Jeśli zależy Ci na mocnych felgach to powinieneś sie tym zainteresować:
:twisted: :twisted:
Co do ciężaru felg to niestety coś za coś, z reguły jest tak, że albo mocne i ciężkie albo lekkie i częste wydatki na prostowanie, a jak chcesz mieć jedno i drugie to musisz przygotować sporo $$$.
Są oczywiście wyjątki, jak np. seria O.Z Racing np. Superturismo, Superleggera, Titan, ale czy naprawde są tak wytrzymałe jak zapewnia producent to juz musiałby sie wypowiedzieć ktoś kto miał z nimi doczynienia
(ponoć O.Z Superturismo jest felgą magnezową i do tego uzyskiwaną w procesie wytłaczania a nie odlewania)
EDIT: Pytanie do osób obeznanych w temacie - czy aby na pewno warto inwestować w super-wytrzymałą felgę do jazdy na codzień? Mam na myśli fakt że przecież felga w trakcie uderzenia pochłania znaczną część energii, zaś w przypadku uderzenia w super-wytrzymałą felge teoretycznie zawieszenie dostaje z większą energią, nie mam tu na myśli felg popularnych tylko np. węglowe, kute itp.
:twisted: :twisted:
Co do ciężaru felg to niestety coś za coś, z reguły jest tak, że albo mocne i ciężkie albo lekkie i częste wydatki na prostowanie, a jak chcesz mieć jedno i drugie to musisz przygotować sporo $$$.
Są oczywiście wyjątki, jak np. seria O.Z Racing np. Superturismo, Superleggera, Titan, ale czy naprawde są tak wytrzymałe jak zapewnia producent to juz musiałby sie wypowiedzieć ktoś kto miał z nimi doczynienia
(ponoć O.Z Superturismo jest felgą magnezową i do tego uzyskiwaną w procesie wytłaczania a nie odlewania)
EDIT: Pytanie do osób obeznanych w temacie - czy aby na pewno warto inwestować w super-wytrzymałą felgę do jazdy na codzień? Mam na myśli fakt że przecież felga w trakcie uderzenia pochłania znaczną część energii, zaś w przypadku uderzenia w super-wytrzymałą felge teoretycznie zawieszenie dostaje z większą energią, nie mam tu na myśli felg popularnych tylko np. węglowe, kute itp.
Komentarz