Pytałem już wczesniej czy można virusować octavie która ma 275 000 km przebiegu nie chce dużych przyrostów mocy 115-120 kucy starczy w zupełności i poradzono mi wynienić wtryski najlepiej do ASV
Moje pytanie brzmi tak czy opłaca sie zmieniać całe wtryski od ASV czy lepiej dać nowe końcówki 216do moich wtrysków AGR co da lepszy efekt?
Czy trzeba po wymianie wtrysków zmieniać coś w sofcie? czy wystarczy ustawić kont na pompie i heja
Masz nowe koncowki
Pompiarz ustawi cisnienia 220/300
W przypadku asv nie wiadomo jakie beda korekcje, a i cisnienie moze nie byc takie jak w oryginalach czyli tez trzeba oddawac do pompiarza i regulowac. No i szpryca jest mniejsza bo 205 a nie 216
Po wymianie opoznil mi sie kat wtrysku i zmniejszyla dawka paliwa.
216tki ok 750zl + ja placilem w Kobiorze w serwisie Boscha za przekladke i regulacje ~100zl
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Soft oryginalny bo nie mam juz pieniedzy na program Narazie musze dosc dlaczego turbo dmucha tylko 0,7bara zamiast ok 0,85 no i przeplywomierz przez to kuleje. Ale wrazenia pozytywne. Napewno cos sie "odetkalo" i jezdzi sie przyjemniej ale po tygodniu znowu mało... :diabelski_usmiech
Jak wtryski sa sprawdzone to powinienes zblizyc sie do seryjnych parametrow 110tki na ASV. A 216tki sa lepsza baza do nastepnych modyfikacji ale i one staja sie waskim gardlem po granicy 170KM :P
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
bradley, sorry ale od kiedy przeplywka kuleje od tego, ze turbo dmucha mniej niz seria. ? ? co TY wogole piszesz. ?
kruk4, wkładaj wtryski asv np. używane z pewnego samochodu z małym przegiebiem w dobrej cenie, badź składaj 216 jeśli jest jakiś cień nadzieje, że planujesz dalsze modyfikacje mechaniczne. I obowiązkowo robisz po tej zmainie program i odczujesz, że to nie ten samochód. Przy większych szprycach obowiązkowa jest korekta ze względu na ilość dawkowanego paliwa. jak będzie za Tobą chumra to i geometria w turbo długo nie pochula.
bradley, sorry ale od kiedy przeplywka kuleje od tego, ze turbo dmucha mniej niz seria. ? ? co TY wogole piszesz. ?
Takie rzeczy mozna wyczytac na forum vwgolfa w dziale diagnostyki. Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza. Czy przeplywomierz obcina swoje dawki? Nie, mierzy jak szalony. Duzo powietrza, a koksu malo Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci przeplywki.
Zamieszczone przez Doba
geometria w turbo długo nie pochula.
w AGR nie ma VNT.
Po zmianie na 216tki zadnego batorego nie zobaczylem
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Jak masz mozliwosc na kilka dni zostawic auto niejezdzace to wysylaj swoje spryce na przebudowe na koncowkach 216. Jak musi ciagle jezdzic to wkladaj sprawdzone ASV. Na Twojej turbinie roznica bedzie minimalna na korzysc 216. Oba by wykorzystac w pelni potencjal potrzebuja dobrego zestrojenia....
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza.
w celu jakim bo nie kumam. jeśli auto łapie notlaufa, wkładać mu wtryski "dwa numery" za duże to lekko mówiąc max głupota. poza tym poczytaj jeszcze trochę to abc i inne a dowiesz się że na pewne wartości mierzone ma wpływ kilka innych rzeczy.
Zamieszczone przez Doba
kruk4, wkładaj wtryski asv np. używane z pewnego samochodu z małym przegiebiem w dobrej cenie, badź składaj 216 jeśli jest jakiś cień nadzieje, że planujesz dalsze modyfikacje mechaniczne. I obowiązkowo robisz po tej zmainie program i odczujesz, że to nie ten samochód. Przy większych szprycach obowiązkowa jest korekta ze względu na ilość dawkowanego paliwa. jak będzie za Tobą chumra
dokładnie tak
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
dobrygrzeswawa, a ja nie pisze, ze mi lapie mi notlaufy bo nie lapal i nie lapie zadnych.
wydawało mi się że to o Twoim aucie :
Zamieszczone przez bradley
Narazie musze dosc dlaczego turbo dmucha tylko 0,7bara zamiast ok 0,85 no i przeplywomierz przez to kuleje.
Zamieszczone przez bradley
Takie rzeczy mozna wyczytac na forum vwgolfa w dziale diagnostyki. Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza. Czy przeplywomierz obcina swoje dawki? Nie, mierzy jak szalony. Duzo powietrza, a koksu malo Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci przeplywki.
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Odnosnie mojego auta w drugiej wypowiedzi to to zdanie:
Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci :wink:
I wytlumacz mi jak przeplywomierz moze dawac wartosci dla defaultowego cisnienia doladowania, skoro tego cisnienia brakuje w ukladzie ssacym. Jak dla mnie opinia z vwgolf jest prawdziwa. Co innego gdyby turbo pompowalo co pompowac ma, a przeplywomierz mierzyl male wartosci, wtedy jest dupniety. Ale skoro brakuje cisnienia doladowania to przeplywomierz mierzy mniejsze wartosci (aktualne).
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
bradley, chyba źle się zrozumieliśmy.
Interpretując to w inny sposób (chyba poprawny) to masz za niskie ciśnienie doładowania i dlatego przepływomierz pokazuje Ci mniejsze wartości
a nie że masz za niskie ciśnienie doładowania ponieważ przepływomierz pokazuje za małe wartości
Jeśli pierwsze zdanie zdanie jest prawdziwe to chyba nie ma sensu czytać dalej :wink:
Zamieszczone przez bradley
I wytlumacz mi jak przeplywomierz moze dawac wartosci dla defaultowego cisnienia doladowania, skoro tego cisnienia brakuje w ukladzie ssacym
Przepływomierz to inaczej miernik masy powietrza zasysanego. Silnik spalinowy podczas pracy zużywa paliwo i powietrze więc nigdy przepływomierz nie pokaże wartości zerowej.
W sumie to wyjaśniłeś sobie to sam w ostatnim zdaniu
Zamieszczone przez bradley
Ale skoro brakuje cisnienia doladowania to przeplywomierz mierzy mniejsze wartosci (aktualne).
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
powiedzcie mi co należy zrobić po wymianie na wtryski ASV (sprawdzone)
zmienić kąt wtrysku?
zmieniać coś w komputerze?
ustawiać coś na pompie?
czy wtryski agr bedą dobrą bazą pod końcówki wtrysków 216?
Nic ze zmian mechanicznych opisanych przez Ciebie nie trzeba robic. Tylko podjechac na zrobienie virusa. Tam tylko powiedzieć co było robione i i oni dalje beda wiedziec jak i ktora mape ustawic,
bradley, chyba źle się zrozumieliśmy.
Interpretując to w inny sposób (chyba poprawny) to masz za niskie ciśnienie doładowania i dlatego przepływomierz pokazuje Ci mniejsze wartości
Toz to mowie tak od poczatku a wy sie czepiacie... :diabelski_usmiech
A co do wymiany i programu. To ja wymienilem, jezdze, nic nie dymi, nic sie nie dzieje. Zbieram na program to bede wirusowal.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj! Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Siemka. Pisze tutaj żeby nie zakładac nowego tematu mam Skode 1.9TDI ALH 90KM. Chcę teraz zapodać chip. Czyli wyjdzie ok 120KM. Ale tak się zastanawiam czy może tych 216 nie zakładać i wtedy zchipować. Co Wy na to? Ile się wyciagnie wtedy z jednostki? jakie koszty tego będą? I czy nie wyrządzi mi taka modyfikacja szkód typu uszkodzona turbina, sprzęgło, skrzynia itp bo moc wyjdzie pewnie ok 140. pozdro
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz