Uruchamianie auta przyciskiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #26
    Zamieszczone przez Marian 2
    Własności użytkowe są bardzo dobre (wg. mnie rewelacyjne), i powiem szczerze, nie wyobrażam już jak można jeżdzić "autem na kluczyk", jest to przecież bardzo niewygodne.
    :shock: :szeroki_usmiech
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • misiekwaw
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 7715
      • Ford

      #27
      nie ma to jak w coś uwierzyć :szeroki_usmiech
      Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
      http://www.disi-tune.pl
      Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
      Był WRX
      Była Octa

      Komentarz

      • Sev
        L&K
        • 2007
        • 1295

        #28
        Na taksówce jeżdżąc to może i jest wygodne. A w innym przypadku?
        6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
        Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

        Komentarz

        • Marian 2
          L&K
          • 2007
          • 1085
          • Octavia I combi (1U5)
          • AQY 2.0 MPI 115 KM

          #29
          Zapewniam, że wygodne jest w każdym przypadku. Auto na kluczyk, to ciągłe obracanie tego kluczyka (z breloczkiem) w reku, nawet w czasie rozmowy, ciągłe szukanie w kieszeni, ciągle wkładanie do stacyjki i wyjmowanie, a następnie znowu wkładanie do kieszeni, lub obracanie w ręku, i tak w kółko. Przy okazji można taki kluczyk zgubić. Po jakimś czasie wystąpi problem ze stacyjką, wyrobią się styki.
          Opiszę, jak jest w moim przypadku.
          Pilot autoalarmu jest umocowany za pomocą agrafki, na krótkim łancuszku wewnątrz kieszeni (spodni) około 10cm od dna kieszeni. Aby otworzyć drzwi, nie trzeba go szukać, ani wyjmować z kieszeni, wystarczy nacisnąc w nim przycisk i otworzyć drzwi. Następnie wsiada się do samochodu, naciska się pedał sprzęgła, przycisk "start-stop" i jedzie się.
          W zapasie jest dorobiony u ślusarza dodatkowy kluczyk (bez transpondera immobilisera), i służy on wyłącznie do otwierania drzwi na wypadek, gdyby zawiódł pilot autoalarmu.

          Jest oczywiscie dodatkowe zabezpeczenie (o którym nie napiszę) i ono napewno nie pozwoli odjechać nie powołanej osobie, nawet jeżeli domyśli się, że trzeba nacisnąć sprzęgło i przycisk "start-stop" jednocześnie.

          Komentarz

          Pracuję...