Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

przeszczep 2,5 TDI

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • przeszczep 2,5 TDI

    WojtasFCP, z tego co piszesz to chlopaki dobrze mówia że to wygląda jak w morde strzelil na krokowiec...

  • #2
    przeszczep 2,5 TDI

    czy ktos probowal badz rozwazal przelozenie silnika z superba 2,5 v6 tdi do dieselowej Octavii ?

    Komentarz


    • #3
      A wejdzie wogle?:|
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        Re: przeszczep 2,5 TDI

        Zamieszczone przez q1
        czy ktos probowal badz rozwazal przelozenie silnika z superba 2,5 v6 tdi do dieselowej Octavii ?
        zapytam inaczej... a po co :?:
        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
        http://www.disi-tune.pl
        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
        Był WRX
        Była Octa

        Komentarz


        • #5
          jakto po co? dla wiekszej mocy i lepszej kultury pracy. (wiem wiem co mozna zrobic z 1,9 ale jakby tak samo wydlubac 2,5 to by byla dopiero petarda)

          Komentarz


          • #6
            Chyba tylko kultura pracy, aspekt wiekszej mocy niestety w tym silniku nie jest brany pod uwage, chyba ze idziesz na calosc i montujesz 2.5TDi 180KM i do tego naped quatro, to czekam na razultaty :twisted:
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez q1
              jakto po co? dla wiekszej mocy i lepszej kultury pracy. (wiem wiem co mozna zrobic z 1,9 ale jakby tak samo wydlubac 2,5 to by byla dopiero petarda)
              2,5 to silnik wzdluzny, a do Octy wchodza poprzeczne.

              Poza tym taniej, prosciej i bezpieczniej jest dlubac 1.9 i uzyska sie wiecej mocy niz z 2,5, ktory jest silnikiem delikatnym, paliwozernym, itd.

              A jesli zalezy Ci na kulturze pracy, to lepiej zmienic samochod.
              TDI 205PS

              Komentarz


              • #8
                Owszem na PD ładniej klekocze , ale jest 1.9 tdi PD Wiec po co tyle krzyku?
                Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                Jest O1 1.6 BFQ

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez Mikrus
                  2,5 to silnik wzdluzny, a do Octy wchodza poprzeczne
                  To akurat nie jest juz problem bo jeden AWX w Octavii jezdzi :wink:

                  A reszta sie zgadza :idea:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez Maicroft
                    To akurat nie jest juz problem bo jeden AWX w Octavii jezdzi :wink:

                    Uwazasz, ze to nie jest problem? :roll:
                    TDI 205PS

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Zamieszczone przez Maicroft
                      To akurat nie jest juz problem bo jeden AWX w Octavii jezdzi :wink:

                      Uwazasz, ze to nie jest problem? :roll:
                      Moze nie chodzi, ze to nie jest problem sam w sobie, ale istnialaby taka mozliwosc. Chociaz z drugiej strony silnik 2,5TDI jest troche"wiekszy" i tu pojawilby sie problem jak mysle.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • #12
                        Lepiej idź zaraz i kup seperB bo mam obawy że przeróbka skrzyni, sprzęgła,przegubów,zawieszenia i wszystkich innych głupot niesamowicie podniesie koszt takiej Octawki.Lub poszukaj O1 w limitowanej wersji 3.0 TDI, ale nie występowała na polskim rynku.Powodzenia i Pozdrowienia

                        Komentarz


                        • #13
                          E tam, majac wzdluzna Vke mozna wreszcie zawalczyc z tym na co namawiam Purchawe Czyli supercharger + turbina Efekt moze byc chyba dosc ciekawy.

                          IMHO pytanie jest tylko czy koszta beda wspolmierne do rezultatu - mowie o samym przelozeniu 2,5 V6.
                          Ja tu tylko sprzątam...

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez TAXI
                            Lepiej idź zaraz i kup seperB bo mam obawy że przeróbka skrzyni, sprzęgła,przegubów,zawieszenia i wszystkich innych głupot niesamowicie podniesie koszt takiej Octawki.Lub poszukaj O1 w limitowanej wersji 3.0 TDI, ale nie występowała na polskim rynku.Powodzenia i Pozdrowienia
                            a ten silnik to byl z MB beczki? :wink:

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez TAXI
                              Lub poszukaj O1 w limitowanej wersji 3.0 TDI, ale nie występowała na polskim rynku.
                              :x
                              Czlowieku - zastanow sie dwa razy zanim napiszesz taka glupote na forum publicznym - to nie przedszkole...

                              :evil:

                              [ Dodano: Nie Paź 16, 2005 12:53 pm ]
                              Zamieszczone przez Puchacz
                              E tam, majac wzdluzna Vke mozna wreszcie zawalczyc z tym na co namawiam Purchawe Czyli supercharger + turbina Efekt moze byc chyba dosc ciekawy.
                              Po czym wnosisz, ze zastosowanie kompresora i turbiny w silniku o slabym wydatku paliwa da ciekawe efekty?
                              TDI 205PS

                              Komentarz


                              • #16
                                Dobra chyba zostalo juz dosc napisane. Nikt nie slyszal o osobie ktora probowala wiec jak chcesz mozesz probowac.

                                CLOSE

                                P.S. Jak ktos bedzie mial cos konkretnego odblokuje
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  Obecnie z 1,9PD da sie wyciagnac tyle mocy, ze ciezko jest ja przeniesc na asfalt przy jednej osi. Wkladanie starego kibla mija sie z celem.
                                  Jak juz to lepiej pomyslec nad 2,7 lub 3,0TDI.
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz

                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                  Pracuję...
                                  X