Ja bym nie draznil Bartka, bo z tego co pisal w innym watku, to tydzien dla niektorych pojecie bardzo wzgledne. :?
Mr. Admin ma rację. co prawda od samego początku zakładałem, że zajmie to więcej czasu i tak się umawiałem. ale sprawa przesunęła się do tego stopnie, że rzeczywiście lepiej nie odgrzewać tego wątku w najbliższych dniach... proponuję go wogóle zablokować dopóki nie odbiorę auta - tak abym sam tu czegoś nie palnął...
dla mnie to w ogole jest za ciezkie, ale najbardziej nie podoba mi sie to, ze przedni płóg, o przepraszam zderzak :zlosnik: nie tworzy jednej linii na dole z progami i tyłem - progi i tył kończą sie na jednej wysokosci a przód jest sporo niższy a na projekcie wszystko konczylo sie rowno :roll:
Zdystansuję się od napotkanych wcześniej trudności i spróbuję ocenić sam projekt:
na +
+ całość mi się podoba
+ spasowanie elementów jest dość dobre
+ słupek na wskaźniki wewnątrz auta wyszedł ładnie
+ na zdjęciach tego nie widać, ale dodatkowo dostanę jeszcze dyfuzor pod tylny zderzak, który na pierwszy rzut oka poprawiał wygląd tyłu
+ lakier położony "nie na pałkę", także wygląda to profi. siatka też zamontowana solidnie.
na -
- przedni zderzak za niski - nawet przy seryjnych springach siedzi to za nisko. nie jest to zbyt praktyczne i niestety zderzak przedni moim zdaniem nie współgra z progami i zderzakiem tylnym (nie są w tej samej linii. różnica w wysokości jest spora)
- zderzak przedni nie jest dobrze spasowany z linią przednich reflektorów
- progi przyklejone zostały "na pałkę", przez co widać wyustający spod nich klej - nie wiem, czy to jest łatwo-usuwalne.
- dodatkowy zegar na słupku nie został podłączony (ale w sumie to nie jest jakiś straszny problem)
- stary tylny zderzak niestety padł ofiarą projektu (obecny zbudowany jest na jego bazie)
Podsumowywać całości projektu (od oddania auta do Lublina do jego odbioru) nie chcę. Natomiast biorąc pod uwagę efekt końcowy, to jestem zadowolony. Oddaje praktycznie to, co zakładał virtual tuning, więc nie mogę mieć większych zastrzeżeń. Choć na zimę pewnie skończy się seryjnym zderzakiem.
MisiekWAW, wedlug mnie na projekcie tez przedni zderzak byl nizej niz progi
a ogolnie moze i ja bym sie zdecydowal na cos takiego ale jak poczytalem ile to trwalo to chyba wole podjechac do znajomego arka bo czas dla mnie ma kolosalne znaczenie
SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
teraz juz wiem ze jak bedzie potrzebna combi to niedam im swojej niuni .
wazne ze włascicielowi sie podoba,ale troche jej jeszcze brakuje,przedewszystkim nie ten kolor.....
pozdrawiam
wazne ze włascicielowi sie podoba,ale troche jej jeszcze brakuje,przedewszystkim nie ten kolor.....
pozdrawiam
ten kolor właśnie właścicielowi podobał się najbardziej, dlatego sobie taki w salonie wybrał k ale kolor to już ewidentnie kwestia gustu. To, czego brakuje na 100% to foteli z tyłu, audio i napędu na obie osie. Na dwie pierwsze rzeczy coś poradzę. z tym ostatnim raczej nie będę się już bawił
Cholercia - z jednej strony wyglada solidnie i w przeciwnienstwie do dotychczasowych projektow neodesign, ktore widzialem, nawet z klasą.
Siatex tez dodaje uroku, a nie jak to zywkle bywa, ze jest na kolanie prosotwany i psuje caly efekt...
Jednak kola niestety zniknely.
Teraz to juz gleba i minimum 18".
Ale tak serio to trzeba na zywo ocenic, bo na zdjeciach to roznie wychodzi.
Jednak kola niestety zniknely.
Teraz to juz gleba i minimum 18".
to fakt, że koła to teraz wygladają jak 15ki, albo 16ki ale chyba niestety będzie musiało tak zostać, choć nie wygląda to najlepiej na żywo koła chyba nie wyglądają na takie malutkie, ale ocenicie sami (jeśli nie zmienię do jutra na zimówki, co spowoduje już kompletną masakrę :wink:
Pozdr,
BP
[ Dodano: Pon 21 Lis, 05 13:39 ]
Zamieszczone przez Arek
dla przykładu zdjecie jego pracy
sorki za OT
CRX wyszedł nieźle, ale to zupełnie nie ten kierunek, w którym ja bym podążał mając takie auto. Kolor pasuje, ale jeśli decydowałbym się już na kompleksową przebudowę, to:
1. wybrałbym inne lampy przednie
2. poprosiłbym o mniej zakręcony projekt zderzaków. ten to trochę barokowe fest-yn-furious. tylny też zresztą nie jest spasowany dobrze...
3. inne fele
no, ale na CRXa w mojej stajni się nie zanosi, więc to tylko takie bujanie w obłokach :wink:
Ogolnie ladnie to wyglada, ale przedni zderzak moglby byc ciut wyrzej.
No i szkoda, ze jednak dolna linia wraz z progami i tylnym zderzakiem nie jest rowna.
Zobaczymy jak sie prezentuje na zywo to ocenimy.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
cieszę się ze w końcu odebrałes autko k ja jednak się trochę doczepie :szeroki_usmiech nie wiem czy mi sie wydaje ale raczej nie, ze koloru to oni dobrze do nadwozia to nie dopsaowali ad: a poza tym ten przedni zderzak nisko bardzo jest , zbyt nisko wzgledem tyłu a tak po przyjacielsku to zrobił bys porządek z tymi lepkami i posprzatał troche z tyłu :diabelski_usmiech :terefere
przód bez dyskusji jest ok. ale z tyłu pozostało to co najbardziej razi w Octaviach - w dalszym ciągu sterczy podłoga bagażnika, tragicznie to wygląda zwłaszcza jak sie zabrudzi. zobaczymy co da ten dyfuzor k
Progi w razie czego podobno można wyciąć jakąś żyłką i przykleisz sobie takie które będą lepiej współgrały z linią zderzaków, ale co do tego to decyzja należy do właściciela. k
Ogólnie gratulacje :diabelski_usmiech
ja jednak się trochę doczepie :szeroki_usmiech nie wiem czy mi sie wydaje ale raczej nie, ze koloru to oni dobrze do nadwozia to nie dopsaowali ad:
kolor brali pewnie po numerze. a fakt, że auto przez 6 lat straciło sporo połysku czeka je profi polerowanie i woskowanie takim specjalnym środkiem - z tym, że znając mnie, stanie się to dopiero na wiosnę :szeroki_usmiech
Zamieszczone przez Dusia
a poza tym ten przedni zderzak nisko bardzo jest , zbyt nisko wzgledem tyłu
no ukryć się nie da tego
Zamieszczone przez Dusia
a tak po przyjacielsku to zrobił bys porządek z tymi lepkami i posprzatał troche z tyłu :diabelski_usmiech :terefere
też o tym myślałem. myślę właściwie za każdym razem, jak spojrzę na tył ale "Hellas" musi zostać. OCP też wolałbym się nie pozbywać. Pozostałe chyba niestety odejdą do lamusa
Pozdr!
BP
[ Dodano: Wto 22 Lis, 05 13:01 ]
Zamieszczone przez Purchawa
OK, w takim razie zamykam do zakonczenia sprawy.
Jak bedzie po wszystkim to prosze info na PW i odblokuje.
To ja jeszcze zgłoszę się po Wasze porady, jako że mam pewien dylemat - chodzi o umieszczenie tablicy rejestracyjnej. Opcje są następujące:
1. opcja obecna - zawiesiłem ją na siatce.
+ prostota montażu
- wygląd do dupy
- zasłonięcie części intercoolera - a to jest dla mnie niedopuszczalne
2. rejestracja bezpośrednio do zderzaka - ale czy to będzie ładnie wyglądać ?? ops: :roll:
3. ramka czarna - tanio, schludnie, ale do wypasu jeszcze trochę brakuje
4. ramka chrom - też niedrogo, ale obawiam się, że przy tej stylistyce nadwozia będzie trochę podchodzić remizą... (może macie jakieś foty, jak to wygląda w ciemnym aucie z przodu?)
5. ramka wzorowana na carbon - to mogłoby w miarę wyglądać. ale czy takie wogóle istnieją ? Widzieliście może coś takiego w rozsądnej cenie ?
Moze to kwestia zdjec, ale odnosze wrazenie, ze projekt zostal uproszczony. Np. na projekcie, tylny zderzak po bokach zweza sie w dolnej czesci, tworzac ten sam profil co powierzchnia drzwi, natomiast w realu jest wlasciwie jak od linijki prostopadle do ziemi. Odnosze rowniez wrazenie, ze zostaly zrobione za duze "poleczki". Chodzi mi o to, ze wszystko za bardzo wystaje w porownaniu do projektu, jest jakby doklejone, a nie wymienione.
BaPit,
ad3 to raczej bym sie powstrzymał z taką ramką
ad5 są folie karbonowe do kształtowania na gorąco, możesz jak ci sie tak podoba okleić np taką nierdzewną ramke.
Jest jeszcze opcja przykręcenia tablicy bez jakichkolwiek ramek, nie bedzie sie rejestracja tak bardzo rzucała w oczy, bo nie da sie ukryć że np chromowana ramka jednak powiększy ją optycznie.
A tak na marginesie to chyba najlepiej by było nie montować nigdzie rejestracji, ale niestety to nie możliwe
Widzialem, podoba mi sie
A moze wykonane jest tak samo jak na projekcie tylko zludzenie wynika z koloru lakieru na aucie. No i chyba troche na zime nisko...
naprawde niezle to na zywo wyglada i nawet sam zjechal z podwyzszenia na parkingu
(a do tego ten "zapach w srodku" kurde poczulem sie jak w domu :wink: )
a co do tablicy to nie myslales by kratke pod tablice maznac w kolorze zderzakow
i delikatnie ja wyprofilowac na cieplo by moc zalorzyc na zderzak
SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Tak jak sie spodziewalem na zywo wyglada lepiej niz na zdjeciach. Niestety bylo za ciemno, zeby sie przyjrzec dokladnie. Poza tym chcialbym, kiedys zobaczyc auto w ruchu, bo to zupelnie inna bajka niz jak stoi na parkingu - mysle, ze moze byc okej.
Co do tablicy rejestracyjnej z przodu, to niestety co sie nie zrobi, to spieprzy ona efekt. :?
IMHO najlepiej zamontowac ja tak, zeby jak najbardziej zneutralizowac jej obecnosc - z tym, ze latwo powiedziec, a trudniej zrobic.... :roll:
Daj na zderzaku pomiedzy "kratkami".
Skoro musi byc to niech juz bedzie w widocznym miejscu.
Osobiscie z ramkami bym nie kombinowal (nawiasem mowiac to nei kombinowalbym z zadnymi innymi niz standardowe ozdobnikami rowniez
Niech idzie rejestracja z normalna ramka - jesli nie da sie uniknac zla trzeba je przyjac "na klate"
Ja tablice przykrecilbym bez ramki nad srodkowym wlotem lub od kirowcy strony pod reflektorem :diabelski_usmiech (lekko ja zaokraglajac) . Przymiez na sucho ,moze ci sie spodoba :wink:
Komentarz