podobno nienajgorsze i nienjdrozsze sa 'auto-gauge'
kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Chyba, ztcp, a pamięć mam krótką, widziałem fajnie to rozwiązane u Rogala, z tym że w Pasku- na plastikowej obudowie kolumny kierowniczej. Tylko jestem ciekaw, czy przypadkiem w Octavce nie będą zasłaniać zegarów :roll:
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
mam na podszybiu po lewej i szafa gra, po co ukrywać jak dziewczyny piszczą :lol: :wink:
szczerze mówiąc, IMO te wskaźniki w schowkach to lekka lipa jest :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, no tak ale ty masz biel-racing to Ci to pasuje do auta :diabelski_usmiech
a owszem :wink: :szeroki_usmiech
[ Dodano: Wto 06 Paź, 09 18:42 ]
jeszcze gwoli informacji, to sprawdzaliśmy z Grzesiem dokłądność wskaźników AG vs yyy te drugie... taka skomplikowana nazwa strtrirtrrr czy coś i wychodziło na to że AG są w przypadku temp. oleju dokładniejsze, ale tamte owszem ładniejsze...
poza tym podejrzewam, że w przypadku tych "urządzeń pomiarowych" to jest kwestia egzemplarza :lol:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Wskaźnik jest umieszczony w popielniczce - sprawdza się to bo temperatura oleju zmienia się powoli więc wystarczy jak się tam zerknie od czasu do czasu.
Zaletą tego zestawu jest mała inwazyjność czujnika - VDO sprzedaje czujnik, który wkręca się zamiast oryginalnego korka spustowego oleju:
Wskaźnik ten jest bardzo dokładny - temperatura pokazywana prze niego zgadza się idealnie z temperaturą pokazywaną przez VAG-COMa.
Ja mam za kierownicą, zielone AG SM. Dla mnie ważne aby wskaźnik (szczególnie ten od sprężarki) był łatwo widoczny zawsze. Zerkanie do popielniczki nie jest dla mnie ;-)
Z moich doświadczeń wiem, że montaż czujnika w misce olejowej sprawdza się średnio (przynajmniej dla mnie). Wskazania są identyzne jak na VAGu (po oryginalny czujnik tez jest w misce), ale jak rozumiem w przypadku auta doładowanego temperatura oleju warunkuje zachowanie kierowcy względem turbo. Więc wg mnie im bliżej turbo jest ten czujnik tym lepiej.
Miałem w misce i przeniosłem na rurkę olejową tuż przy sprężarce. Zachowanie jest nieco inne - szybciej się nagrzewa - szybciej studzi i jest zupełnie rozjechana od temperatury płynu chłodzącego. W misce była w sporej korelacji z temperaturą cieczy.
I tak jak kiedyś rozmawiałem z DGW na ten temat, stwierdził, że najlepszy jest wskaźnik ciśnienia oleju a nie jego temperatury.
Komentarz