Felgi OZ 16 cali

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kozi1987
    Ambiente
    • 2007
    • 200

    #26
    Jeśli zależy Ci na mocnych felgach to powinieneś sie tym zainteresować:
    niezniszczalne felgi. Maxior to zbiór najlepszych i najnowszych filmików w sieci dodawanych i ocenianych codziennie przez społeczność.

    :twisted: :twisted:

    Co do ciężaru felg to niestety coś za coś, z reguły jest tak, że albo mocne i ciężkie albo lekkie i częste wydatki na prostowanie, a jak chcesz mieć jedno i drugie to musisz przygotować sporo $$$.

    Są oczywiście wyjątki, jak np. seria O.Z Racing np. Superturismo, Superleggera, Titan, ale czy naprawde są tak wytrzymałe jak zapewnia producent to juz musiałby sie wypowiedzieć ktoś kto miał z nimi doczynienia
    (ponoć O.Z Superturismo jest felgą magnezową i do tego uzyskiwaną w procesie wytłaczania a nie odlewania)

    EDIT: Pytanie do osób obeznanych w temacie - czy aby na pewno warto inwestować w super-wytrzymałą felgę do jazdy na codzień? Mam na myśli fakt że przecież felga w trakcie uderzenia pochłania znaczną część energii, zaś w przypadku uderzenia w super-wytrzymałą felge teoretycznie zawieszenie dostaje z większą energią, nie mam tu na myśli felg popularnych tylko np. węglowe, kute itp.

    Komentarz

    • Frytendo
      Classic
      • 2009
      • 15

      #27
      kozi1987, ale ja chce jezdzic, a nie kostke przycinac :lol: :lol:

      Jeszcze sie nie zdecydowalem pomiedzy 16', a 17'... Jak tak dalej pojdzie to zdecyduje rzut moneta :P

      [ Dodano: Nie 18 Sty, 09 16:28 ]
      Andrzej Z., widzialem zdjecia Twojego autka i taki rozmiar mi odpowiada. Oczywiscie 17' prezentuje sie jeszcze lepiej, ale osobiscie nie stac mnie na czestsze zmiany zawieszenia. Sam powiedziales, ze po krotkim czasie zalujesz. Ale w sumie to zalujesz wygladu i ew. komfortu w jezdzie. Jestem ciekawy jakie byloby Twoje stanowisko jakbys po zalozeniu 17' wietrzyl portfel co poltora roku przez zawiasy.
      Ambiente Ice 90KM

      Właściciel: od listopada 2008

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #28
        Frytendo, no niestety muszę troszkę ostudzić Twój zapał jeżli chodzi o canovę, są przypadki że na ramionach odpryskuje czarna farba w miejscach gdzie łączy sie z częścią polakierowaną bezbarwnym . miałem i ja taki przypadek niestety , udało się zareklamować całe szczęście , ale jak kupisz w internecie nie masz na to szans sadzę , mają swoją odpowiedź.

        prostowanie felg - niema problemu , ale jak ktoś robi to na maszynie do tego przenaczonej a nie na tokarce na przykład.

        ktore się nie gną ? wszystkie sie gną jeżeli nie będzie się pamiętało ze jedziemy na alu i nie zwolnimy na złej nawierzchni , osobiście przejechałem w tej chwili około 250tyś na alu i nigdy nie pogiąłem żadnej , no ale może ja powoli jeżdżę ogólnie...

        mocne felgi ma audi , opel - jeżeli chodzi o felgi oryginalne.
        w cayennie też już prostowałem , ale sądzę ze i tak są bardzo wytrzymałe.

        Frytendo, zaraz zobaczę czy mam jeszcze zdjęcia tych oz

        [ Dodano: Wto 20 Sty, 09 17:13 ]
        no niestety już wykasowałem chyba :|
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • micnur
          Ambiente
          • 2008
          • 109

          #29
          Uaktualnienie:

          dzisiaj założyłem siedemnastki o których pisałem wcześniej na gumach Kumho KW 17 I'ZEN, 225/45 R 17 91V - przesiadka z 6,5J x 15", ET 50, na oponie Michelin Energy 205/60 R15 91V

          i muszę napisać, że jestem BARDZO zaskoczony. Jak na razie samochód "wydaje się" prowadzić lepiej. Za dwa tygodnie jadę do Polski, wtedy też zdam relację z podróży.

          Komentarz

          • fernando
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1890

            #30
            Zamieszczone przez micnur
            dzisiaj założyłem siedemnastki o których pisałem wcześniej na gumach Kumho KW 17 I'ZEN, 225/45 R 17 91V - przesiadka z 6,5J x 15", ET 50, na oponie Michelin Energy 205/60 R15 91V

            i muszę napisać, że jestem BARDZO zaskoczony. Jak na razie samochód "wydaje się" prowadzić lepiej. Za dwa tygodnie jadę do Polski, wtedy też zdam relację z podróży.
            W takim układzie możesz przyjechać do Polski na 15, założyć na nie zimowe opony, a letnie sprzedać tutaj (bez problemu z przewozem spowrotem), jeśli ciągle myślisz o zimówkach...

            Komentarz

            • micnur
              Ambiente
              • 2008
              • 109

              #31
              fernando, te Kumho to zimówki więc jak widzisz, decyzja już zapadła, dziękuję za wypowiedzi...

              Komentarz

              Pracuję...