[O1] FMIC + kolektor AWX

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • paawelek
    Classic
    • 2009
    • 8

    [O1] FMIC + kolektor AWX

    Odpowiedzi z życia wzięte - mam uchwyty, a box pożyczam od brata thule spirit (ale właśnie kupuję swój)
    - uchwyty - jeżeli jedziesz na górkę w promieniu 20 km i to nie zawsze tylko jak jest ładna pogoda - wiesz jak wyglądają narty jak przejedziesz z nimi z Gdyni w góry , bo ja wiem - szkoda opisywać, (potem zawijałem je w strecz, ale jak masz na dachu 3-4 pary nart to hałas jest bardzo duży - większy niż box)
    - buty w boksie - na drogę ładuje wszytko w box, narty, buty, spodnie, kurtki wszystko co się mieści i nie wyciągam tego na parkingu, aczkolwiek jak staje w hotelach (przejazdowo) to tylko ze strzeżonym parkingiem, poza tym czemu mieli by ukraść buty narty są bardziej wartościowe. (przynajmniej moje)
    a na miejscu jak już jeździmy na stokach to --- nie możesz zostawić butów w boksie
    - po pierwsze po jeździe przeważnie są gdzieś lekko zawilgocone (nawet od potu) więc obowiązkowo do suszenia, poza tym nie wyobrażam wsadzić nogi do buta który cała noc był na -15 lub więcej brrrrrrr.
    - miałem na skodzie mont blanka i nie polecam (duży hałas) obecnie mam skodowski i jestem zadowolony - ale też hałasuje - ale ładnie wygląda - zobacz mego posta

    [ Dodano: Sob 16 Sty, 10 23:03 ]
  • hawranek
    Drive
    • 2008
    • 73

    #2
    [O1] FMIC + kolektor AWX

    Zbliża się termin urlopu co za tym idzie czas na modyfikacje.
    Potrzebuję pomocy i wyjaśnień.

    Na zdjęciu poniżej [Audi A3 Maggu] pokazany jest sposób poprowadzenia o rurowania FMIC'a i tak chcę to zrobić u siebie.
    Klik
    Dorabiać do kolektora flansze taką jak na tym zdjęciu Klik
    Czy może próbować dopasować przepustnicę z AWX'a?

    I druga sprawa.
    Tu Klik umiejscowienie mapsensora [Skoda O1 DGW] jest w pobliżu kolektora, u Maggu jest w okolicy FMIC'a.
    Która lokalizacja będzie lepsza?

    A.
    Give me your secrets Bring me a sign
    Give me a reason To walk the fire

    Moje auto:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=16707
    http://picasaweb.google.com/havvrane...DIAHFHawranek#

    Komentarz

    • dariuspolo
      L&K
      S_OCP Member
      • 2007
      • 1168

      #3
      Aby zamontowac kolektor z AWXa musisz jeszcze przerobic dolot filtr-turbina, z tego rowniez powodu nie dopasujesz przepustnicy(EGRa) z AWXa bo jest za malo miejsca.

      MAP im blizej kolektora tym lepiej.
      T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
      SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
      Zuzycie paliwa

      Komentarz

      • hawranek
        Drive
        • 2008
        • 73

        #4
        Czyli zakładam albo flanszę, albo zostawiam kolektor i przepustnicę i puszczam o rurowanie lewą stroną.

        Które rozwiązanie będzie lepsze ?

        Pomijam koszty, chodzi o efektywność działania i bezproblemowe użytkowanie.

        A.
        Give me your secrets Bring me a sign
        Give me a reason To walk the fire

        Moje auto:
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=16707
        http://picasaweb.google.com/havvrane...DIAHFHawranek#

        Komentarz

        • Przemek345
          Rider
          • 2008
          • 314

          #5
          Rozważałeś może zamontowanie fmica i "podpięcie" się pod stary cooler, rurki zostają wtedy oryginalne, a do podpięcia dużo nowych nie trzeb by było.

          Pisze bo jestem także na etapie montażu fmica i padła gdzieś taka propozycja
          Octa

          Komentarz

          Pracuję...