może odkręć jeszcze raz pokrywkę filtra i przykręć ponownie tylko śrubki skręcaj " na krzyż" po przekątnej i równomiernie. , może to pomoże.
[O1] 1.6 tuning
Zwiń
X
-
[O1] 1.6 tuning
Witam to mój pierwszy post na tym forum. Ostatnio zaopatrzyłem się w fajną O1 z 2006r. z silnikiem 1,6 i tak prawde mówiąc tylko tyle wiem na ten temat. Jest to model wyposażenia TOUR. Chciałbym ją trochę wzmocnić, ale nie chciałbym przesadzić myślę, że każdy wie o co chodzi oraz jaki największy alum mogę do niej wsadzić na polskie drogi ? Co polecacie?
Pozdrawiam
-
-
niestey troche Cie zmartwie - drobnymi modyfikacjami typu stozkowy filtr, odseparowany (zimny) dolot czy sportowy wydech za duzo poweru nie wydusisz, wymagana bedzie ingerencja w czesci silnika i obrobka mechaniczna i/albo wymiana paru czesci.
poszukaj w sieci na stronach firm tuningowych jakie przyrosty sa w stanie uzyskac samym chiptuningiem.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Chip tuning przy tym silnku to średnio 6-9% przyrostu mocy, ale żaden ceniący się tuner tego nie zagwarantuje. Niestety w przypadku tego silnika szału nie będzie... musisz się przyzwyczaić. Ale zawalidrogą też ten silnik straszną nie jest w przypadku O1 :lol: W O2 już zdecydowanie gorzej :lol:
Jeśli chodzi o alu, to max 16" 205/55. Przy większych, a co za tym idzie szerszych kołach będziesz miał dużą stratę mocy, szybciej dobijesz sprzęgło i spalanie też wzrośnie o jakieś 1-2 litrów.Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Możesz założyć 17" i lacze 225/45 - hamowanie i prowadzenie zdecydowanie lepsze, odrobinę gorszy komfort jazdy po koleinach i dziurawych drogach ale akceptowalny...
Ale z tym silnikiem będziesz odczuwał duży niedostatek mocy - dlatego najrozsądniejszym wyborem są 16"Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
Mistry, Co do modyfikacji silnika to raczej daj sobie spokój, bo dużym nakładem finansowym osiągniesz niewielki przyrost mocy, a przy tym spory przyrost zużycia paliwa.
Jeżeli chodzi o koła to optymalnym rozwiązaniem są 17-tki felgi jezeli chcesz zeby auto dobrze wyglądało i w miarę sie prowadziło, co do straty mocy i zużycia paliwa to są one minimalne i praktycznie nie odczuwalne (miałem kilka sezonów 17-tki więc wiem co pisze).Zapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
Pojęcie minimalnej utraty mocy i zużycia paliwa są względne - dla jednych o 2-3 sekund dłuższy sprint do setki i średnio 1,5-2 litrów wyższe zużycie paliwa to wartości minimalne, dla innych nie. Każdy sam to musi ocenić i ile osób tyle opini.
Jedno jest niepodwarzalne - optycznie 17" wyglądają profiMoja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
El Zygmunto, U mnie akurat zużycie paliwa waha sie w granicach 0,5 litra pomiędzy standardowymi kołami 195/65 na felgach 15", a 225/40 na felgach 18" Odczucie co do utraty mocy jest na prawde minimalne, przy tym silniku nie ma co oczekiwać cudów.
Pozdrawiam,Zapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
-
Jeszcze jedna prośba nie chce zakładac nowego topicu, czy mogłby mi ktos wyslac na maila albo wrzycuc na forum zdjecie takiej skoday na 17" ? Z tego co zdązyłem wyczytac to nie polecacie tuningu mechanicznego wewntualnie tanim koszem w moim przypadku czyli powiedzmy strumiennica jakis filtr etc ? Zostaje tuning optyczny co polecacie?
Komentarz
-
-
Mistry, Pod linkiem: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=4622
są fotki mojej niuni na jeszcze w tedy na 17-tkach. Na kolejnych stronach są zdjęcia na 18-tkach.
p.s. te 17-stki są do sprzedania.Zapraszam na www.rebel-tuning.com
Komentarz
-
Komentarz