Dynamiczne ruszanie - nie koniecznie z kreski

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Dig Dug
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1306
    • Seat

    Dynamiczne ruszanie - nie koniecznie z kreski

    jutro kupie i doleje, bo mam idealnie na minimum. Dolać tak na połowe zakresu min-max ?
    Była O1 jest F2.
  • xekon
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 742

    #2
    Dynamiczne ruszanie - nie koniecznie z kreski

    Witam,

    Skoro w kilku tematach mogliśmy przeczytać wypowiedzi Kolegów klubowych nt prawidłowego sposobu na dynamiczne ruszenie - zwaram się z prośbą o dokładne opisanie jak się powinno i czego się nie powinno robic

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • herman
      Rider
      • 2005
      • 456

      #3
      z checia rowniez sie dowiem jak sprawnie i szybko ruszac dieselkiem
      --------------

      Komentarz


      • #4
        Chcecie recepty? Recepta jest taka żę ćwiczyć ćwiczyć i raz jeszcze........Nikt wam złotego środka nie sprzeda, bo go niema.
        Uczysz się ruszać niby wychodzi ok, robisz wydech, charakterystyka się zmienia i od nowa.
        Co program to inna technika po mojemu.
        Żeby ten temat opanować trzeba niestety trochę gumy zostawić na drodze, teoria nic tu nie pomoże, tylko Praktyka!!!!!!!

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Sposob jest raczej dosc prosty - nie zapalac gumy na starcie, ale tez nie zdlawic silnika i zmieniac biegi w mgnieniu oka.

          Jak do tego dojsc? Tak jak napisal Bond - troche pocwiczyc.

          Aha - jesli to ma sluzyc wyscigom rownoleglym to polecam sposob Malysza , czyli nie myslec o celu tylko o kolejnych krokach i nie patrzec na przeciwnika. Zwlaszcza jesli jest mocniejszy.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Tymon
            RS
            • 2004
            • 2970

            #6
            Re: Dynamiczne ruszanie - nie koniecznie z kreski

            Zamieszczone przez xekon
            Witam,

            Skoro w kilku tematach mogliśmy przeczytać wypowiedzi Kolegów klubowych nt prawidłowego sposobu na dynamiczne ruszenie - zwaram się z prośbą o dokładne opisanie jak się powinno i czego się nie powinno robic

            Pozdrawiam
            Ja mam swoją teorię jak i praktykę… :lol:
            Mocnym Dieslem ruszam z 2,5 tyś z wyłączoną trakcją i po starcie ruszam jakby pulsacyjnie naciskając pedał gazu….

            Słabszym… wciskam gaz na 3tyś i denko, kręcę go do 4,5 i next bieg…

            Ale wydaje mi się, że temat rzeka…dlatego że każdy kto kombinuje z silnikiem, czy programem to ma go indywidualnie zestrojony, więc to zaprzecza temu żeby podać dokładną procedurę startową. :wink:

            Pozdrawiam k
            Tymon
            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
            BMW serii 3... Radość z jazdy.

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #7
              Zamieszczone przez MiKruS
              nie myslec o celu tylko o kolejnych krokach i nie patrzec na przeciwnika. Zwlaszcza jesli jest mocniejszy.
              święte słowa 8) ale ciężko się do tego zmusić ops:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • Yarek
                Elegance
                • 2005
                • 992

                #8
                Sposob jest raczej dosc prosty - nie zapalac gumy na starcie, ale tez nie zdlawic silnika i zmieniac biegi w mgnieniu oka.
                Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie jest to własnie trudne Ten idealny zakres obrotów jest IMHO bardzo wąski - paręset obrotów za nisko albo za wysoko i przeciwnik odjeżdża
                . pzdr Jarek
                aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci

                Komentarz

                • MiKruS
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 7976

                  #9
                  Panowie - dobra opona to klucz do sukcesu!
                  TDI 205PS

                  Komentarz

                  • Tymon
                    RS
                    • 2004
                    • 2970

                    #10
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Panowie - dobra opona to klucz do sukcesu!
                    Jakie polecasz :?:
                    Pozdrowionka :szeroki_usmiech
                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                    Komentarz

                    • Nexus6
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4847
                      • Volkswagen

                      #11
                      Zamieszczone przez Tymon
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Panowie - dobra opona to klucz do sukcesu!
                      Jakie polecasz :?:
                      Pozdrowionka :szeroki_usmiech
                      jak to jakie ? :diabelski_usmiech

                      DOBRE k
                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                      Komentarz

                      • MiKruS
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7976

                        #12
                        Najlepiej jakies drag radiale! :diabelski_usmiech :lol:

                        Tak serio - nie mam wiedzy - wydaje mi sie, ze na takie moce jakimi dysponujemy wystarczy obojetnie jaka opona dobrego producenta z troche wyzszej polki.
                        Wazne, zeby byla w dobrym stanie a nie zmeczona tysiacami kilometrow i wieloma sezonami.

                        No i warto zawsze troche ja rozgrzac przed startem - ma to dosc istotne znaczenie.
                        TDI 205PS

                        Komentarz

                        Pracuję...