Dla TDI
350zl olej, robota filtry olej, powietrze po 15kkm
Po 30: olej, filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwo - 320zl + robocizna.
Czemu kazdy to liczy na dystansie 30kkm, przeliczmy to na dystancie 100-150kkm, bo tyle bedzie sie jezdzic autem.
I jeszcze raz, QG1 wcale nie oznacza ze wymiana bedzie po 30kkm, moze byc po 20kkm i wtedy po 20kkm zostawiamy 600-700zl, czy ASO za kazdym razem wymienia filtr powietrza i paliwa co 30kkm, chyba nie, bo tego nie ma w rozpisce, wiec juz schodze z cena.
Ja mimo wszystko wyznaje zasade zmiany oleju czesciej, a przynajmniej raz w roku, fakt jak ktos w 2 lata zrobi 20kkm, to moze i nie ma sensu wymiany oleju wczesniej, ja w 2 lata mam 50-70kkm :roll:
350zl olej, robota filtry olej, powietrze po 15kkm
Po 30: olej, filtr oleju, powietrza, kabinowy, paliwo - 320zl + robocizna.
Czemu kazdy to liczy na dystansie 30kkm, przeliczmy to na dystancie 100-150kkm, bo tyle bedzie sie jezdzic autem.
I jeszcze raz, QG1 wcale nie oznacza ze wymiana bedzie po 30kkm, moze byc po 20kkm i wtedy po 20kkm zostawiamy 600-700zl, czy ASO za kazdym razem wymienia filtr powietrza i paliwa co 30kkm, chyba nie, bo tego nie ma w rozpisce, wiec juz schodze z cena.
Ja mimo wszystko wyznaje zasade zmiany oleju czesciej, a przynajmniej raz w roku, fakt jak ktos w 2 lata zrobi 20kkm, to moze i nie ma sensu wymiany oleju wczesniej, ja w 2 lata mam 50-70kkm :roll:
Komentarz