale tym razem za zmianę nie sprężyn, a amorów.
W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Tu masz zdjęcia mojej Octavii: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20760 - zawieszenie Koni Sport, ktore obniza o 30 lub 35 mm (nie pamietam dokladnie) i felgi 17". Generalnie nie jest wcale zbyt nisko. Od kiedy zalozylem to zawieszenie to o nic nie zawadzilem, a wczesniej buda tak sie bujala, ze co chwila w cos uderzalem.
tak na oko wysokosc zblizona do mojej na sprezynach od RSa
a w ogóle to ładna
Dzięki :bow
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
witam,
moja octa.obnizona o -35 sprezynki KONI i zwykle amory
dotychczas bez zadnych problemow,nie nurkyje przy hamowaniu i nie podnosi przodu przy ruszaniu ....a noge mam bardzo cieszka .... http://forum.octaviaclub.pl/album_page.php?pic_id=4608
:diabelski_usmiech
witam,
moja octa.obnizona o -35 sprezynki KONI i zwykle amory
dotychczas bez zadnych problemow,nie nurkyje przy hamowaniu i nie podnosi przodu przy ruszaniu ....a noge mam bardzo cieszka .... http://forum.octaviaclub.pl/album_page.php?pic_id=4608
:diabelski_usmiech
a za szybki nie czepiaja sie ?? jaki rozmiar felgi ??
Komentarz