907
fabryczny tuning
Zwiń
X
-
fabryczny tuning
Witam,
kupiłem niedawno w salonie octavia II FL Combi 2.0 TDI 140 KM, w trakcie rozmowy ze sprzedawcą o silniku powiedział, ze jest możliwość podniesienia mocy do 170 KM w salonie przez mechanika z Czech (zmiana programu sterującego turbiną) bez utraty gwarancji mechanicznej. Koszt 1640 netto.
1. Czy ktoś ma informację na ten temat ?
2. Czy ten silnik będzie się dobrze spisywał po podniesieniu mocy do 170 przy przebiegach rocznych 40 - 50 000 km?
3. Gdzie jest haczyk ? (częstsze przeglądy serwisowe, szybsze zużycie części - czyli częstsza wymiana)
4. Czy to jest dobry pomysł, jeżeli po 2 miesiącach i 10 000 km musiałem dolać 0,7 l oleju - czy takie zużycie oleju w pierwszych kilometrach "na dotarciu" jest ok?
Pozdrawiam
-
-
zapytaj sie czy dadza Ci pisemna gwarancje na ten tuning. pisemna po to zeby inne aso nie wykrecaly sie od serwisowania. (to jest wlasnie ten haczyk).
zuzycie oleju raczej norma....
przejrzyj tematy zwiazane z chipowaniem, rozjasni Ci siekazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
ad1 - musisz potem serwisować w tym ASO w którym wykonywałeś program, inne ASO tego nie będą honorowały
ad2 - sporo osób na forum ma najechane sporo więcej po programie i latają nadal, sprawa raczej zależy od tego jak będziesz traktował motor.
ad3 - patrz ad1
ad4 - norma i tym się nie przejmuj, ja dolewam około 0,25l do 0,5 na 10 kkm w zależności czy jeżdżę po mieście czy w latam po trasach.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piterow salonie przez mechanika z Czech (zmiana programu sterującego turbiną) bez utraty gwarancji mechanicznej. Koszt 1640 netto.
Wiekszych glupot nie potrafia pocisnac klientowi.
Podstawowe pytanie, niech powie gdzie masz potem jezdzic na przeglady :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Poza jest taniej.
Oficjalnie Skoda Auto Polska nie zezwalaja na wykonywanie modyfikacji sterownika silnika w aucie na gwarancji. Nieoficjalnie robia to dilerzy, ale to oni przejmuja na siebie wtedy ew problemy gwarancyjne. Jak auto stanie x km od tego ASO to potem oni musze sobie dochodzic z innym kwestie finansowania naprawy, jesli trzeba przeslac wydruk z VASa do SAP
Komentarz
-
Komentarz