Nie chciałem zakładać nowego wątku a temat podobny.
Czy przy zamknietym obiegu powietrza (auto z klimą) i otwartej nagrzewnicy jest jakaś różnica gdzie krąży powietrze już wew całego pudła w którym jest nagrzewnica w porównaniu do otwartego obiegu oprócz zamknietej przesłony??? gdyż u mnie na otwartym obiegu i temp max jest jakiś dziwny lekko słodkawy zapach a przy zamknietym obiegu nie ma. Wymieniłem nagrzewnicę gdyż była dziurawa i zastanawiam się czy nie domyłem dokładnie jakiegoś kanału przez który na otwartej przesłonie przelatuje powietrze a przy zamknietej nie.
Czy przy zamknietym obiegu powietrza (auto z klimą) i otwartej nagrzewnicy jest jakaś różnica gdzie krąży powietrze już wew całego pudła w którym jest nagrzewnica w porównaniu do otwartego obiegu oprócz zamknietej przesłony??? gdyż u mnie na otwartym obiegu i temp max jest jakiś dziwny lekko słodkawy zapach a przy zamknietym obiegu nie ma. Wymieniłem nagrzewnicę gdyż była dziurawa i zastanawiam się czy nie domyłem dokładnie jakiegoś kanału przez który na otwartej przesłonie przelatuje powietrze a przy zamknietej nie.
Komentarz