Witam, przeszukałem całe forum ale nigdzie nie znalazłem żadnych zdjęć ani konkretnych informacji jak przerobić nadkole koło IC. Tzn, są jakieś o kratce z Castoramy, 8) ale może ktoś ma jakieś konkrety, zdjęcia. Byłbym wielce wdzięczny :szeroki_usmiech
Było tego na forum sporo wycinanie błotnika z dostawką skrzeli . Nacinanie nadkola .
Skrzela na błotniku sa lepsze ze względu na czystość inerkulera . Wedlóg mnie najlepiej kupić ory wloty z milotecu
Generalnie chodzi Mi , aby przewiać IC, z tego co czytałem na googlach to najprostszym sposobem jest wstawienie kratki do nadkola (tak jak jest w S4 w standarcie) i prawie nic nie kosztuje . Dlatego pytam na forum czy ma ktoś coś podobnego.
ja zrobiłem tak
z rozbitego seicento wyciołem z nadkola taki wylot (do tam jest chłodnica).
opalarką wygiołem do zadanej krzywizny nadkola w octavii.
wyciołem kontówką otwór i wkleiłem na kleju do szyb samochodowych. 4 godz roboty. nic sie nie brudzi wszystko gra. ale mam zderzak z RS, skrzela z Milotec i powiercone otwory na dole zasłonki IQ. pozdro.
gdzieś było na forum i ktoś robił pomiary:
generalnie wyszło tak że najlepsze chłodzenie było wtedy jak nie ma nadkola w ogóle, potem nadkole z kratką went. 10x20. Opcja ze skrzelami w zderzaku nie dawala nic w porównaniu z tym co jest fabrycznie.
pomiarów dokonywano przy różnych prędkościach w upalny dzień przy ok 30 st.C, odczyty na vag-comie
cysterniarz, jak tam u Ciebie wygląda sprawa z tym modem? Chodzi mi o czystość IC. Bo sam co tu czytam skłaniam się do przerobienia nadkola. Ostatnio zmieniałem chłodnice klimatyzacji i zauważyłem że IC tam się troche dusi. Może na wiosne uda mi się wrzucić wirusa 8), więc mały przeciąg byłby lepszy niż nic.
guciek81, tego moda będę robił dopiero na wiosnę, to tylko fota z mojej galerii na dysku. O ile kojarzę to chyba dariuspolo u siebie coś takiego stosował.
Czytałem o podobnym modzie kiedyś na forum audi i nie narzekali ludziska na zabrudzonego icka, ale nie testowałem więc nie potwierdzę.
...zeczywiscie to wycinek z mojej foty, zrobilem to przy setupie z C´SMICem na 162ps/350nm, nie zauwazylem zeby auto puchlo w cieple dni, nigdy nie mialem tez problemow z zabrudzonym IC, moja byla 6L ASZ miala cos takiego fabrycznie, kilku innych producentow (miedzy innymi BMW w podwojnie doladowanych X5/X6 do chlodzenia oliwy :wink: ) tez stosuje tego typu rozwiazanie, wiec jezeli ktos sie postara i dobrze wykona to na pewno nie zaszkodzi.
Dzięki za cenne info, myślę że dobrym rozwiązaniem będzie przeróbka nadkola. Tylko muszę wygospodarować trochę czasu na modyfikacje :twisted:.
Temat uważam za zamknięty
Komentarz