Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"
No to żeś się popisał :P. Chłopaki dobrze Ci radzą - poczytaj na innych forach o tym tunerze, a jak już koniecznie chcesz się oprzeć na stronie www to lepiej zajrzyj do merytorycznej zakładki "projekty / benzyna", a nie czepiasz się designu strony.
[ Dodano: Pon 22 Lis, 10 00:16 ]
Zamieszczone przez kross12
Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu.
I to dobitnie świadczy o Twojej znajomości tematu.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
kolego kross12 jak tunera oceniac po www to wspolczuje Tobie... bo kobiete to chyba przez metki na ciuchach wybrales :lol:
GTO (digitun) to jeden z najlepszych specialistow w PL jesli chodzi o projekty benzynowe.
Kiedys sam moich znajomych wysylalem tam jak trzeba bylo utrubic VR6 czy grubo zmodzic 1.8t.
On nie musi miec ladnej www...on nawet wogule nie musi sie reklamowac. Roboty ma tyle ze hoho....
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"
No to żeś się popisał :P. Chłopaki dobrze Ci radzą - poczytaj na innych forach o tym tunerze, a jak już koniecznie chcesz się oprzeć na stronie www to lepiej zajrzyj do merytorycznej zakładki "projekty / benzyna", a nie czepiasz się designu strony.
[ Dodano: Pon 22 Lis, 10 00:16 ]
Zamieszczone przez kross12
Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu.
I to dobitnie świadczy o Twojej znajomości tematu.
No to zajebałem z kapiszona ops: ....Sorry ,mój błąd że nie sprawdziłem, z drugiej strony na OCP ciągle czytam o Rogalu i CS. Co do strony, to tak jak mówiłem jest to pierwszy kontakt z klientem i wizytówka każdej firmy. Wybierając tunera trzeba mieć do niego zaufanie, a strona którą ma ten Pan nie wzbudza u mnie żadnego zaufania wręcz śmiech. Być może jest to świetny tuner ale zaglądając na stronę np. CS w projektach znajdziemy takie auta jak Q7, A5, A6 Evo X a stronie digitun.pl mamy Calibre...
Teraz nasuwa się pytanie, jedziesz do gościa który robi Calibry czy firmy która robi nowe auta klasy wyższej? Ja wybieram drugą opcje bo to że ktoś zostawia nowe A6 o czymś świadczy - stąd moja opinia, która jak się okazało była niewłaściwa
Ja tam nie wiem na temat innych tunerów. Sam robiłem autko w comsport i naprawde jestem zadowolony. Zero problemów a różnice naprawde czuć.
Nie namawiam ale polecam ich każdemu.
Ja tam nie wiem na temat innych tunerów. Sam robiłem autko w comsport i naprawde jestem zadowolony. Zero problemów a różnice naprawde czuć.
Nie namawiam ale polecam ich każdemu.
I brawo tylko ze Compoty robią dla tłumów a Digitun tylko dla wybranych znających temat tuningu elektronicznego i mechaniocznego- taki tajemny krąg. A auta z jego stajni jadą oj jadą
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Co do strony, to tak jak mówiłem jest to pierwszy kontakt z klientem i wizytówka każdej firmy. Wybierając tunera trzeba mieć do niego zaufanie, a strona którą ma ten Pan nie wzbudza u mnie żadnego zaufania wręcz śmiech
Są taki branże i tacy specjaliści że strona im do niczego nie jest potrzebna, ot, żeby daleko nie szukać jeden z najlepszych tapicerów samochodowych w Warszawce. http://www.autofotel.neostrada.pl/index.html
Ludziom się wydaje że jak jest wypasiona strona to i usługi są super - a to nie jest prawda.
Zamieszczone przez kross12
Ja wybieram drugą opcje bo to że ktoś zostawia nowe A6 o czymś świadczy
to świadczy o tym że koleś korzystał z googla a tuningiem się zainteresował bo lubi być na trendy :lol: O niczym to nie świadczy - poza tym że mogli mu sp$%^ brykę ;-), ale kto bogatemu zabroni
Ja tam nie wiem na temat innych tunerów. Sam robiłem autko w comsport i naprawde jestem zadowolony. Zero problemów a różnice naprawde czuć.
Nie namawiam ale polecam ich każdemu.
I brawo tylko ze Compoty robią dla tłumów a Digitun tylko dla wybranych znających temat tuningu elektronicznego i mechaniocznego- taki tajemny krąg. A auta z jego stajni jadą oj jadą
Dzisiaj byłem u Digitun'a...
Niestety...
Nie podejmie się 1.8 TSI bo tegoroczne modele mają zabezpieczenie antytuningowe.
Powiedział, że może w przyszłym roku zainwestuje w moduł, który da radę wirusować te silniki...
Stąd Digitun odpada
A skądinąd całkiem sympatyczny koleś Pogadaliśmy sobie
Zostaje ew. Compsport albo Dynosoft...
Albo...
Podzwonię i popytam...
Montowali, ale przed FL. Po FL wszystkie 1.8TSI to CDAA. MY2010 nie mają tuning protection.
Dobrze odczytuje info, że CDAA da się bez problemu zawirusować ?
Czy to też zależy od rocznika? Mój jest 2009r, ale rok modelowy powinien być 2010 (grudzień).
Montowali, ale przed FL. Po FL wszystkie 1.8TSI to CDAA. MY2010 nie mają tuning protection.
Dobrze odczytuje info, że CDAA da się bez problemu zawirusować ?
Czy to też zależy od rocznika? Mój jest 2009r, ale rok modelowy powinien być 2010 (grudzień).
Nie wiem jak z najnowszymi egzemplarzami, ale MY2010 z datą produkcji 2009 (czyli tak jak u Ciebie i u mnie) da się zawirusować.
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
Spili, to jeśli masz model auta z tego roku to chyba inny symbol silnika powinieneś wybrać...? chyba, że w Octavce montowali silniki BZB jeszcze...
Tak jak pisałem wcześniej dopiero ją odbieram z salonu w ciągu max 10 dni.
A przy rejestracji na forum sam nie wiedziałem który jest który ..
Już poprawione THX.
W czasie rozmowy z CompSportem powiedzieli że na 100% w tym co będę odbierał będzie AT Protection.
Ale dla nich to żaden problem. Mają już odpowiednie moduły, które przegryzają się przez ATP
I dowiedziałem się że oficjalnie robią wirusy w autoryzowanych serwisach VW w Polsce dla Kulczyka gdzie VW daje na to dealerską gwarancję.
No nie ukrywam, że ten argument do mnie przemawia najbardziej.
Powiedział mi też że ten silnik max może być podkręcony do 220KM ale tak wysoko ja nie chcę robić... Zresztą każdy egzemplarz inaczej się kręci. Mówi że miał też ten silnik gdzie nie szło zrobić nawet 200KM.
Po odbiorze z salonu mam nakręcić około 3-4k km i dopiero ich odwiedzić...
CS w Łodzi 2 500 zł
CS w Krakowie 2 000 - 2 500 zł w zależności jak będzie z nią szło...
I cały dzień roboty. Nie ma szans zrobić tego w 1-2h
A czemu pytasz w oddzialach, a nie w centrali w BB ?? Te auta i tak Patryk z Szymkiem robia, oddzialy i tak wysylaja soft do centrali - chyba ze cos sie zmienilo w ostatnim czasie.
CS w Łodzi 2 500 zł
CS w Krakowie 2 000 - 2 500 zł w zależności jak będzie z nią szło...
I cały dzień roboty. Nie ma szans zrobić tego w 1-2h
A czemu pytasz w oddzialach, a nie w centrali w BB ?? Te auta i tak Patryk z Szymkiem robia, oddzialy i tak wysylaja soft do centrali - chyba ze cos sie zmienilo w ostatnim czasie.
Do Bielska mam najbliżej od siebie i od nich właśnie zacząłem swoje telefony
A o nich nie piszę bo od 2 dni nikt tam telefonu nie odbiera
No i dzisiaj się do chłopaków dodzwoniłem...
Fajnie się pogadało
Powiedzieli co chciałem wiedzieć...
Rozjeździć slinki przez około 3-4000 km i jechac do nich.
To czego jeszcze nie wiedziałem to jego pytanie na jakim paliwie będę jeździł.
Czy 95 czy 98?
Hmmmm...
Okazało się że inaczej robią program pod 95 a inaczej pod 98.
95 to nieco mniej kucy...
Komentarz