Wylot z Wrocka na Warszawę.
T.I.P - montaż
Zwiń
X
-
T.I.P - montaż
Witam,
Jakis czas temu zakupilem T.I.P firmy Forge [http://www.re5pect.pl/index.php?prod...&prod_id=2468]. Wczoraj zostawiłem autko w ASO na montaż tego dolotu, jednak powiedziano mi, że ten dolot nie pasuje do mojego silnika (ARX), jako że seryjny dolot ma część przykręcaną a tu montaz odbywa sie przez opaski zaciskowe.
W spisie modeli silnika do ktorych pasuje ten T.I.P widnieje mój model, tak więc zdziwiłem sie nieziemsko.
I tu moje pytanie, czy aby napewno ten dolot nie pasuje do ARX'a? Mam zaczac rozgladac sie za czyms innym czy udać sie gdzie indziej na montaż?
EDIT: jakby ktos dysponowal jakimiś materiałami dotyczacymi montażu tego dolotu to bylbym wdzieczny za udostepnienie mi ich.
-
-
Po prostu to trzeba zamontowac zaciskajac odpowiednio mocnym cybantem na kolnierzu muszli turbosprezarki, seryjne kolanko jest metalowe jedynie z oringiem w wewnatrz i rzeczywiscie przykrecane jesl na jedna srubke na ktora jest miejsce w muszli turbo. Zadne "tuningowe" przewody nie maja takiego mocowanie jak ori.
Po prostu ASO to nie jest odpowiednie miejsce do montazu takich gadzetow :wink:A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
Na zakonczenie tematu raport z montażu:
Poszedłem za radą kolegi Mach i oddałem samochód do prawidłowej firmy gdzie okazało sie że da sie zamontować i w dodatku bez żadnych problemów :]
Wykres po modyfikacji:
Przed założeniem dolotu max ile sie dało wyciągnąć bez dołka na wykresie to 173KM i jakiś nieduży moment obr. (nie pamiętam dokładnie)
Komentarz
-
Komentarz