Hamownia sluzy do weryfikacji osiagow a nie jest urzadzeniem diagnostycznym dla softu !!!
Znam przypadki super wykresow robionych pod publike po ktorych auta sie sraly ....
Wiec jest to bardzo przydatne urzadzenie ale nie NIEZBEDNE przy modyfikacji seryjnych aut.
Co innego jak robisz big turbo czy grube mody...wtedy rzeczywiscie bez rolek ciezko.
Robilem wiele aut jak jeszcze hamowni nie mialem goscinie po innych firmach jezdzilem jak klient zarzyczyl Jak nie to nie i nie bylo problemu, auta jezdzily.
Chcesz pare wykresow programow strojonych na drodze ktore dopiero niedawno wpadly sie shamowac?
Prosze bardzo programy z przed 2 lat : Obrazek
wracając do tematu testowałem dziś gps performance działa całkiem ładnie czasy w prawdzie nie wychodziły za dobre (ślisko) ale zbliżone do realnych :wink:
Przemek345, no pochwal się, co tam wyszło :diabelski_usmiech
Mówiąc o tych realnych to miałem na myśli oczywiście te z jakimi jechałem a nie z tymi jakie powinny być :P bo 13,5 sek to raczej nie jest dobry wynik ale jak będą warunki to na pewno zobaczę na maksa ile wyjdzie :wink:
ps. jak coś to w czw na spocie będzie można oblookać
rOBERTO795, bez urazy ale rob555 jest znany na wielu forach internetowych,
przedstawil wiele udanych i mocnych setupow, ma wielu zadowolonych klijentow,
Jaro4444 nie jest tunerem (i z tego co pamietam nie jest nawet klijentem roba555)
ale czesto juz blysna konkretna wiedza na tematy zwiazane z tuningiem silnika,
osobiscie tez nie jestem klijentem zadnej z tych osob lecz wyrobily one sobie odpowieni
status na kilku forach (co wymaga czasu i poswiecenia), wiec jezeli przedstawisz
rownie wielkie doswiadczenie w tym temacie to moze ktos zacznie cie traktowac powaznie.
rOBERTO795, bez urazy ale rob555 jest znany na wielu forach internetowych,
przedstawil wiele udanych i mocnych setupow, ma wielu zadowolonych klijentow,
Jaro4444 nie jest tunerem (i z tego co pamietam nie jest nawet klijentem roba555)
ale czesto juz blysna konkretna wiedza na tematy zwiazane z tuningiem silnika,
osobiscie tez nie jestem klijentem zadnej z tych osob lecz wyrobily one sobie odpowieni
status na kilku forach (co wymaga czasu i poswiecenia), wiec jezeli przedstawisz
rownie wielkie doswiadczenie w tym temacie to moze ktos zacznie cie traktowac powaznie.
Postów nie pisałem po to by kogoś imiennie krytykować tylko przedstawiam swoje doświadczenie w tym temacie i nie wiem dlaczego niektórzy tak to odbierają. Uważam żeby napisać naprawde konkretny program pod konkretne auto to hamownia jest niezbędna i tyle.
Jesli kogoś w jakimś poście uraziłem to przepraszam-napewno nie było to celowe.
Ale wracając do tematu pisania mapy bez hamowni-przecież prościej i taniej jest złożyć się na jeden program i potem go kopiowac- autka na takim programie również bedą dobrze jeżdziły i tylko nieznacznie różniły się od siebie mocami i niutkami.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Uważam żeby napisać naprawde konkretny program pod konkretne auto to hamownia jest niezbędna i tyle.
Dwa posty wyzej
Zamieszczone przez rOBERTO795
Twierdze tylko że hamownia jest potrzebna a nie że się nie da!
To w koncu jak?
Zamieszczone przez rOBERTO795
Ale wracając do tematu pisania mapy bez hamowni-przecież prościej i taniej jest złożyć się na jeden program i potem go kopiowac- autka na takim programie również bedą dobrze jeżdziły i tylko nieznacznie różniły się od siebie mocami i niutkami.
I tu strzelasz sobie w kolano....widac zes laik i wiedze masz nie uporzadkowana. Powiem wiecej kazdy tuner ma swoje myki na budowanie mocy i widac to w logach na diagnozie a wykresy generalnie wychodza podobnie czy krakow czy warszawa czy gdansk. Dlaczego bo jedno to zmienic mapy a drugie to odpowiedz silnika na te wartosci....
Wiec jak myslisz ze jeden program obsluzy wszystkie auta i bedzie dobrze to w logach wychodzilo....to otwoz biznes na allegro pelno takich. Tam nawet KAZDY ma wykresy z hamowni :diabelski_usmiech
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Uważam żeby napisać naprawde konkretny program pod konkretne auto to hamownia jest niezbędna i tyle.
Dwa posty wyzej
Zamieszczone przez rOBERTO795
Twierdze tylko że hamownia jest potrzebna a nie że się nie da!
To w koncu jak?
Zamieszczone przez rOBERTO795
Ale wracając do tematu pisania mapy bez hamowni-przecież prościej i taniej jest złożyć się na jeden program i potem go kopiowac- autka na takim programie również bedą dobrze jeżdziły i tylko nieznacznie różniły się od siebie mocami i niutkami.
I tu strzelasz sobie w kolano....widac zes laik i wiedze masz nie uporzadkowana. Powiem wiecej kazdy tuner ma swoje myki na budowanie mocy i widac to w logach na diagnozie a wykresy generalnie wychodza podobnie czy krakow czy warszawa czy gdansk. Dlaczego bo jedno to zmienic mapy a drugie to odpowiedz silnika na te wartosci....
Wiec jak myslisz ze jeden program obsluzy wszystkie auta i bedzie dobrze to w logach wychodzilo....to otwoz biznes na allegro pelno takich. Tam nawet KAZDY ma wykresy z hamowni :diabelski_usmiech
Sorki ale nie mam zamiaru dalej brnąć bezsnsownie z Tobą w tym temacie. program a program to 2 różne sprawy. Myśl co chcesz i pisz co chcesz. Masz Swoje racje ja swoje i tyle jak dla mnie to temat zakończony. Pozdrawiam
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Komentarz