wtryski ASV do mojej AGR?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • obo62
    Classic
    • 2010
    • 16

    wtryski ASV do mojej AGR?

    smash!, witaj kolego
    obo62
  • kruk4
    Rider
    • 2008
    • 656

    #2
    wtryski ASV do mojej AGR?

    Pytałem już wczesniej czy można virusować octavie która ma 275 000 km przebiegu nie chce dużych przyrostów mocy 115-120 kucy starczy w zupełności i poradzono mi wynienić wtryski najlepiej do ASV
    Moje pytanie brzmi tak czy opłaca sie zmieniać całe wtryski od ASV czy lepiej dać nowe końcówki 216do moich wtrysków AGR co da lepszy efekt?
    Czy trzeba po wymianie wtrysków zmieniać coś w sofcie? czy wystarczy ustawić kont na pompie i heja

    z góry dziekuje za porady
    OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
    MOJE CAR AUDIO
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

    Komentarz

    • bradley
      L&K
      • 2008
      • 1465

      #3
      Daj koncowki do swoich AGRow

      Masz nowe koncowki
      Pompiarz ustawi cisnienia 220/300

      W przypadku asv nie wiadomo jakie beda korekcje, a i cisnienie moze nie byc takie jak w oryginalach czyli tez trzeba oddawac do pompiarza i regulowac. No i szpryca jest mniejsza bo 205 a nie 216
      Po wymianie opoznil mi sie kat wtrysku i zmniejszyla dawka paliwa.

      216tki ok 750zl + ja placilem w Kobiorze w serwisie Boscha za przekladke i regulacje ~100zl
      VW Vento 1.9TDI 1Z ++
      Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
      Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

      Komentarz

      • kruk4
        Rider
        • 2008
        • 656

        #4
        a soft orginalny? jakies inne opinie
        zaznaczam ze kolega z forum sprzedaje wtryski ASV za 600 zł używane
        czy lepiej dołozyć na nowe końcówki
        OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
        MOJE CAR AUDIO
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          Soft oryginalny bo nie mam juz pieniedzy na program Narazie musze dosc dlaczego turbo dmucha tylko 0,7bara zamiast ok 0,85 no i przeplywomierz przez to kuleje. Ale wrazenia pozytywne. Napewno cos sie "odetkalo" i jezdzi sie przyjemniej ale po tygodniu znowu mało... :diabelski_usmiech

          Jak wtryski sa sprawdzone to powinienes zblizyc sie do seryjnych parametrow 110tki na ASV. A 216tki sa lepsza baza do nastepnych modyfikacji ale i one staja sie waskim gardlem po granicy 170KM :P
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • kruk4
            Rider
            • 2008
            • 656

            #6
            mi 120 kucy starczy poważnie .... :diabelski_usmiech
            OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
            MOJE CAR AUDIO
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

            Komentarz

            • Doba
              Rider
              S_OCP Member
              • 2007
              • 357
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #7
              bradley, sorry ale od kiedy przeplywka kuleje od tego, ze turbo dmucha mniej niz seria. ? ? co TY wogole piszesz. ?

              kruk4, wkładaj wtryski asv np. używane z pewnego samochodu z małym przegiebiem w dobrej cenie, badź składaj 216 jeśli jest jakiś cień nadzieje, że planujesz dalsze modyfikacje mechaniczne. I obowiązkowo robisz po tej zmainie program i odczujesz, że to nie ten samochód. Przy większych szprycach obowiązkowa jest korekta ze względu na ilość dawkowanego paliwa. jak będzie za Tobą chumra to i geometria w turbo długo nie pochula.
              MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

              Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


              # # # # # # # # # # #

              Moja O2
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

              Komentarz

              • bradley
                L&K
                • 2008
                • 1465

                #8
                Zamieszczone przez Doba
                bradley, sorry ale od kiedy przeplywka kuleje od tego, ze turbo dmucha mniej niz seria. ? ? co TY wogole piszesz. ?
                Takie rzeczy mozna wyczytac na forum vwgolfa w dziale diagnostyki. Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza. Czy przeplywomierz obcina swoje dawki? Nie, mierzy jak szalony. Duzo powietrza, a koksu malo Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci przeplywki.
                Zamieszczone przez Doba
                geometria w turbo długo nie pochula.
                w AGR nie ma VNT.

                Po zmianie na 216tki zadnego batorego nie zobaczylem
                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                Komentarz

                • rob555
                  Rider
                  • 2006
                  • 748

                  #9
                  Jak masz mozliwosc na kilka dni zostawic auto niejezdzace to wysylaj swoje spryce na przebudowe na koncowkach 216. Jak musi ciagle jezdzic to wkladaj sprawdzone ASV. Na Twojej turbinie roznica bedzie minimalna na korzysc 216. Oba by wykorzystac w pelni potencjal potrzebuja dobrego zestrojenia....
                  pozdrawiam

                  Diagnostyka i tuning
                  hybrydowe wtryski i turbiny
                  programy na ulice jak i do sportu

                  Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                  www.tune-up.pl

                  HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                  Komentarz

                  • Doba
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 357
                    • Octavia III (5E3)
                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez bradley
                    Takie rzeczy mozna wyczytac na forum vwgolfa w dziale diagnostyki.
                    No właśnie wyczytać, a przeżyć i i przepraktykować to inna bajka. Czytając fora nie zostaniesz uczonym.

                    Co do VNT to nie spojrzałem dokładnie na kod silnika, zwracam honor.
                    MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                    Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                    # # # # # # # # # # #

                    Moja O2
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                    Komentarz

                    • DGW
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 2330

                      #11
                      Zamieszczone przez bradley
                      Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza.
                      w celu jakim bo nie kumam. jeśli auto łapie notlaufa, wkładać mu wtryski "dwa numery" za duże to lekko mówiąc max głupota. poza tym poczytaj jeszcze trochę to abc i inne a dowiesz się że na pewne wartości mierzone ma wpływ kilka innych rzeczy.
                      Zamieszczone przez Doba
                      kruk4, wkładaj wtryski asv np. używane z pewnego samochodu z małym przegiebiem w dobrej cenie, badź składaj 216 jeśli jest jakiś cień nadzieje, że planujesz dalsze modyfikacje mechaniczne. I obowiązkowo robisz po tej zmainie program i odczujesz, że to nie ten samochód. Przy większych szprycach obowiązkowa jest korekta ze względu na ilość dawkowanego paliwa. jak będzie za Tobą chumra
                      dokładnie tak
                      NFPNorth-West
                      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                      WARSZTAT www.dsize.pl
                      ->
                      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        dobrygrzeswawa, a ja nie pisze, ze mi lapie mi notlaufy bo nie lapal i nie lapie zadnych.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • DGW
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 2330

                          #13
                          Zamieszczone przez bradley
                          dobrygrzeswawa, a ja nie pisze, ze mi lapie mi notlaufy bo nie lapal i nie lapie zadnych.
                          wydawało mi się że to o Twoim aucie :
                          Zamieszczone przez bradley
                          Narazie musze dosc dlaczego turbo dmucha tylko 0,7bara zamiast ok 0,85 no i przeplywomierz przez to kuleje.
                          Zamieszczone przez bradley
                          Takie rzeczy mozna wyczytac na forum vwgolfa w dziale diagnostyki. Jak silnik lapie notlaufa w wyniku przeladowania to popatrz na wartosci przeplywomierza. Czy przeplywomierz obcina swoje dawki? Nie, mierzy jak szalony. Duzo powietrza, a koksu malo Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci przeplywki.
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz

                          • bradley
                            L&K
                            • 2008
                            • 1465

                            #14
                            Odnosnie mojego auta w drugiej wypowiedzi to to zdanie:
                            Skoro nie ma zadanego cisnienia to nie ma zadanych wartosci :wink:
                            I wytlumacz mi jak przeplywomierz moze dawac wartosci dla defaultowego cisnienia doladowania, skoro tego cisnienia brakuje w ukladzie ssacym. Jak dla mnie opinia z vwgolf jest prawdziwa. Co innego gdyby turbo pompowalo co pompowac ma, a przeplywomierz mierzyl male wartosci, wtedy jest dupniety. Ale skoro brakuje cisnienia doladowania to przeplywomierz mierzy mniejsze wartosci (aktualne).
                            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #15
                              bradley, chyba źle się zrozumieliśmy.
                              Interpretując to w inny sposób (chyba poprawny) to masz za niskie ciśnienie doładowania i dlatego przepływomierz pokazuje Ci mniejsze wartości
                              a nie że masz za niskie ciśnienie doładowania ponieważ przepływomierz pokazuje za małe wartości
                              Jeśli pierwsze zdanie zdanie jest prawdziwe to chyba nie ma sensu czytać dalej :wink:


                              Zamieszczone przez bradley
                              I wytlumacz mi jak przeplywomierz moze dawac wartosci dla defaultowego cisnienia doladowania, skoro tego cisnienia brakuje w ukladzie ssacym
                              Przepływomierz to inaczej miernik masy powietrza zasysanego. Silnik spalinowy podczas pracy zużywa paliwo i powietrze więc nigdy przepływomierz nie pokaże wartości zerowej.
                              W sumie to wyjaśniłeś sobie to sam w ostatnim zdaniu
                              Zamieszczone przez bradley
                              Ale skoro brakuje cisnienia doladowania to przeplywomierz mierzy mniejsze wartosci (aktualne).
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • kruk4
                                Rider
                                • 2008
                                • 656

                                #16
                                powiedzcie mi co należy zrobić po wymianie na wtryski ASV (sprawdzone)
                                zmienić kąt wtrysku?
                                zmieniać coś w komputerze?
                                ustawiać coś na pompie?
                                czy wtryski agr bedą dobrą bazą pod końcówki wtrysków 216?
                                OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
                                MOJE CAR AUDIO
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

                                Komentarz

                                • Doba
                                  Rider
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 357
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                  #17
                                  Nic ze zmian mechanicznych opisanych przez Ciebie nie trzeba robic. Tylko podjechac na zrobienie virusa. Tam tylko powiedzieć co było robione i i oni dalje beda wiedziec jak i ktora mape ustawic,
                                  MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                                  Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                                  # # # # # # # # # # #

                                  Moja O2
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                                  Komentarz

                                  • Arek
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 3143

                                    #18
                                    jak juz sie zdecydujesz na wtryski od ASV to daj znac to może sie potargujemy.

                                    co do 216 to moim zdaniem do mocy 120PS to chyba bym sie nie bawił w takie kombinacje ale zrobisz jak bedziesz uważał.

                                    pozdrawiam
                                    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                    Komentarz

                                    • kruk4
                                      Rider
                                      • 2008
                                      • 656

                                      #19
                                      po wymianie wtrysków można jeździć bez wirusa?
                                      słyszałem że silnik po wymianie samych wtrysków ma więcej mocy
                                      OCTAVIA 1.9TDI agr kombi
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
                                      MOJE CAR AUDIO
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068

                                      Komentarz

                                      • Arek
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2005
                                        • 3143

                                        #20
                                        Zamieszczone przez kruk4
                                        po wymianie wtrysków można jeździć bez wirusa?
                                        słyszałem że silnik po wymianie samych wtrysków ma więcej mocy
                                        jak masz wymienić wtryski bez programu to lepiej kup sobie ciepłe buty na zime albo zrób program bez wtrysków
                                        -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                        Komentarz

                                        • bradley
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1465

                                          #21
                                          Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
                                          bradley, chyba źle się zrozumieliśmy.
                                          Interpretując to w inny sposób (chyba poprawny) to masz za niskie ciśnienie doładowania i dlatego przepływomierz pokazuje Ci mniejsze wartości
                                          Toz to mowie tak od poczatku a wy sie czepiacie... :diabelski_usmiech


                                          A co do wymiany i programu. To ja wymienilem, jezdze, nic nie dymi, nic sie nie dzieje. Zbieram na program to bede wirusowal.
                                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                          Komentarz

                                          • misiek^wro
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 8321

                                            #22
                                            Zamieszczone przez kruk4
                                            po wymianie wtrysków można jeździć bez wirusa?
                                            Mozna, ale dupohamownia nic prawie nie wyczuje :twisted:
                                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                            Komentarz

                                            • bradley
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1465

                                              #23
                                              Prawie robi wielka roznice :P
                                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                              Komentarz

                                              • lukasz3112
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 3607

                                                #24
                                                Siemka. Pisze tutaj żeby nie zakładac nowego tematu mam Skode 1.9TDI ALH 90KM. Chcę teraz zapodać chip. Czyli wyjdzie ok 120KM. Ale tak się zastanawiam czy może tych 216 nie zakładać i wtedy zchipować. Co Wy na to? Ile się wyciagnie wtedy z jednostki? jakie koszty tego będą? I czy nie wyrządzi mi taka modyfikacja szkód typu uszkodzona turbina, sprzęgło, skrzynia itp bo moc wyjdzie pewnie ok 140. pozdro
                                                Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

                                                Komentarz

                                                • Kacza
                                                  Classic
                                                  • 2008
                                                  • 38

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez lukasz3112
                                                  mam Skode 1.9TDI ALH 90KM.
                                                  O ALH jest osobny watek: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=21207. Moze tam znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania...

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...